Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 666 309
  • 67 929

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Poika sai opiskelupaikan yliopistosta. Voiko isä olla ylpeämpi! Enpä tiedä? Ihan vesi puskee silmäkulmaan. Vielä odotellaan muiden paikkojen tuloksia, että olisiko mielekkäämpää tarjolla.

Samalla niin onnellinen olo, mutta myös haikea. Muualle päin Suomea tulee muuttamaan Lappeesta, kun tuo paikallinen Lut ei kiinnostanut.

Pitää nyt mahdollisimman paljon yrittää vielä viettää pojan kanssa aikaa, kun samalla paikkakunnalla asutaan. Toki viime viikollakin käytiin yhdessä katsomassa Indy keskiviikkona ja torstai-sunnuntai akselilla vietettiin kahdestaan aikaa tuska festari reissulla.

Tänään onnitellakseni teen viimeisen päälle ruuat ja sauna lämpiää.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No valitse sitten joku sukupuolineutraali etunimi, vaikka Naava, ja menet sellaisena. Voit ihan valita millaisena. Tai voit mennä omana itsenäsi.
Mä otan ton viimeisen. Joten ajoin viikon kasvun pois. Mä olen ehkä kaupungin rumimman parran kasvattaja. Jo viikossa. Vantaalla se on paljon.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarttis ajaa parta. Huomenna toimistolle. Mut viittinkö? Ei siellä mua Maijaa (nimi ei muutettu) ja respan poikaa (en tiedä nimeä, mut komea on) lisäksi ole muita. No on siellä joku satunnainen Pirjo, mut onko pakko jos ei taho?
Ei ole pakko.

Hieman samantapainen tilanne vuonna 2005 kesälomalla pl. komeat miehet eikä siellä Pirjoakaan ollut, joku Sanna ja Marjut kuitenkin.

Annoin sitten kasvaa, sen parran, välillä siistien, mutta enimmäkseen antaen rehottaa. Vapauttava tunne. Annoin sille nimenkin: matkatussu, sitä on kiva hiplata pohtiessani asioita.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Poika sai opiskelupaikan yliopistosta. Voiko isä olla ylpeämpi! Enpä tiedä? Ihan vesi puskee silmäkulmaan. Vielä odotellaan muiden paikkojen tuloksia, että olisiko mielekkäämpää tarjolla.

Samalla niin onnellinen olo, mutta myös haikea. Muualle päin Suomea tulee muuttamaan Lappeesta, kun tuo paikallinen Lut ei kiinnostanut.

Pitää nyt mahdollisimman paljon yrittää vielä viettää pojan kanssa aikaa, kun samalla paikkakunnalla asutaan. Toki viime viikollakin käytiin yhdessä katsomassa Indy keskiviikkona ja torstai-sunnuntai akselilla vietettiin kahdestaan aikaa tuska festari reissulla.

Sinäkin nuori mies. Ei sulla voi olla vielä nuoremman (ja kauniimman) vaimosi kera noin vanhoja lapsia? Varnaan on komeakin vielä? Tänne tuollaiset.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Sinäkin nuori mies. Ei sulla voi olla vielä nuoremman (ja kauniimman) vaimosi kera noin vanhoja lapsia? Varnaan on komeakin vielä? Tänne tuollaiset.
Rouvani on muuten puoli vuotta vanhempi miuta. Mutta kysymykseen onko poika komea? No on! @nummenkallio voinee vahvistaa näkemykseni. Nähtiin lauantaina poikani kanssa. Pitkäkin on kuin mikä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Älä huoli, kohta huomaat, että näin oli tarkoituskin... ja ihan hyvä pitkässä juoksussa. Elämän kiertokulkua...

Eihän ne yhteiset reissut siihen jää, että poika muuttaa pois kotoa, korkeintaan harvenee...

PS. Oli kyllä sapuskat viimeisen päälle - maistuis kyllä mullekin...

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Eihän ne yhteiset reissut siihen jää, että poika muuttaa pois kotoa, korkeintaan harvenee...
Ei hää enää kotona asu, mutta muutaman kilometrin päässä kuitenkin.

