Kauhee homma olla siel. Saa koko ajan nousta seisomaan sulkea nappi, avata nappi...Puku päällä pitkästä aikaa. Vajaan tunnin päästä tyttären konfirmaatio.
Puku päällä pitkästä aikaa. Vajaan tunnin päästä tyttären konfirmaatio.
Juuri näin. Tuskin olisin muuten mitenkään noteeraanu saati kommentoinut koko Amberlaa, mutta otti ikävästi korvaan tää poliittinen paatos. Jokaisella on tietty oikeus lavalla kommentoida mitä ja miten haluaa, mutta tää oli muistaakseni eka kerta, kun kuulen jonkun artistin ottavan näin voimakkaasti kantaa politiikkaan. Muistaakseni tämä avautuminen oli esipuhe kappaleelle Miehet ovat sikoja tjsp. Aivan..Ottamatta kantaa sen kummemmin mainitun termin käyttöön totean, että valitettavan useat esiintyvät taiteilijat(?) haluavat leimaantua/leimaantuvat tiettyyn lokeroon ottamalla esiintymistensä lomassa välillä rajustikin kantaa esim. politiikkaan, uskontoon, tms. - pahimpina esimerkkeinä osa stand-up -koomikoista...
Eipä siinä sinänsä, jokaisella on tietysti ilmaisunvapaus, ja tietysti lain puitteissa, mutta minusta on välillä suorastaan ala-arvoista käyttää tilaisuutta/esityslavaa hyväkseen loukatakseen tietoisesti osaa yleisöstä, jotka ovat saapuneet paikalle viihtymään. Siinä ei esiintyjä ole ymmärtänyt omaa rooliaan... tai sitten haluaa vain tietoisesti olla kusipää osalle maksavia katsojia - kukin tietysti oman ymmärrys- ja sivistystasonsa tyylillä...
Toki, Suomessahan on historiaa poliittisesta laululiikkeestä, mutta tuo joukkio tunnustautui avoimesti tietyn poliittisen liikkeen kannattajaksi, joten heidän kuuntelunsa oli sitten nk. "itse aiheutettua".
Ei.Käykö muille niin, että avaa vaan jonkun random ketjun ja sitten lukee viestin ja miettii, että mitäs vittua tää tyyppi selittää.. sitten tajuaakin olevansa vitsiketjussa ja kaikki on taas hyvin.
Koska minulla ei ole intressejä maksaa sitä. Jonkun sen on tehtävä.Hetkinen, miksi minä maksan omaa henkivakuutustani?
Ei, mutta kerran meinasin ruveta vittuilemaan takaisin… itselleniKäykö muille niin, että avaa vaan jonkun random ketjun ja sitten lukee viestin ja miettii, että mitäs vittua tää tyyppi selittää.. sitten tajuaakin olevansa vitsiketjussa ja kaikki on taas hyvin.
Se on ihan normaalia, meidän muidenkin tekee aina mieli alkaa vittuilla sinulle.Ei, mutta kerran meinasin ruveta vittuilemaan takaisin… itselleni
Mene vaan joku aamu lähimmälle poliisiasemalle puoli tuntia ennen sen aukeamista jonottamaan ilman mitään ajanvarauksia. Olet max. kahdessa tunnissa ulkona tunnistautuneena.Passin uusimista varten pitäisi käydä antamassa sormenjäljet. Kangasalla ensimmäinen vapaa aika olisi ollut heti 4. lokakuuta. Onneksi mökkikunnassa olisi saanut ajan vaikka heti huomiselle. Varasin sitten ajan parin viikon päähän kun loma alkaa. #kehittyvienmaakuntiensuomi
Toiset menee kiltisti Kontulaan kolmeksi vuodeksi samalla kun toiset käyttää systeemiä hyväkseen reittä pitkin etenemällä.
Oulussa asuessani olin samassa tilanteessa ja hoidin asian käymällä maakuntamatkailemassa Pudasjärvellä, jonne sai ajan silloin kun halusi. Oulussa parin kuukauden jonot. Ilmasto kiitti kun dieselilläni pienhiukkaspäästöjä tupruttelin tuon 180 km.Mene vaan joku aamu lähimmälle poliisiasemalle puoli tuntia ennen sen aukeamista jonottamaan ilman mitään ajanvarauksia. Olet max. kahdessa tunnissa ulkona tunnistautuneena.
Edit: no sinulla homma olikin jo hoidossa, mutta vinkkinä muille asian kanssa tuskaileville.
Sama, hiekkakakku onnistuisi hyvällä lapiolla ja ämpärillä.Enoskoskella on veistetty taas hiekkaa. Kuvassa japanilaisen voittajan veistos. On kyllä hieno. En itte osais kyll tehä...
Meet Pirjona, niin on vähän vaihtelua.Tarttis ajaa parta. Huomenna toimistolle. Mut viittinkö? Ei siellä mua Maijaa (nimi ei muutettu) ja respan poikaa (en tiedä nimeä, mut komea on) lisäksiole muita. No on siellä joku satunnainen Pirjo, mut onko pakko jos ei taho?
Mut kun mä en ole tunne olevani Pirjo.Meet Pirjona, niin on vähän vaihtelua.
No valitse sitten joku sukupuolineutraali etunimi, vaikka Naava, ja menet sellaisena. Voit ihan valita millaisena. Tai voit mennä omana itsenäsi.Mut kun mä en ole tunne olevani Pirjo.