Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuuntelin tänään kirjan alusta loppuun. Sen kesto oli 8,5 h.
Hyppää kyytiin vaan. Tiedä vaikka päätyisit jonkun naisen ovelle kotiin kuljetettuna.Toi Alepan robottivekotin on jännä. Välillä ne kyllä nykii jossain ja välillä on pysähtyneenä. Saakohan niitä itse siirtää vaikka puoli metriä sivuun, että matka mahdollisesti jatkuisi.
Temptation Island unelmien poikamies, Malmin spuge edition.Hyppää kyytiin vaan. Tiedä vaikka päätyisit jonkun naisen ovelle kotiin kuljetettuna.
Malmilainen nainen nimenomaan voisi syttyä siitä, kun krapulapäivänä aleparobotin tuoman Grandiosan kylkiäisinä ovelle ilmaantuisi aito malmilainen sonnin mullikka.Temptation Island unelmien poikamies, Malmin spuge edition.
Hpk-kannattajana sitä ongelmaa nyt että kuinka peleissä jaksaa oikein käydä. Olen kuitenkin etukäteen maksanut pääsylipun kaikkiin Kerhon kotipeleihin koska minulla on kausikortti. Ei ole nyt kannattajallekaan helpointa aikaa. Kerho on kuitenkin nyt hävinnyt kuusi viimeisintä peliä ja on sarjassa toiseksi viimeinen.
Kun on ostanut ennen kautta kausikortin niin toivoisi saavansa jotain vastinetta rahoilleen. Vähän parempaa taistelua ja peli-ilmettä. Ja välillä niitä voittojakin. Nyt koetellaan meitä HPK-kannattajiakin.
Kivahan se olisi, jos niitä hyviäkin aikoja olisi mitä muistella. Tai olihan meillä 10 vuotta sitten se yksi voitettu game 7. Jokerit pudotettiin puolivälierissä dinosaurusten aikaan. Johan noissa riittää..Kyllä sitä kannatetaan ja mukana eletään hyvinä ja huonoina aikoina.
T. JYP-kannattaja
Kivahan se olisi, jos niitä hyviäkin aikoja olisi mitä muistella. Tai olihan meillä 10 vuotta sitten se yksi voitettu game 7. Jokerit pudotettiin puolivälierissä dinosaurusten aikaan. Johan noissa riittää..
On se vähän kyllä huonoa tuuria että kesällä heitellään palloa ja talvella kiekkoa. Mutta minkä teet kun tänne pohjoiseen on synnytty.Kaksi vuotta piti parannella olkapäätä ja vähän muutakin, että pystyi taas lähtemään jonnejen kanssa aloittelemaan pesäpallon talvitreenit. Mukavahan se on huomata, että ei aivan jää vieläkään jalkoihin, vaikka se liikkuvuus ei enää olekkaan sitä mitä vaikka viisi vuotta sitten. Ja mikä parasta, jonnet ottivat oikein hyvin vanhuksen mukaan. Kyllä urheilu on parasta mitä räpylä kädessä voi tehdä.
On tuo Diandra kyllä uskomattoman tyylikäs ja taitava tulkitsija.TV1:ltä alkoi juuri Elämäni biisi -ohjelman areenafinaali.
Kyllä mä tiedän ainakin yhden paremman käyttötarkoituksen räpsälle!!Kaksi vuotta piti parannella olkapäätä ja vähän muutakin, että pystyi taas lähtemään jonnejen kanssa aloittelemaan pesäpallon talvitreenit. Mukavahan se on huomata, että ei aivan jää vieläkään jalkoihin, vaikka se liikkuvuus ei enää olekkaan sitä mitä vaikka viisi vuotta sitten. Ja mikä parasta, jonnet ottivat oikein hyvin vanhuksen mukaan. Kyllä urheilu on parasta mitä räpylä kädessä voi tehdä.
Vaan onko se karhu? Ei varmaan ole.Kyllä mä tiedän ainakin yhden paremman käyttötarkoituksen räpsälle!!
Isäni on rempannut kaikkia auton romuja nuoruudessaan ja vaihtoi 25 vuotta sitten timpurin hommiin. Sormet ja selät paskana nyt. Onneksi kohta pääsee pakolliselle eläkkeelle nii ei tarvi sydänkohtausta pelätä. Menköön vaikka mökille haravoimaan kevyempiin hommiin.Aika hyvin säilynyt kaikilta fyysisiltä kivuilta elämäni aikana mutta nyt on olkapää jotenkin paskana ja onhan tää perseestä. En oikein tiedä mitä on käynyt, kenties töissä tehnyt jotain huonossa asennossa. Ja toiset elää näiden kipujen kanssa jatkuvasti tai ainakin vuosia, ite valitan jo parin huonon vuorokauden jälkeen. Ei helvetti.