Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 354 281
  • 66 885

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naapurihuoneistossa oleva juniori on ravannut ison osan päivästä ympäri kämppää, mutta nyt on ollut jo hetken hiljaista. Joko hän väsähti tai taittoi niskansa rapuissa. Hirveä energia kyllä ollut kaverilla; en tiedä, olikohan hänelle syötetty aamiaiseksi jotain amfetamiinijohdannaista.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kuuntelen pelkästään Frederikiä.
Kun tässä on nyt päästy asiaan, niin mitä musiikkiin tulee, pärjäisin vallan mainiosti enkä ainakaan kyllästyisi, vaikkei missään koskaan enää soitettaisi kuin 60-70-luvun musiikkia. Jotakin jäisin tietysti kaipaamaan myöhemmiltä vuosilta... Nirvana, Eminem ja joitakin aiemmin jossain mainitsemiani naisartisteja sekä satunnaisia yksittäisiä kappaleita, mutta kyllä minun musiikkini tehtiin 60-70-luvuilla.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jo tuolla lukemalla, pelkät kultalevyt, on varmaa, että Reetu kuuluisi tuolle aiemmin postaamallesi listalle. Miksi häntä ei siellä näy, on tietysti kysymys, mihin en ainakaan minä osaa vastata. Myös se lienee varmaa, ettei hän ole myynyt mitään lähellekään "toista miljoonaa" äänitettä, mutta eipä taida olla ainut tämän kategorian heppu, jolla on hieman turhan suuret kuvitelmat itsestään ja aikaansaannoksistaan..
Onko Reetu musiikkialan Juhani Tamminen?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko Reetu musiikkialan Juhani Tamminen?
On. Meinasin itse asiassa kirjoittaa täysin saman vertauksen noihin aiempiin viesteihin, mutta ajattelin sen olevan liian rajua rienausta #79:a kohtaan joten odotin että joku muu tekee sen minun puolestani. Nyt voin sitten hyvällä omalla tunnolla sanoa, että Reetu on tosiaan musiikkibisneksen Juhani Tamminen ja 90% miehen horinoista on joko osittain tai täysin valheellisia.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onko Reetu musiikkialan Juhani Tamminen?
Hyvä kysymys... lisää hyviä kysymyksiä?
Joo - nää mainitut egot painiskelevat kykyineen vähän eri aloilla, viihdyttäjiä kuitenkin kumpikin, joten siinä mielessä vertailu onnistuu.
Kuten kysyjäkin hyvin tietää, heitä yhdistää kategorinen sokeus omaan tekemiseensä, yliherkkyys arvostelulle ja vahva taipumus liioitella kaikkia saavutuksiaan, joten... miksikäs ei...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aloin boikotoimaan Radio Rockia jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten, koska kanava soittaa vain - tai ainakin soitti noihin aikoihin - pelkästään muutamaa artistia päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Lisäksi Jone Nikulan ääni alkoi vituttaa suunnilleen Idolsin aikoihin, kun hän oli siellä tuomaroimassa. Pelkästään Klaus Flamingin vuoksi en viitsi tai jaksa tuota kanavaa kuunnella, sillä hän oli ainoa tyyppi, joka tuntui puhuvan asiaa. Päivävuorolaisten ja iltapäivävuorolaisten jorinot menettivät nopeasti tenhonsa minun korvissani.

NRJ oli se kanava, jota siskoni luukutti kovasti ysärin aikana, jonka vuoksi jouduin tahtomattani kyseisen kanavan vaikutuspiiriin. Satunnaisia parturikäyntejä lukuunottamatta en ole onneksi joutunut tuota kanavaa kuuntelemaan ainakaan 12 vuoteen, sillä harva musiikki vituttaa niin paljon kuin se, mitä NRJ soittaa enkä viitsi edes sanoa mitään kanavan juontajista. Ei tällaista nelikymppistä ukkoa kiinnosta mikään vitun nykypoppi tai hihittely jollekin Bachelorille tai jollekin vastaavalle tv-ohjelmalle.

