hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Olisiko kypärän maalaus sotkenut muistoa?
Hameet korville!Hyvinkin mahdollista ja lisäksi aina puhuttiin "skotti David Coulthardista".
Olisiko kypärän maalaus sotkenut muistoa?
Hameet korville!Hyvinkin mahdollista ja lisäksi aina puhuttiin "skotti David Coulthardista".
Vittu, te ette tiedä vitutuksesta mitään... Vitun vitun vittu!!!
Vittu, te ette tiedä vitutuksesta mitään... Vitun vitun vittu!!!
Kyllä mä sanon että tämä jatko-osa oli vielä parempi:
Hyyyhhhh...
Edit:
Siis ei jumalauta vielä oikeasti. Ylönen tekee 2-0 Suomelle puolitoista minuuttia ennen toisen erän loppua, tuohan oli oikein klassinen pukukoppimaali minkä olisi pitänyt oikeasti jo lähes "taittaa selkäranka" ja se klassinen oma peli olisi pitänyt riittää voittoon. Mutta ei saatana, Aravirtaa lainatakseni torilla tavataan ja loppu on historiaa.
Tänään tuleekin illalla formuloita ja änäriä. Itse lataan paukkuja koneeseen ja nautin kohta hernekeittoa ja ruisleipää.
Hameet korville!
Kyllä mä sanon että tämä jatko-osa oli vielä parempi:
...
Joo ja sen jälkeen Suomella oli vielä huippupaikka myös, tuon tontin olen onnistunut jotenkin unohtamaan. Tuo Laaksosen kuudenteen kerrokseen ampuma kiekko on kyllä ikuisesti mielessä.Näköjään taas yksi juttu, mikä on muuttunut vuosien varrella omassa mielessä dramaattisemmaksi, mitä olikaan. Muistin, että Antti Laaksosen tuhannen taalan paikka olisi ollut jatkoajalla, mutta näkyi silti olleen kolmannessa erässä ja kellossa vielä reilusti aikaa jäljellä.
@-FNM-, @CuJo#31, @Roger Moore
Mulla on karmeet statsit näistä muutamasta arvokisatappiosta:
1986 olin matkalla Helsingistä Ouluun koneella, kun kapteeni ilmoitti hyväntuulisena, että Suomi on juuri siirtynyt Ruotsia vastaan 4-2 johtoon - taputuksia...
Finnairin bussissa Oulunsalon kentällä kuului lopputulos 4-4 - kiroilua...
1999 istuttiin kaverin kanssa kaljapullot käsissä Pietarin kämpillä jännittämässä Suomi-Tsekki ottelun jatkoaikkaa, kun ruutuun pamahti klo 21:00 uutislähetys - sitä ei siirretä minkään syyn takia...
Lopulta saimme Suomesta tiedon, että Tsekki oli tehnyt voittomaalin jossain ajassa - kiroilua...
2003 olimme kollegan kanssa matkalla Helsingista Pietarin kautta Arkangeliin, kun Pietarissa sain tiedon, että Suomi johti Ruotsia 5-1 - ylimielistä naureskelua...
Perillä Arkangelissa hotellissa kysyin kotoa, kuinka se peli lopulta meni ja sain viestin: 5-6... En uskonut ennekuin kaverini varmisti asian pojaltaan Suomesta - epäuskoista kiroilua...
Niin, että kysykääpä vielä vitutuksesta...
Tuo vuoden 2003 surullinen ottelu pelattiin 7.5.2003
...
No se peli meni miten meni ja tyttökaverini, joka ei niin jääkiekosta välittänyt, vittuuntui niin pahasti vitutukseeni, että nukuin seuraavan yön sohvalla. No vielä vajaan vuoden jatkoimme yhteiseloamme.
Siskon miehen kommentti sukukokouksesta: "Te ootte kyllä outo suku ku kaikki halailee"Sukukokouksesta kotiuduttu. Suku ei ole pahin vaan ihan parasta seuraa. Nyt äkkiä pari kaljaa huiviin ja sitten pitää siirtyä Steve Vaita ihmettelemään Kulttuuritalolle.
Mä en ihan ymmärtänyt tätä. Meinaatko että sä oot ainoana kokenut nää kaikki tappiot katsojan roolissa? Kun muutenhan olet kokenut noi tollee armeliaalla tavalla toisen käden tietona, etkä ole joutunut omilla verkkokalvoillasi ja kuuloluillasi tallentamaan aivoihisi sitä reaaliajassa koettua tuskaa, jonka nuo Masken Karlssonit ja Sundinit ja Tsekki-pelien jatkoaikatappiot ja 5-1 eikäku 5-6 pelit livenä seuranneet ovat joutuneet kokemaan.Niin, että kysykääpä vielä vitutuksesta...
En tiiä. Mutta Lehterä ja Karalahti on kokkelivekkulit.Jos Anttila on Mörkö, niin kuka on Nuuskamuikkunen?
Löytyykö maajoukkueesta pelaajia jotka eivät käytä nuuskaa?Jos Anttila on Mörkö, niin kuka on Nuuskamuikkunen?