No valitse sitten joku sukupuolineutraali etunimi, vaikka Naava, ja menet sellaisena. Voit ihan valita millaisena. Tai voit mennä omana itsenäsi.Mut kun mä en ole tunne olevani Pirjo.
No valitse sitten joku sukupuolineutraali etunimi, vaikka Naava, ja menet sellaisena. Voit ihan valita millaisena. Tai voit mennä omana itsenäsi.Mut kun mä en ole tunne olevani Pirjo.
Mä otan ton viimeisen. Joten ajoin viikon kasvun pois. Mä olen ehkä kaupungin rumimman parran kasvattaja. Jo viikossa. Vantaalla se on paljon.No valitse sitten joku sukupuolineutraali etunimi, vaikka Naava, ja menet sellaisena. Voit ihan valita millaisena. Tai voit mennä omana itsenäsi.
Ei ole pakko.Tarttis ajaa parta. Huomenna toimistolle. Mut viittinkö? Ei siellä mua Maijaa (nimi ei muutettu) ja respan poikaa (en tiedä nimeä, mut komea on) lisäksi ole muita. No on siellä joku satunnainen Pirjo, mut onko pakko jos ei taho?
Sinäkin nuori mies. Ei sulla voi olla vielä nuoremman (ja kauniimman) vaimosi kera noin vanhoja lapsia? Varnaan on komeakin vielä? Tänne tuollaiset.Poika sai opiskelupaikan yliopistosta. Voiko isä olla ylpeämpi! Enpä tiedä? Ihan vesi puskee silmäkulmaan. Vielä odotellaan muiden paikkojen tuloksia, että olisiko mielekkäämpää tarjolla.
Samalla niin onnellinen olo, mutta myös haikea. Muualle päin Suomea tulee muuttamaan Lappeesta, kun tuo paikallinen Lut ei kiinnostanut.
Pitää nyt mahdollisimman paljon yrittää vielä viettää pojan kanssa aikaa, kun samalla paikkakunnalla asutaan. Toki viime viikollakin käytiin yhdessä katsomassa Indy keskiviikkona ja torstai-sunnuntai akselilla vietettiin kahdestaan aikaa tuska festari reissulla.
Tänään onnitellakseni teen viimeisen päälle ruuat ja sauna lämpiää.
No ei sitten kyllä pidä mennä.Mut kun mä en ole tunne olevani Pirjo.
Rouvani on muuten puoli vuotta vanhempi miuta. Mutta kysymykseen onko poika komea? No on! @nummenkallio voinee vahvistaa näkemykseni. Nähtiin lauantaina poikani kanssa. Pitkäkin on kuin mikä.Sinäkin nuori mies. Ei sulla voi olla vielä nuoremman (ja kauniimman) vaimosi kera noin vanhoja lapsia? Varnaan on komeakin vielä? Tänne tuollaiset.
Älä huoli, kohta huomaat, että näin oli tarkoituskin... ja ihan hyvä pitkässä juoksussa. Elämän kiertokulkua...Poika sai opiskelupaikan yliopistosta. Voiko isä olla ylpeämpi! Enpä tiedä? Ihan vesi puskee silmäkulmaan. Vielä odotellaan muiden paikkojen tuloksia, että olisiko mielekkäämpää tarjolla.
Samalla niin onnellinen olo, mutta myös haikea. Muualle päin Suomea tulee muuttamaan Lappeesta, kun tuo paikallinen Lut ei kiinnostanut.
Eihän ne yhteiset reissut siihen jää, että poika muuttaa pois kotoa, korkeintaan harvenee...Pitää nyt mahdollisimman paljon yrittää vielä viettää pojan kanssa aikaa, kun samalla paikkakunnalla asutaan. Toki viime viikollakin käytiin yhdessä katsomassa Indy keskiviikkona ja torstai-sunnuntai akselilla vietettiin kahdestaan aikaa tuska festari reissulla.
Tänään onnitellakseni teen viimeisen päälle ruuat ja sauna lämpiää.
