Tuliko molemmat myös takaisin?Vitutti eräs asia.
Menin metsään kävelylle koiran kanssa.
Ei vituta enää niin paljoa.
Tuliko molemmat myös takaisin?
Siskoni tykkää kutoa minulle SaiPa-aiheisia villasukkia. Pysyy pojalla kintut lämpimänä talvella, vaikkei pelitulokset niin lämmittäisikään.Ensimmäinen sukka on jo valmis ja toisesta alkaa olla varsi tehty. En nyt hirveästi ole ehtinyt neuloa mutta "hiljaa hyvä tulee"... tai jotain.
Niihin on myös ommeltu hienot taustanauhat.. :)Mulla on Guns N' Roses -villasukat.
Niihin on myös ommeltu hienot taustanauhat.. :)
Mulla on oman pesisseuran villasukat ja lapaset. Äiti tekee.Mulla on Guns N' Roses -villasukat.
Mulla on oman pesisseuran villasukat ja lapaset. Äiti tekee.
En halua kuvitella, että minkälaista jälkeä syntyisi, jos minä alkaisin neulomaan sukkaa. Saisin varmaan hermoromahduksen.Ensimmäinen sukka on jo valmis ja toisesta alkaa olla varsi tehty. En nyt hirveästi ole ehtinyt neuloa mutta "hiljaa hyvä tulee"... tai jotain.
Kansakoulussa eka luokalla virkattiin patalappua käsityötunnilla. Minun patalappuni lähti jotekin kuroutumaan "tötteröksi" ja lopulta siitä tuli luokkakaverini isosiskon nukelle hieno pipo...En halua kuvitella, että minkälaista jälkeä syntyisi, jos minä alkaisin neulomaan sukkaa. Saisin varmaan hermoromahduksen.
Itsellä, kun oli etenkin lapsena hienomotoriikan ja hahmottamisen ongelmaa, niin puukäsi- ja käsityöt olivat yhtä helvettiä. Onneksi sitten kasiluokasta eteenpäin ei enää tarttenut osallistua puukäsityötunneille.Kansakoulussa eka luokalla virkattiin patalappua käsityötunnilla. Minun patalappuni lähti jotekin kuroutumaan "tötteröksi" ja lopulta siitä tuli luokkakaverini isosiskon nukelle hieno pipo...
Täsmälleen samalla tavalla kävi minullakin. Suunnitelmana oli virkata neliömäinen patalappu, mutta lopulta siitä tuli itselleni pipo, jota en koskaan käyttänyt.Kansakoulussa eka luokalla virkattiin patalappua käsityötunnilla. Minun patalappuni lähti jotekin kuroutumaan "tötteröksi" ja lopulta siitä tuli luokkakaverini isosiskon nukelle hieno pipo...
"Oi, hooceebruins, sä kaunein oot. Antaudun ma kohtaloon.Päätin juuri, että minusta ei saa kirjoittaa mitään pahaa, pelkkiä ylistyslauluja, ilman värilaseja ja raikasta uutta otetta.
Kiitän. Olen otettu."Oi, hooceebruins, sä kaunein oot. Antaudun ma kohtaloon.
Tää tunnne päähän kohdistuu, lailla moden tässä hermostuu.
Etsin sua puolelta vapaan. Sain äkkiä mä syötön lapaan.
Hooceebruins, kuka muu muka. Tunnettiin sut villikkona.
Mutta nyt rauhoitat sä peliä. Suunnittelemme jo yhdessä kesiä."
(säv.sov.sanat Tauski)
Haista vittu.Päätin juuri, että minusta ei saa kirjoittaa mitään pahaa, pelkkiä ylistyslauluja, ilman värilaseja ja raikasta uutta otetta.
Kerron pääministerille.Haista vittu.
Vittu kun vituttaa(säv/sov/san: Ismo Alanko)