Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 365 454
  • 66 906

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paljonkohan noi sheikit on maksaneet että pääsivät tohon eturivin jengiin mukaan? Harri oli yhtä lähellä lavaa ku muutama pöytäliinapää. Viljamia ei näy vielä missään?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Keisari Palpatine seisoskelee kanssa näköjään tuolla. Putinia en bongannut vielä mistään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voi pojat, ois pitänyt näille(kin) kekkereille perustaa seurantaketju kun näin paljon kiinnostaa... ;-)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllähän tuolla kuningataräiti Elisabet saattaisi viljellä taas muutaman n-pommin jos vielä eläisi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sen verran ikäntyneeltä näyttää tuleva kuningas, että valtakaudeksi povaan 5-10 vuotta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viljami sai näköjään tuoda vaimonsakin mestoille.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ajatelkaas jos kruunu tipahtaisi lattialle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos mä olisin kunkku niin olisin kyllä koko ajan kruunu päässä. Paljonkohan noiden arvo on? Tosin ei ehkä Toriin kannata myyntiin pistää jos nyt sattuisin jostain saamaan nuo.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Charlesille tuli käytävämatto mukaan kotoa. Onneksi ei tarvitse itse kantaa.

Rouvallakin näköjään samanlainen mukana. Aikamoista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tulipas lämmin tuulahdus suoraan 1800-luvulta kun rivistön ainoa tummaihoinen nainen niiasi Karlesin mennessä ohi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koska olen kosmopoliitti maailmanmatkaaja, kävin jokunen kuukausi sitten tarkastamassa että onko tosta Westminster Abbeystä näiden touhuje pitopaikaksi, pistin Kaarlekselle viestiä että kyl tää varmaan menettelee. Toiseksi vaihtoehdoksi tarjosin Lappeenrannan Kisapuistoa, mutta päädyttiin sitten kuitenkin tähän kirkkoon.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kamilla kattoo ruokalistasta että seesar-salaatin voisin ottaa näin alkuun.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Monikohan näistä vieraista oli edellisissä kruunajaisissa? Harmaapäinen vanhus eli Charles itse oli mukana n. 3-vuotiaana. Ajatelkaapa sitä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika viilipyttynä tuo poikakin tuossa esiintyi, veikkaan että tätäkin seuraa about puolet maapallon ihmisistä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös