Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 061
  • 66 848

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eikö se ole mitä parhain syy juhlia? Toiset sitten juhlii dokaamalla ja toiset jotenkin muuten.
Entisen työkamun sanoin, joka päivä on hyvä syy dokata. Ma, aina voi pari ottaa, Ti, kai täs pari voisa ottaa, Ke, pikkulauantai, To, opiskelijoiden dokauspäivä, perjantaista ja lauantaista turha edes puhua ja Sunnuntai menee tasoitteleviin.
Kalenterinöfföjuopot on asia erikseen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Entisen työkamun sanoin, joka päivä on hyvä syy dokata. Ma, aina voi pari ottaa, Ti, kai täs pari voisa ottaa, Ke, pikkulauantai, To, opiskelijoiden dokauspäivä, perjantaista ja lauantaista turha edes puhua ja Sunnuntai menee tasoitteleviin.
Kalenterinöfföjuopot on asia erikseen.

Silloin kun vielä dokasin, niin dokasin yleensä T:llä alkavina päivinä eli tiistaisin, torstaisin ja tänään.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Vanha kuva, mutta Suomi-kp Raatteentien museossa. Oli se melkonen ase!
 

Liitteet

  • P7040024.JPG
    P7040024.JPG
    933,6 KB · kertaa luettu: 74

redpecka

Jäsen
Suomen itsenäisyys on jotenkin kummallinen peruste dokaamiselle.
Tästä oli joskus muistaakseni Jukka Lindströmin jossain ohjelmissa vertaus ja klippipari kuinka Suomessa ollaan haudan vakavana jossain muistomerkillä itsenäisyyttä suremassa kun toisaalla jossain eteläafrikassa tanssittiin ja hulabalisoitiin kunnioittaen jonkun entisen suur-jefen kuolemaa.

Entisen työkamun sanoin, joka päivä on hyvä syy dokata. Ma, aina voi pari ottaa, Ti, kai täs pari voisa ottaa, Ke, pikkulauantai, To, opiskelijoiden dokauspäivä, perjantaista ja lauantaista turha edes puhua ja Sunnuntai menee tasoitteleviin.
Kalenterinöfföjuopot on asia erikseen.
Kuten Ismo sanoi: aina yhden voi ottaa:


 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vanha kuva, mutta Suomi-kp Raatteentien museossa. Oli se melkonen ase!
Mä olen ampunut tuollaisella. En tosin silloin prime time-aikoina, mutta ysärillä armeijassa. Vittumainen täyttää lipasta, mutta tarkka muuten. Siinä olisi voinut olla hermona, jos olisi Rokan völjyyn päässyt naapuria väijyttämään ja hirveessä kylmyydessä paljain sormin ja yön pimeydessä lipastanut menemään.
 

redpecka

Jäsen
Hiukan harmittaa, ei siis haittaa ja ymmärrän, mutta siis että 70-luvulla Vantaalla ei tsennattu camp-huumoria ja adhd-diagnooseja. Eritoten toi camp-huumorin diagnosoimatta jättäminen ahdisti pientä pekkaa aikoinaan aiheuttaen ongelmia päiväkodissa ja kohta koulussa.

Mitenhän se Volasen munkkivuorisarja, kai sen jostain pystyy joskus kattoo? Mulla ei taida olla just sitä kanavapakettia enkä varmaan halua enää näitä enempää. Mutta voisiko sen ostaa DVD:nä jostain?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vähän toivoo että olisi yhä Karpon itsenäisyyspäisyysspesiaali, missä vietiin mädäntynyt kinkku jollekin lumiluolassa asuvalle korpifilosofille.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vähän toivoo että olisi yhä Karpon itsenäisyyspäisyysspesiaali, missä vietiin mädäntynyt kinkku jollekin lumiluolassa asuvalle korpifilosofille.

Tuolla on Mitä tänään syötäisiin? -ketju. Mutta miksi ei ole Mitä koko hemmetin loppukuu syötäisiin? -ketjua.