Suomipop on kanssa niitä kanavia, joiden suosio ei ole koskaan minulle auennut. Koska tykkään kuunnella myös ulkomaista musiikkia, on tuo kanava yhtä perkeleellistä kidutusta minulle, kun kaiken maailman benjaminpeltoset, sannit ja haloohelsingit vinkuvat kanavan soittolistalla. Oikeastaan en edes tiedä, miltä heidän soittolistansa näyttää, koska tunnen niin vähän mielenkiintoa kyseistä kanavaa kohtaan ja tämä vastenmielisyys ei rajoitu pelkästään heidän soittamaan musiikkiinsa vaan juontajiin.
Jaajon suosio ei ole koskaan auennut minulle, vaikka olen viimeisen kymmenen vuoden aikana peräti kolme kertaa yrittänyt kuunnella hänen ohjelmaansa sekä katsonut ainakin pari Luokkakokous -leffaa. Ei uppoa, liian hapokasta.

Radio Nostalgia, satunnaisesti Radio Suomi sekä Classic Radio ovat minun kanaviani.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kun tässä on nyt päästy asiaan, niin mitä musiikkiin tulee, pärjäisin vallan mainiosti enkä ainakaan kyllästyisi, vaikkei missään koskaan enää soitettaisi kuin 60-70-luvun musiikkia. Jotakin jäisin tietysti kaipaamaan myöhemmiltä vuosilta... Nirvana, Eminem ja joitakin aiemmin jossain mainitsemiani naisartisteja sekä satunnaisia yksittäisiä kappaleita, mutta kyllä minun musiikkini tehtiin 60-70-luvuilla.
Itselläkin se kyllä lähtee melkeinpä 80-luvun alusta. Black Sabbath on tietysti kuuntelussa aiemmilta ajoilta, mutta suurin osa kyllä sitten oikeastaan jopa 90-luvusta eteenpäin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Aloin boikotoimaan Radio Rockia jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten, koska kanava soittaa vain - tai ainakin soitti noihin aikoihin - pelkästään muutamaa artistia päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Lisäksi Jone Nikulan ääni alkoi vituttaa suunnilleen Idolsin aikoihin, kun hän oli siellä tuomaroimassa. Pelkästään Klaus Flamingin vuoksi en viitsi tai jaksa tuota kanavaa kuunnella, sillä hän oli ainoa tyyppi, joka tuntui puhuvan asiaa. Päivävuorolaisten ja iltapäivävuorolaisten jorinot menettivät nopeasti tenhonsa minun korvissani.

NRJ oli se kanava, jota siskoni luukutti kovasti ysärin aikana, jonka vuoksi jouduin tahtomattani kyseisen kanavan vaikutuspiiriin. Satunnaisia parturikäyntejä lukuunottamatta en ole onneksi joutunut tuota kanavaa kuuntelemaan ainakaan 12 vuoteen, sillä harva musiikki vituttaa niin paljon kuin se, mitä NRJ soittaa enkä viitsi edes sanoa mitään kanavan juontajista. Ei tällaista nelikymppistä ukkoa kiinnosta mikään vitun nykypoppi tai hihittely jollekin Bachelorille tai jollekin vastaavalle tv-ohjelmalle.

Suomipop on kanssa niitä kanavia, joiden suosio ei ole koskaan minulle auennut. Koska tykkään kuunnella myös ulkomaista musiikkia, on tuo kanava yhtä perkeleellistä kidutusta minulle, kun kaiken maailman benjaminpeltoset, sannit ja haloohelsingit vinkuvat kanavan soittolistalla. Oikeastaan en edes tiedä, miltä heidän soittolistansa näyttää, koska tunnen niin vähän mielenkiintoa kyseistä kanavaa kohtaan ja tämä vastenmielisyys ei rajoitu pelkästään heidän soittamaan musiikkiinsa vaan juontajiin.
Jaajon suosio ei ole koskaan auennut minulle, vaikka olen viimeisen kymmenen vuoden aikana peräti kolme kertaa yrittänyt kuunnella hänen ohjelmaansa sekä katsonut ainakin pari Luokkakokous -leffaa. Ei uppoa, liian hapokasta.

