Kun kylkeä kääntää napa pysyy paikallansa.
Totta helvetissä. Sitä vartenhan se on.Ostin sähköskuutin ja ikää 47v, uskaltaiskos sillä mennä lesomaan Sähköautoketjuun?
Ei kannata, saat vaan käskyn ostaa sähköauton koska sellainen nyt vaan kuuluu kaikilla olla. Kannattaa ostaa samantien kaksi kappaletta vaikka et tarvitsisi sitä yhtäkään, vasta silloin olet hyvä ihminen.Ostin sähköskuutin ja ikää 47v, uskaltaiskos sillä mennä lesomaan Sähköautoketjuun?
Minulle tuli vain yksi kysymys. Miksi?Ostin sähköskuutin ja ikää 47v, uskaltaiskos sillä mennä lesomaan Sähköautoketjuun?
Kumpaan miksi?Minulle tuli vain yksi kysymys. Miksi?
Kumpaan miksi?
Sää oot niin hieno ihminen. Herkkätieteilijä. Arvostan. Ja hattua päästä.Forest Gump on vaan ehkä maailman paras leffa. Nähnyt sen vaikka kuinka monesti ja joka kerta itkettää.
Miksi ei? Soveltuu tarpeisiini!!Sähköskuutti.
Pöh, kakaroitte hömpötyksiä.Miksi ei? Soveltuu tarpeisiini!!
...tun skuutit pitkin poikin teillä ja kaduilla. Jättäisivät ees reunoillePöh, kakaroitte hömpötyksiä.
En taas muistanutkaan, kuinka paljon silmäkarkkia Ruisrock tuo Turun katukuvaan setämiehelle. Parina päivänä keskustassa ja jokirannassa pyörineenä tullut havannoitua lukemattomia määriä toinen toistaan kauniimpia ja näyttävästi pukeutuvia nuoria ja nuorehkoja naisia. Se vähän ihmetyttää, että missä noin kauniit naiset viettävät muun ajan vuodesta?
Aika vanhalta kuulostaa tuollainen 47-vuotias sähköskuutti, lieköhän arvokas?Ostin sähköskuutin ja ikää 47v, uskaltaiskos sillä mennä lesomaan Sähköautoketjuun?
10.9.2022. törmäsin jalkakäytävän reunaan pysäköityyn sähköpotkulautaan, kun näin näkövammaisena ei silminäni toimiva valkoinen keppi osunut kohteeseen ennen minua. Rollaattorin kanssa tässä sokkona liikutaan. On haastavaa....tun skuutit pitkin poikin teillä ja kaduilla. Jättäisivät ees reunoille
Omaa ei taideta jättää kadulle....tun skuutit pitkin poikin teillä ja kaduilla. Jättäisivät ees reunoille
Kävin läpi listan ja toden totta, ei Reetua siellä näkynyt eikä esim. Dannyakaan...Frederik horisee tarinoitaan Huomenta Suomessa. Mies kertoi että levyjä on myyty toista miljoonaa. Mitenkähän lie Reetu tilastoinut nämä, ainakaan tämän linkin takaa ei Reetua löydy:
Luettelo myydyimmistä musiikkiartisteista Suomessa – Wikipedia
fi.m.wikipedia.org