Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vähän toivoo että olisi yhä Karpon itsenäisyyspäisyysspesiaali, missä vietiin mädäntynyt kinkku jollekin lumiluolassa asuvalle korpifilosofille.
Vähän toivoo että olisi yhä Karpon itsenäisyyspäisyysspesiaali, missä vietiin mädäntynyt kinkku jollekin lumiluolassa asuvalle korpifilosofille.
Tuolla on Mitä tänään syötäisiin? -ketju. Mutta miksi ei ole Mitä koko hemmetin loppukuu syötäisiin? -ketjua.
Tässä olisi jo Jatkoajassa juoni ja draama rakennettu. Onko tässä niin sanotusti syy ja seuraus kyseessä? Näkisin jotenkin tämän tilanteen.No missä ne Hornetit nyt luuraa. Turhaanko seison täällä kuin missä lie Tuntemattomassa.
Suomalaisethan on aattokansaa, varmasti pitkälti tästä syystä. Ollaanko maailman aattoinnostunein kansa?Ei kait itsenäisyyspäivä ole mikään varsinainen kupittelupäivä, vaan päivää ennen?
Tehdäänkö DVD-paketteja vielä? Miten se kuulostaa jotenkin aivan historialliselta formaatilta?Mitenhän se Volasen munkkivuorisarja, kai sen jostain pystyy joskus kattoo? Mulla ei taida olla just sitä kanavapakettia enkä varmaan halua enää näitä enempää. Mutta voisiko sen ostaa DVD:nä jostain?
Silloin Väisäsen Riitan aikoina.Ennen oli helppoa kun pystyi kaukosäätimestä vaihtaa haluamansa kanavan päälle.
Mikä on tuloraja vieraille?Taas kerran tulee boikotoitua Linnan juhlien seurantaa, koska maku noihin kekkereihin meni vuosia sitten. Ehkä ensi vuonna köyhät pääsevät juhlimaan noissa saleissa, vaikka tämä tuntuu pikemminkin fantasialta.
Miksi sinne pitäisi päästää köyhiä?Taas kerran tulee boikotoitua Linnan juhlien seurantaa, koska maku noihin kekkereihin meni vuosia sitten. Ehkä ensi vuonna köyhät pääsevät juhlimaan noissa saleissa, vaikka tämä tuntuu pikemminkin fantasialta.
Köyhät kyykkyyn. Hyviä jakkaroita oisvat.Miksi sinne pitäisi päästää köyhiä?
Harkitsin ohjelman katsomista mutta tämä vahvisti päätökseni. En aio katsoa sekuntiakaan kyseistä ohjelmaa.Tuli oltua Top Gear Suomen kuvauksissa tänään. Keväällä näette sitten minua televisiossa.
Pääsitkö ääneen?Tuli oltua Top Gear Suomen kuvauksissa tänään. Keväällä näette sitten minua televisiossa.
Sen lisäksi että Martti Suosalo on erittäin hieno näyttelijä, niin kyseessä on kaikinpuolin muutenkin hieno mies. Suosalo on nimittäin suorittanut rekkakortin ja lähtee parin viikon päästä avustusreissulle Ukrainaam. Hän vie kaverinsa kanssa sinne kamiinoita nyt talvea ajatellen.
Hieno mies. On se.
Kai se jee huuto sieltä saattaa kuulua.Pääsitkö ääneen?
Minä tykkäisin, että,tuolla ”ehdotuksia Liigan sarjajärjestelmäksi” -ketjussa olisi ehdotuksia Liigan sarjajärjestelmäksi. Niitä olisi kiva katella.