Radio Nostalgia, satunnaisesti Radio Suomi sekä Classic Radio ovat minun kanaviani.
Aika pitkälle kuin minun näppikseltäni...
Radio Rock, Suomipop, tjsp. eivät kiinnosta edes vähää alusta enkä Jaajoa tai sen ohjelmia ole kuunnellut/katsonut koskaan, ei vain kiinnosta.
Kuten jo mainitsin, Nostalgia ja Groove puhuttelevat musiikillaan ja niitä yritän kuunnella, missä sitten kuuluvatkaan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onko Reetu musiikkialan Juhani Tamminen?
En tiennykkään expertiiviäsi Tammisesta?
Oletko ikinä edes juossut Karikon lenkkiä, läminyt parkilla, 99+ -jäsen to name a few.
Jos et niin saat one way ticket Pohjois-Koreaan hammaslääkärin kanssa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiennykkään expertiiviäsi Tammisesta?
Oletko ikinä edes juossut Karikon lenkkiä, läminyt parkilla, 99+ -jäsen to name a few.
Jos et niin saat one way ticket Pohjois-Koreaan hammaslääkärin kanssa.
En tietenkään varmaksi voi sanoa, mutta luulisin ainakin lämineeni Parkilla enemmän kuin sinä. Ala- ja aika pitkälle yläasteikäisenäkin kaikki vapaa-aika kului Parkilla lämiessä ja höntsäillessä. Kotimatkaa kentältä oli noin kolmesataa metriä. Koulun jälkeen putket heti jalkaan ja kentälle kikkailemaan. Sit syömässä kotona ja sen jälkeen takas kentälle valojen sammuttamiseen saakka. Myöhemmin vielä tuli pelattua puulaakisarjojakin Parkilla.
Karikon lenkkiäkin tuli juostua yläasteella Risto Antolan johdolla jokunen rundi. Heidekenillä syntynyt, Kakolassakin vaikuttanut aika pitkään, telakallakin olen käynyt.
Uusturkulaisuteen vois lisätä Funikulaariin jumiutumisen, mutta sitä en ainakaan toistaseks vielä ole joutunut kokemaan. Pari kertaa olen joutunut ovelta kääntymään. Nih?
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
En tietenkään varmaksi voi sanoa, mutta luulisin ainakin lämineeni Parkilla enemmän kuin sinä. Ala- ja aika pitkälle yläasteikäisenäkin kaikki vapaa-aika kului Parkilla lämiessä ja höntsäillessä. Kotimatkaa kentälle oli noin kolmesataa metriä. Koulun jälkeen putket heti jalkaan ja kentälle kikkailemaan. Sit syömässä kotona ja sen jälkeen takas kentälle valojen sammuttamiseen saakka. Myöhemmin vielä tuli pelattua puulaakisarjojakin Parkilla.
Karikon lenkkiäkin tuli juostua yläasteella Risto Antolan johdolla jokunen rundi. Heidekenillä syntynyt, Kakolassakin vaikuttanut aika pitkään, telakallakin olen käynyt.
Uusturkulaisuteen vois lisätä Funikulaariin jumiutumisen, mutta sitä en ainakaan toistaseks vielä ole joutunut kokemaan. Pari kertaa olen joutunut ovelta kääntymään. Nih?
Kelpaa, Karikkoa et kyl ikinä voita minun kohdalla kun ala-aste oli vieressä :D
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Paras intistä saamani elämänohje tuli erään yliluutnantin suusta hiihtomarssilla:
Jonkun tunarin lumipuvun housut putosivat nilkkoihin kesken hiihdon. Tuo onneton tunari huusi letkaa vetävälle ylilutille "herra yliluutnantti, saanko nostaa housut!"
- Ette saa, vastasi yliluti.
Tunari jatkoi tasatyöntöä muutaman minuutin kunnes tuli tauko paikalla.
Yliluutnantti sanoi housut nilkoissa huohottavalle tunarille:
- Jääkäri xxx, nostakaa nyt ne saatanan housut. Ja te kaikki muut: Olkoon tämä teille opiksi, liian tyhmiä kysymyksiä ei kannata kysyä edes täällä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aloin boikotoimaan Radio Rockia jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten, koska kanava soittaa vain - tai ainakin soitti noihin aikoihin - pelkästään muutamaa artistia päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Samoin. Melatticalta tuli silloin joku paskahko albumi ja oikeastaan muuta sieltä ei kuulunutkaan. Joku ansiokas nimimerkki täältä oli laskenut, että viikossa? soitetaan metallican viisuja 142krt/vko ja siltä se kuulostikin.