Ei hää enää kotona asu, mutta muutaman kilometrin päässä kuitenkin.Eihän ne yhteiset reissut siihen jää, että poika muuttaa pois kotoa, korkeintaan harvenee...
”antaahan tyttö, jos se äitiinsä tulee, ja jos se taas isäänsä tulee, niin suorastaan pyytää”. Varmaankin on komia jos isäänsä tuloo. Ja jos on kroppa kun mutsillaan, niin joutuu huitomaan ne ei-toivotut pois.Rouvani on muuten puoli vuotta vanhempi miuta. Mutta kysymykseen onko poika komea? No on! @nummenkallio voinee vahvistaa näkemykseni. Nähtiin lauantaina poikani kanssa. Pitkäkin on kuin mikä.
Niinpä......
Toki häntä näkee, vaikka toisella paikkakunnalla asuu. Vähenee vaan tapaamiset kovin. Sellaistahan tämä elämä toki on.
Kiitos komplimentaistasi! Pitkät ja näyttävät karjalaiset vanhemmat, niin mitäpä muuta voi odottaakaan jälkikasvulta.Varmaankin on komia jos isäänsä tuloo. Ja jos on kroppa kun mutsillaan, niin joutuu huitomaan ne ei-toivotut pois.
Antaisin panna. Pantiinhan mekin ilman lupaa. Kunhan ei mun yöunia häiritse. Ja käyttää varmuusvälineitä, ettei käy niin kuin minulle kävi. Mikä, loppupeleissä oli hyvä juttu.Haha. Just kuin faijani, joka ei tietenkään tykännut siskoni poikakaverista kun nämä alkoivat olee siinä kosketteluiässä.
Itelläni ei lapsia, mutta en minä tiedä... Ehkä antaisin heidän panna. Tietty pojalla pitäisi olla kunniallinen suku, koulutus ja taito mielistellä minua.
Mun lapsi on pannu jo. Luulisin että useaan otteeseen. Siitä on yksi elävä todistekin.Pankoot jokainen ihan rauhassa kunhan ei minun lapsiani pane!
Nuorimmainen on kohta kuustoista. On sillä välillä jotain poikiakin mukana pyörinyt, väliin ei. Fiksun oloisia kosseja sen mitä olen heitä nähnyt. En tiedä harrastavatko seksiä, eikä kiinnostakaan. Ihan tytön oma asia.Haha. Just kuin faijani, joka ei tietenkään tykännut siskoni poikakaverista kun nämä alkoivat olee siinä kosketteluiässä.
Itelläni ei lapsia, mutta en minä tiedä... Ehkä antaisin heidän panna. Tietty pojalla pitäisi olla kunniallinen suku, koulutus ja taito mielistellä minua.
Minulla on kolme lasta, poika ja kaksi tyttöä, mutta nyt voi muisti tehdä tepposensa, kun en muista kenenkään lapseni kohdalla juurikaan kantaneeni huolta heidän varhaisesta seksielämästään - ja ihmettelekin, kuinka olisin edes voinut estää mitään?Nuorimmainen on kohta kuustoista. On sillä välillä jotain poikiakin mukana pyörinyt, väliin ei. Fiksun oloisia kosseja sen mitä olen heitä nähnyt. En tiedä harrastavatko seksiä, eikä kiinnostakaan. Ihan tytön oma asia.
Loma alkoi tänään. Taidan muutaman oluen nauttia tänään sen kunniaksi ja ehkä jotain väkevämpääkin.
Pääasia ettei tarvitse olla töissä.Kännissä lomakin on nautinto.
Ihan hyvä kerran kymmenessä vuodessa pitää lomaa. Ja onnea uudesta työpaikasta.Ai että. Ai ettien että. Irtisanouduin tänään. 1.8. alkaa uusi, vakituinen työ. Maanantaista asti pidän lomaa. Edellinen palkallinen kunnonpitkä loma oli just kesällä 2014.
Eikun kerran käydä töissä ja kymmenen vuotta pitää lomaa.Ihan hyvä kerran kymmenessä vuodessa pitää lomaa. Ja onnea uudesta työpaikasta.