No missä ne Hornetit nyt luuraa. Turhaanko seison täällä kuin missä lie Tuntemattomassa.
Tässä olisi jo Jatkoajassa juoni ja draama rakennettu. Onko tässä niin sanotusti syy ja seuraus kyseessä? Näkisin jotenkin tämän tilanteen.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Mitenhän se Volasen munkkivuorisarja, kai sen jostain pystyy joskus kattoo? Mulla ei taida olla just sitä kanavapakettia enkä varmaan halua enää näitä enempää. Mutta voisiko sen ostaa DVD:nä jostain?
Tehdäänkö DVD-paketteja vielä? Miten se kuulostaa jotenkin aivan historialliselta formaatilta?
Nelonen näyttää Munkkivuori-sarjaa just parhaillaan torstaisin(?) Olisko se siellä Ruudussa? Toki jostain helvetin syystä siellä muuttui yhtäkkiä sellaisetkin sarjat Ruutu+ -sarjoiksi, jotka mulla oli kausi kesken. Vitutti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kahden ja puolen tunnin yöunien jälkeen ajattelin ottaa parin tunnin päiväunet tuossa kahden aikaan, kun palasin lenkiltä. Kohtalaisen hatarat muistikuvat tuolta lenkiltä, mutta onneksi oli kylmä, niin jalat pysyivät liikkeessä. Joka tapauksessa sisälle päästyäni suorastaan hyppäsin sänkyyni ja olin juuri aikeissa saada unen päästä kiinni, kun seinänaapuri päätti alkaa naulata jotain suoraan seinän toisella puolella. Siinä meni sitten sekin mahdollisuus, joten tänään olen menossa todella aikaisin nukkumaan kera melatoniinin.
 

redpecka

Jäsen
Tehdäänkö DVD-paketteja vielä? Miten se kuulostaa jotenkin aivan historialliselta formaatilta?
Nelonen näyttää Munkkivuori-sarjaa just parhaillaan torstaisin(?) Olisko se siellä Ruudussa? Toki jostain helvetin syystä siellä muuttui yhtäkkiä sellaisetkin sarjat Ruutu+ -sarjoiksi, jotka mulla oli kausi kesken. Vitutti.
En minä tiedä tehdäänkö DVD-paketteja enää, tuskin, mutta en minä nyt joka perkeleen kanavan pakettejakaan halua ostaa. Ennen oli helppoa kun pystyi kaukosäätimestä vaihtaa haluamansa kanavan päälle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Taas kerran tulee boikotoitua Linnan juhlien seurantaa, koska maku noihin kekkereihin meni vuosia sitten. Ehkä ensi vuonna köyhät pääsevät juhlimaan noissa saleissa, vaikka tämä tuntuu pikemminkin fantasialta.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Spotify kertoili omista tämän vuoden musiikin kuuntelusta seuraavaa.

Esittäjä
1. Turmion kätilöt
2. Guns n roses
3. Korpiklaani
4. The 69eyes
5. Apulanta
Melko yllättäen viime vuoden kuunnelluin Amorphis ei mahtunut tälle listalle.

Kappaleet
1. You I Need, Amorphis
2. Kuolettavia vammoja, Turmion kätilöt
3. Gabriel, Turmion kätilöt
4. 1977, Ana Tijoux
5. Ei tänään, Apulanta
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Näytti seinänaapuri olevan linnanjuhlissa kutsuttuna vieraana paikalla. No, en minä olisi edes tuntenut koko tyyppiä, vaan emäntä on asunut tässä viisi vuotta ja minä vadta kaksi kuukautta, niin osasi kertoa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Taas kerran tulee boikotoitua Linnan juhlien seurantaa, koska maku noihin kekkereihin meni vuosia sitten. Ehkä ensi vuonna köyhät pääsevät juhlimaan noissa saleissa, vaikka tämä tuntuu pikemminkin fantasialta.
Mikä on tuloraja vieraille?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Laitoin katolle meneviin tikkaisiin pari talipalloa. En ole ennen tehnyt niin. Eilen sain ekan tintin ikuistettua talipalloilla (ks. liite). Eihän nuo nyt mikään menestystarina ole ollut mutta vähitellen tulee varmaan enemmän lintuja jotka uskaltaa lähelle taloa, ikkunan viereen syömään.
 

Liitteet

  • IMG_20231206_102206_HDR.jpg
    IMG_20231206_102206_HDR.jpg
    237,5 KB · kertaa luettu: 31

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Eilen tuli keltasirkkuja laudalle syömään. Nuo pienemmät linnut viihtyvät keskenäänkin syömässä, mutta närhet meinaavat myllyttää toistensakin kanssa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Taas kerran tulee boikotoitua Linnan juhlien seurantaa, koska maku noihin kekkereihin meni vuosia sitten. Ehkä ensi vuonna köyhät pääsevät juhlimaan noissa saleissa, vaikka tämä tuntuu pikemminkin fantasialta.
Miksi sinne pitäisi päästää köyhiä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös