Kysyin tänään vaimolta, että ollaankohan me vähän sellaisia turhakkeita nykyään, kun jälkikasvukaan ei enää vuosiin ole mankunut rahaa edes lainaksi. Tavallaan mulla on ikävä niitä aikoja ja tavallaan ei, mutta en mä niitä tänne ainakaan enää pysyvästi asumaan haluaisi, kun esim. ruokakaupassa pääsee nykyään niin paljon helpommalla. Vierailullehan saavat tietenkin tulla, milloin vaan haluavat. Hienoahan se on nähdä heidän pärjäävän omillaan ja kai tässä sitten voi todeta, että ainakin jotain on tehty oikein.
Vastavierailuilla, varsinkin tyttären luona, pistää välillä hymyilyttämään, kun tytär käskee äitinsä vaan istua alas ja sanoo itse mielellään tekevänsä sapuskat, kattavansa pöydän ym. Yrittäisi vaan ottaa rennosti, kun siihen on mahdollisuus, mutta vaikeaa se näyttää olevan, kun ei vaan osaa olla häsläämättä.
Vastavierailuilla, varsinkin tyttären luona, pistää välillä hymyilyttämään, kun tytär käskee äitinsä vaan istua alas ja sanoo itse mielellään tekevänsä sapuskat, kattavansa pöydän ym. Yrittäisi vaan ottaa rennosti, kun siihen on mahdollisuus, mutta vaikeaa se näyttää olevan, kun ei vaan osaa olla häsläämättä.