Nykyisin en oikeastaan kuuntele radiota juuri ollenkaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällähän on musiikkialan expertiisejä, en tiennytkään in case epäselvää !! Mihin ne apukoululaiset menivät, kysyttiin yläasteen jälkeen I assume !! Nyt sen tiedämme : musiikkikanaville juontamaan ! TErv. TK, viestit " way over" 30.000 ajatla kun internetiä ei edes ollut hammaslääkäri suorat sanat parkki paikalla (car park ) !!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täällähän on musiikkialan expertiisejä, en tiennytkään in case epäselvää !! Mihin ne apukoululaiset menivät, kysyttiin yläasteen jälkeen I assume !! Nyt sen tiedämme : musiikkikanaville juontamaan ! TErv. TK, viestit " way over" 30.000 ajatla kun internetiä ei edes ollut hammaslääkäri suorat sanat parkki paikalla (car park ) !!
Itse asiassa nyt tajusin miten Reetu on myynyt toista miljoonaa levyä. Myynnit on ajalta jolloin kakkosmyyntejä ei laskettu!!!!! Take my word!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tilasin EMPiltä ekaa kertaa ikinä musiikkia. CD:n arvioitu saapumisaika oli tilausta tehdessä tän viikon ti-to, mutta tuote saapuikin pakettiautomaattiin jo tänään. Tein tilauksen viime tiistaina illalla. Ei paha. Saatanpa käyttää EMPtä uudestaankin. Loistavaa palvelua!

Ja aspakin oli tosi asiallinen ja sain vastauksen nopeasti, kun hämmästelin keskiviikkoaamuna että tekemäni tilaus oli kadonnut tilini tilaushistoriasta. Kyseessä kuulemma joku EMPn tilausjärjestelmän bugi. Nythän se CD näkyy siellä tilauksissani kuten pitääkin.

Mutta siis alle kuudessa vuorokaudessa tuli levy Saksasta Helsinkiin Postin pakettiautomaattiin. Ei voi valittaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kohtalaisen tylsää olla näin keskellä heinäkuuta töissä kun ei ole mitään järkevää tekemistä. Itse tietenkin halusin tänä vuonna pilkkoa lomani, mutta tylsää tämä silti on.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kiva katsoa välillä telkkariakin. Kotona ei oikein tule katsottua, mutta frendeillä töllö on välillä päällä. Simpsoneissa oli Jagger ja Richards. 30 vuotta ollut suosikkibändi. Ja nyt tossa jossain Miss Suomi Alina Voronkova, joka kirjoitti missiristeilyllä mulle korttiin sydämellä Petelle. Oujee.
 

Glove

Jäsen
Kohtalaisen tylsää olla näin keskellä heinäkuuta töissä kun ei ole mitään järkevää tekemistä. Itse tietenkin halusin tänä vuonna pilkkoa lomani, mutta tylsää tämä silti on.
Mekin saatiin täällä töissä oma projekti siihen vaiheeseen, ettei voida enää jatkaa, ennen kuin asiakkaan edustaja palaa lomilta vajaan kolmen viikon päästä.

Pitäisiköhän mennä reunustamaan pihan asfalttialueet pyöreillä kivillä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kohtalaisen tylsää olla näin keskellä heinäkuuta töissä kun ei ole mitään järkevää tekemistä. Itse tietenkin halusin tänä vuonna pilkkoa lomani, mutta tylsää tämä silti on.
Tuu tekemään mun duunit. Mulla ei ole tekemisen puutetta, liikenisi sinullekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös