En tiennykkään expertiiviäsi Tammisesta?Onko Reetu musiikkialan Juhani Tamminen?
Oletko ikinä edes juossut Karikon lenkkiä, läminyt parkilla, 99+ -jäsen to name a few.
Jos et niin saat one way ticket Pohjois-Koreaan hammaslääkärin kanssa.
En tiennykkään expertiiviäsi Tammisesta?Onko Reetu musiikkialan Juhani Tamminen?
En tietenkään varmaksi voi sanoa, mutta luulisin ainakin lämineeni Parkilla enemmän kuin sinä. Ala- ja aika pitkälle yläasteikäisenäkin kaikki vapaa-aika kului Parkilla lämiessä ja höntsäillessä. Kotimatkaa kentältä oli noin kolmesataa metriä. Koulun jälkeen putket heti jalkaan ja kentälle kikkailemaan. Sit syömässä kotona ja sen jälkeen takas kentälle valojen sammuttamiseen saakka. Myöhemmin vielä tuli pelattua puulaakisarjojakin Parkilla.En tiennykkään expertiiviäsi Tammisesta?
Oletko ikinä edes juossut Karikon lenkkiä, läminyt parkilla, 99+ -jäsen to name a few.
Jos et niin saat one way ticket Pohjois-Koreaan hammaslääkärin kanssa.
Kelpaa, Karikkoa et kyl ikinä voita minun kohdalla kun ala-aste oli vieressä :DEn tietenkään varmaksi voi sanoa, mutta luulisin ainakin lämineeni Parkilla enemmän kuin sinä. Ala- ja aika pitkälle yläasteikäisenäkin kaikki vapaa-aika kului Parkilla lämiessä ja höntsäillessä. Kotimatkaa kentälle oli noin kolmesataa metriä. Koulun jälkeen putket heti jalkaan ja kentälle kikkailemaan. Sit syömässä kotona ja sen jälkeen takas kentälle valojen sammuttamiseen saakka. Myöhemmin vielä tuli pelattua puulaakisarjojakin Parkilla.
Karikon lenkkiäkin tuli juostua yläasteella Risto Antolan johdolla jokunen rundi. Heidekenillä syntynyt, Kakolassakin vaikuttanut aika pitkään, telakallakin olen käynyt.
Uusturkulaisuteen vois lisätä Funikulaariin jumiutumisen, mutta sitä en ainakaan toistaseks vielä ole joutunut kokemaan. Pari kertaa olen joutunut ovelta kääntymään. Nih?
Samoin. Melatticalta tuli silloin joku paskahko albumi ja oikeastaan muuta sieltä ei kuulunutkaan. Joku ansiokas nimimerkki täältä oli laskenut, että viikossa? soitetaan metallican viisuja 142krt/vko ja siltä se kuulostikin.Aloin boikotoimaan Radio Rockia jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten, koska kanava soittaa vain - tai ainakin soitti noihin aikoihin - pelkästään muutamaa artistia päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Itse asiassa nyt tajusin miten Reetu on myynyt toista miljoonaa levyä. Myynnit on ajalta jolloin kakkosmyyntejä ei laskettu!!!!! Take my word!Täällähän on musiikkialan expertiisejä, en tiennytkään in case epäselvää !! Mihin ne apukoululaiset menivät, kysyttiin yläasteen jälkeen I assume !! Nyt sen tiedämme : musiikkikanaville juontamaan ! TErv. TK, viestit " way over" 30.000 ajatla kun internetiä ei edes ollut hammaslääkäri suorat sanat parkki paikalla (car park ) !!
Itse asiassa nyt tajusin miten Reetu on myynyt toista miljoonaa levyä. Myynnit on ajalta jolloin kakkosmyyntejä ei laskettu!!!!! Take my word!
Mekin saatiin täällä töissä oma projekti siihen vaiheeseen, ettei voida enää jatkaa, ennen kuin asiakkaan edustaja palaa lomilta vajaan kolmen viikon päästä.Kohtalaisen tylsää olla näin keskellä heinäkuuta töissä kun ei ole mitään järkevää tekemistä. Itse tietenkin halusin tänä vuonna pilkkoa lomani, mutta tylsää tämä silti on.
Tuu tekemään mun duunit. Mulla ei ole tekemisen puutetta, liikenisi sinullekin.Kohtalaisen tylsää olla näin keskellä heinäkuuta töissä kun ei ole mitään järkevää tekemistä. Itse tietenkin halusin tänä vuonna pilkkoa lomani, mutta tylsää tämä silti on.
Tuo on kesätyötä eli tehdään lomalla. Sen takia kiva välillä rentoutua töissä.Kyllä tää ryyppääminenkin käy työstä. Tai ei niin rankkaa duunia taida ollakaan.
Kyllä tää ryyppääminenkin käy työstä. Tai ei niin rankkaa duunia taida ollakaan.
Yleensä kesällä.Koska kesäloma?
Lähinnä "ryyppääminen käy työstä", joten koska kesäloma tästä seikasta.Yleensä kesällä.
Eikös sitä katkolla ollessa olla lomalla? Rankkaa duunia.Lähinnä "ryyppääminen käy työstä", joten koska kesäloma tästä seikasta.
Siis neljä päivää tänä vuonna, tai kolme yötä. Miten sen laskee. Jotain piikkiä yrittivät pyllyyn tökätä ja mä kiemurtelin siinä sängyssä kuin mikäkin pikkulapsi. Mun pyllyyn ei mitään tökätä. Jonkun kiitoskortin olis voinut myöhemmin lähettää. Sori sori. Ja okei ei se eka rauhoittava lääke ollutkaan mehukattia eikä toka fun lightia. Kolmas vähän vaikutti kun löysin itseni telkkarihuoneesta tuijottamasta valkoista seinää.Eikös sitä katkolla ollessa olla lomalla? Rankkaa duunia.
Mitä yleensä kokkailet? Itsellä vaihtelee, välillä tulee improvisoitua tilanteen mukaan ja välillä ihan reseptin mukaan. Suvussa on kyllä ruoanlaitto kulkenut vahvana, sitä perinnettä on hienoa ylläpitää (vaikka itse sanonkin).kun kokkaamisesta tykkään.
Useimmiten ihan normaalia arkiruokaa (ohjeita katsomatta omalla tyylillä). Varsinkin nyt kun puoliso on kasvanut Tansaniassa ja lautaselle tulee kaikkea minulle outoa niin entistä enemmän tekee mieli tehdä jotain ihan normisapuskaa.Mitä yleensä kokkailet? Itsellä vaihtelee, välillä tulee improvisoitua tilanteen mukaan ja välillä ihan reseptin mukaan. Suvussa on kyllä ruoanlaitto kulkenut vahvana, sitä perinnettä on hienoa ylläpitää (vaikka itse sanonkin).
Tämäpä se mielenkiintoinen tilanne: molemmat haluavat uudessa suhteessa ehkä esittää "parempaa" kuin ovatkaan? Tämä siis pelkkä olettama. Been there, done that!Eipä ole vuosiin kotihommat kiinnostaneet yhtään, mutta nyt kun tuoreen parisuhteen takia kiinnostaakin niin en saa tehdä mitään. Hän kokee velvollisuudekseen hoitaa kotityöt kun ei pysty tällä hetkellä töissä käymään (odottelee selkäleikkausta). Eilen sentään tein illalla ruokaa vastusteluista huolimatta kun kokkaamisesta tykkään.