En nähnyt sisko Sirkkiää (ent. Sirkkiä-Jarvaa). Häpesin vain.
Kolmen vartin sessiot luvassa? @mikko600Meinasin jo mennä nukkumaan, mutta huomasin, että ysiltä alkaa Emmanuelle 2 ja naiseni ei ole tänään täällä yötä.
Kuinkahan monta kertaa nuo Emmanuelle -leffat ovat pyörineet telkassa viimeisen parin kolmen vuoden aikana? Jotenkin tuntuu siltä, että suunnilleen kolmen tai neljän kuukauden välein joku Emmanuelle on telkassa. Noh, huvinsa kullakin. Minä katselen Charadea ja Audrey Hepburnia.Meinasin jo mennä nukkumaan, mutta huomasin, että ysiltä alkaa Emmanuelle 2 ja naiseni ei ole tänään täällä yötä.
Joo, olinkin juuri tämän Emmanuellen nähnyt tässä muutama kuukausi sitten. Lopetin kyttäämisen.Kuinkahan monta kertaa nuo Emmanuelle -leffat ovat pyörineet telkassa viimeisen parin kolmen vuoden aikana? Jotenkin tuntuu siltä, että suunnilleen kolmen tai neljän kuukauden välein joku Emmanuelle on telkassa. Noh, huvinsa kullakin. Minä katselen Charadea ja Audrey Hepburnia.
Itse en tapa mitään muuta elävää, kuin saamani kalat, jotka otan ruuaksi. Ja kaikki hyttyset, jotka pystyn läpsimään. Joskus jotkut kasvit kuolee kovasta yrityksestä huolimatta. Rikkaruohoja kitken kanssa. Muuten annan elävien elää.Tapatteks te yleensä ne vai jätätteks te ne henkiin. Ne elukat vessan lattialla. Mä oon hyväsydäminen ihminen. Rauhaa rakastava. Tai en lupaa mitään. Käsi Raamatulla. Tai no just ei ole virsikirjaa ulottuvilla.
Vai pitäisikö sinun saada kakastasi kiinteämpää?Siis miks näiden kaikkien kapakoiden vessanpöntlt tehdään niin pieniksi. Siis varmaan kaks kolmasosaa menee ohi.
Tunnustitko siis käyneesi vieraissa?Järkytin eilen eukkoa melkoisenmoisesti. Ihan vittuillakseni siivosin päivällä, ostin kukkia ja muutenkin elin kunnolla. Oli akalla yllättynyt ilme, kun loppuiltapäivästä kotiin saapui!
Tunnustitko siis käyneesi vieraissa?
Jos en itse moista näkisi, sanoisin jopa: "Nyt se korkki kiinni!"Vaihtelevaa tämä Suomen kevätsää. Eilen mökille ajellessa oli matkalla noin 10 lumikuuroa, joista kaksi vähän isompaa myräkkää. Muuten paistoi aurinko. Mökillä oli aamukuudelta maa valkoinen. Ysiltä heräsin uudestaan eikä lumesta tietoakaan paitsi että äsken taas hetken satoi.
Ei ole vielä edes auennut. Illalla varmaan jokunen saunaolut.Jos en itse moista näkisi, sanoisin jopa: "Nyt se korkki kiinni!"
Vaatimattomana miehenä hän tuskin olisi itse siitä missään yhteydessä maininnut.Miettikääpä sitä jos J Tammisen pelipaita olisi jonku hallin katossa, että olisikohan kenties muistanut mainita asiasta jossain haastatteluissa.
Siivositko siis esim. naapurin asunnon, eikai se ihme ole jos ihmettelee.Järkytin eilen eukkoa melkoisenmoisesti. Ihan vittuillakseni siivosin päivällä, ostin kukkia ja muutenkin elin kunnolla. Oli akalla yllättynyt ilme, kun loppuiltapäivästä kotiin saapui!