Toki häntä näkee, vaikka toisella paikkakunnalla asuu. Vähenee vaan tapaamiset kovin. Sellaistahan tämä elämä toki on.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rouvani on muuten puoli vuotta vanhempi miuta. Mutta kysymykseen onko poika komea? No on! @nummenkallio voinee vahvistaa näkemykseni. Nähtiin lauantaina poikani kanssa. Pitkäkin on kuin mikä.
”antaahan tyttö, jos se äitiinsä tulee, ja jos se taas isäänsä tulee, niin suorastaan pyytää”. Varmaankin on komia jos isäänsä tuloo. Ja jos on kroppa kun mutsillaan, niin joutuu huitomaan ne ei-toivotut pois.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
...
Toki häntä näkee, vaikka toisella paikkakunnalla asuu. Vähenee vaan tapaamiset kovin. Sellaistahan tämä elämä toki on.
Niinpä...
Kun oma poikani muutti pois kotoa opiskelemaan, toki aika lähelle, siihen kyllä suht' nopeasti tottui.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Varmaankin on komia jos isäänsä tuloo. Ja jos on kroppa kun mutsillaan, niin joutuu huitomaan ne ei-toivotut pois.
Kiitos komplimentaistasi! Pitkät ja näyttävät karjalaiset vanhemmat, niin mitäpä muuta voi odottaakaan jälkikasvulta.

On miul 18 vuotias tytärkin. Ja pesäpallomaila niitä innokkaimpia varten....

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haha. Just kuin faijani, joka ei tietenkään tykännut siskoni poikakaverista kun nämä alkoivat olee siinä kosketteluiässä.

Itelläni ei lapsia, mutta en minä tiedä... Ehkä antaisin heidän panna. Tietty pojalla pitäisi olla kunniallinen suku, koulutus ja taito mielistellä minua.
Antaisin panna. Pantiinhan mekin ilman lupaa. Kunhan ei mun yöunia häiritse. Ja käyttää varmuusvälineitä, ettei käy niin kuin minulle kävi. Mikä, loppupeleissä oli hyvä juttu.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hotlassa.

Liitteet

• IMG_0142.jpeg
    IMG_0142.jpeg
    62,4 KB · kertaa luettu: 127

Glove

Jäsen
Haha. Just kuin faijani, joka ei tietenkään tykännut siskoni poikakaverista kun nämä alkoivat olee siinä kosketteluiässä.

Itelläni ei lapsia, mutta en minä tiedä... Ehkä antaisin heidän panna. Tietty pojalla pitäisi olla kunniallinen suku, koulutus ja taito mielistellä minua.
Nuorimmainen on kohta kuustoista. On sillä välillä jotain poikiakin mukana pyörinyt, väliin ei. Fiksun oloisia kosseja sen mitä olen heitä nähnyt. En tiedä harrastavatko seksiä, eikä kiinnostakaan. Ihan tytön oma asia.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäistä kertaa koko Helsingissä viettämäni elämän aikana (eli käytännössä 23 vuoden aikana) tuli käytyä pesemässä mattoja Pukinmäen mattojenpesupaikassa ja kylläpä teki terää. Pesin pari mattoa, jotka kuulemma oli kudottu joskus 70-luvulla ja sen jälkeen laitettu varaston kaappiin pölyä keräämään yli 30 vuodeksi, kunnes ne erinäisiä reittejä kulkien kulkeutuivat minulle ja omaan kämppääni. Viime suvena ei tullut kertaakaan pestyä mattoja, joten tänään oli pakko tarttua itseään niskasta ja lähteä liikkeelle. Harva asia tuoksuu niin miellyttävältä ja tekee niin vahvan kesän tunnelman kuin Havin mäntysuopa.

Siisti paikka, kohtalaiset yhteydet sekä kohtaisen hyvä paikka kuivatella mattoja. Harmittavasti vesisadetta pukkasi päälle suunnilleen tunti sen jälkeen, kun olin pessyt matot, joten edessä oli siirtyminen kämpille julkisella liikenteellä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuorimmainen on kohta kuustoista. On sillä välillä jotain poikiakin mukana pyörinyt, väliin ei. Fiksun oloisia kosseja sen mitä olen heitä nähnyt. En tiedä harrastavatko seksiä, eikä kiinnostakaan. Ihan tytön oma asia.
Minulla on kolme lasta, poika ja kaksi tyttöä, mutta nyt voi muisti tehdä tepposensa, kun en muista kenenkään lapseni kohdalla juurikaan kantaneeni huolta heidän varhaisesta seksielämästään - ja ihmettelekin, kuinka olisin edes voinut estää mitään?
Vanhimmista on tullut ihan kunnon kansalaisia loppututkintoineen, ammatteineen ja perheineen, mutta nuorin on vielä sinkku, opettajana Turussa... mutta muuten kyllä terve...

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Käytiin Eastonissa pyörimässä, enpä ollut ennen käynytkään. Nyt korkkasin Viron tuliaiset kun enää huominen jäljellä lomaa tässä ekassa pätkässä (tai on teknisesti ottaen myös lauantai).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy