Yli 45 000 tykkäystä ajalta jolloin kakkostykkäyksiä ei jaettu, tehkää perässä! Take my word!
T/V -lukemasi näyttäisi olevan 0,82.
Kenellä muuten paras yli tuhannen viestin kirjoittajista?
Yli 45 000 tykkäystä ajalta jolloin kakkostykkäyksiä ei jaettu, tehkää perässä! Take my word!
Oot vielä reilu puolisen vuotta meikäläisen jälkeen rekisteröitynyt tänne, niin en voi edes syyttää epäreiluudesta. En vain millään pysy mr. Bondin tahdissa. Hopee ei oo häpee, etenkään kun vastassa on legenda.Yli 55 000 viestiä aikana, jolloin kakkosviestejä ei jaettu! Tehkää perässä! Take my word!!!
Näistä tykkäyksistä noin 10x2552=25520 on Bond-ketjusta. Ihan itse äsken arvioin.Yli 55 000 viestiä aikana, jolloin kakkosviestejä ei jaettu! Tehkää perässä! Take my word!!!
Heittäisin että @Via Dolorosa , hänellä nimittäin yli 50 000 tykkäystä ja viestejä tasan 14 000.T/V -lukemasi näyttäisi olevan 0,82.
Kenellä muuten paras yli tuhannen viestin kirjoittajista?
Mä oon muuten enää 489 viestin päässä palstalle enitenspämmineistäkirjoittaneista 20 jäsenestä! Veikkaan että viimestään syssyllä nousen tuonne "hall of fameen".
Tässä olisi kyllä jollekulle kunnon projekti. Selvittää kirjoittajat, joiden tykkäysmäärät ylittävät kirjoitetut viestit. Nämä istuvat tykkäysjunan normi vaunuissa. Yli 2 tykkäystä/viesti pääseekin jo vip loundgeen. Toukkajunassa 0 tykkäyksen kirjoittajat. Onkohan näitä paljonkin?Ainoa kunnon mittari siihen, kuka on hyvä kirjoittaja ja kuka ei, on tykkäys per viesti -juna. Ne joilla on enemmän viestejä kuin tykkäyksiä, ovat kaikki aivan tappotylsiä uuvatteja.
Ja sitten toki meistä yli tykkäys per viesti -junan matkustajista erotetaan vielä lopuksi jyvät akanoista katsomalla, kenellä on kaikista eniten Vuoden Jatkoaikalainen -titteleitä. Myös on syytä muistaa, että ne jotka eivät ole Mensa-kerhossa, hylätään heti.
Kappas, nyt kun tuosta katsoin niin minähän olenkin paras kirjoittaja noilla äsken ihan randomisti kirjoittamillani arvostelukriteereillä! Minulla on enemmän tykkäyksiä kuin viestejä, olen viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, ja olen Mensa-kerhossa.
OLEN SIIS PARAS! PARHAIN!!!
VOITTAJA!!!!
Minun kirjoitus/tykkäys-suhde on jotain ihan uskomatonta, olen liittynyt palstalle 2015 eli olen kahdeksan vuoden jatkoaikalainen, mutta mensa-kerhoon en kuulu, koska olen mies ja kaikkihan tietää, että mens on ruotsiksi kuukautiset. Enkä minä todellakaan ole myöskään Jari Kurri.Ainoa kunnon mittari siihen, kuka on hyvä kirjoittaja ja kuka ei, on tykkäys per viesti -juna. Ne joilla on enemmän viestejä kuin tykkäyksiä, ovat kaikki aivan tappotylsiä uuvatteja.
Ja sitten toki meistä yli tykkäys per viesti -junan matkustajista erotetaan vielä lopuksi jyvät akanoista katsomalla, kenellä on kaikista eniten Vuoden Jatkoaikalainen -titteleitä. Myös on syytä muistaa, että ne jotka eivät ole Mensa-kerhossa, hylätään heti.
Kappas, nyt kun tuosta katsoin niin minähän olenkin paras kirjoittaja noilla äsken ihan randomisti kirjoittamillani arvostelukriteereillä! Minulla on enemmän tykkäyksiä kuin viestejä, olen viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, ja olen Mensa-kerhossa.
VOITTAJA!!!!
En tykkää tästä viestistäsi, ettet ylpisty liikaa. Liika ylpeys saattaisi rypistää samettipukusi.Ainoa kunnon mittari siihen, kuka on hyvä kirjoittaja ja kuka ei, on tykkäys per viesti -juna. Ne joilla on enemmän viestejä kuin tykkäyksiä, ovat kaikki aivan tappotylsiä uuvatteja.
VOITTAJA!!!!
Persoonattomat missit eivät jää mieleen, kun taas särmikkäät ja näyttävät jäävät. Hämäläisen muistaa parhaiten tämän suorastaan Jussi -palkinnon arvoisesta suorituksesta eräässä tv-mainoksessa.Tiedätkö, kuka on Petra Hämäläinen?
En itsekään olisi tiennyt, muistanut..
Hallitseva Miss Suomi, Näin Miss Suomi Petra Hämäläinen käyttää alkoholia: "...jos olen istumassa iltaa" | Seiska
Persoonattomat missit eivät jää mieleen, kun taas särmikkäät ja näyttävät jäävät. Hämäläisen muistaa parhaiten tämän suorastaan Jussi -palkinnon arvoisesta suorituksesta eräässä tv-mainoksessa.
Huonoja nämä nykypäivän pendolinot kun ei edes katolle pääse.
En helvetissä. Tosin piti kulkea siitä köyhien läpi kun kävi ravintolavaunussa, matkalla haisi ihan basaarilta.Jouduitko rahvaan pariin? Se ei ole mukava kokemus.
@vilperi Kuinkas teikäläiseen iskee Jukolan viesti ja ylipäänsä suunnistuksen seuraaminen? Toki kansallisten suunnistuskilpailujen seuraaminen on varsin haasteellista niukasta mediatarjonnasta johtuen, mutta Jukolan viestit tulevat sentään onneksi livenä Ylen kanavilta.
Toinen perinteinen laji, jonka seuraamista suosittelen todella lämpimästi, on Ranskan ympäriajo, joka starttaa heinäkuun ensimmäinen päivä ja kestää aina 23. päivään asti. Se seikka, että suomalaisia harvemmin esiintyy lajisssa voi olla joillekin tärkeä syy vältellä lajin seuraamista, mutta minulle tärkeintä on erinomainen selostus Peter Selinin toimesta sekä alati vaihtuvat maisemat.
Mulle kelpaa vain Gammel Dansk...Olihan muuten nättiä tanskalaista äsken Myrstsissä. Sä @Czescku sporailet, et ole siellä missä tapahtuu.