Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 996
  • 68 363

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
En tiedä, onko tälle aiheelle olemassa jo omaa ketjua, mutta millä päivitätte jatkoaikaan? Itse yleensä puhelimella, mutta nyt on viimeiset kolmisenkymmentä viestiä tullut suollettua tietokoneella. Puhelimella ehkä helpompi selata, mutta kirjoitukseen tietokone on nopeampi, kun saa molemmat kädet käyttöön.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
En tiedä, onko tälle aiheelle olemassa jo omaa ketjua, mutta millä päivitätte jatkoaikaan? Itse yleensä puhelimella, mutta nyt on viimeiset kolmisenkymmentä viestiä tullut suollettua tietokoneella. Puhelimella ehkä helpompi selata, mutta kirjoitukseen tietokone on nopeampi, kun saa molemmat kädet käyttöön.
Puhelimella jotain pienempiä juttuja kuten esim. otteluseurantaa tms ja maksimissaan muutaman rivin viestejä, mutta vaikkapa tuo aiempi viesti tuossa ylempänä niin sellaiset kyllä koneella.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nykyään tulee oltua niin paljon koneella, että puhelimella oikeastaan vaan, jos sängyssä kattelee peliä.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Irtoaako sinulta käsi aina puhelinta käyttäessä vai miksi puhelinta ei voi käyttää kahdella kädellä?

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Puhelimella jotain pienempiä juttuja kuten esim. otteluseurantaa tms ja maksimissaan muutaman rivin viestejä, mutta vaikkapa tuo aiempi viesti tuossa ylempänä niin sellaiset kyllä koneella.
Old school -meininkiä. Itsehän kirjoittelen tänne 99,9 -prosenttisesti puhelimella.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Old school -meininkiä. Itsehän kirjoittelen tänne 99,9 -prosenttisesti puhelimella.
Setämiehenä 90% tietokoneella. Vihaan kirjoittaa yhtään mitään puhelimella. Sen takia on kaikki whatsupit ja muut myös koneella, että pystyy kirjoittamaan. Ja eniten käytän ircciä vanhan tottumuksen perusteella eikä sitä jaksa käyttää puhelimella kuin joskus reissussa pakko.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Setämiehenä 90% tietokoneella. Vihaan kirjoittaa yhtään mitään puhelimella. Sen takia on kaikki whatsupit ja muut myös koneella, että pystyy kirjoittamaan. Ja eniten käytän ircciä vanhan tottumuksen perusteella eikä sitä jaksa käyttää puhelimella kuin joskus reissussa pakko.
Sama juttu, tosin kirjoitan Jatkikseen ja ylipäänsä nettiin pelkästään tietokoneella. Tekstareiden kirjoittamisessa olen aina ollut tosi hidas eikä tuo nopeus ole merkittävästi parantunut näiden uusien kännyköiden aikakaudella.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Joo, yksi syy pidempien viestien kirjoittamiseen koneella on se ettei tarvitse autocorrectista välittää. Toki saisihan sen puhelimestakin pois, mutta koneella kirjoittaessa pystyy paremmin itse sitä tekstiä tarkistamaan. Toki varmasti tulee kirjoitusvirheitä, mutta joskus sitä huomaa autocorrectin kanssa että vaikka korjaat sen jonkun autocorrectin korjauksen, niin silti se heittää sen takaisin siihen jos painaa väärin.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei mun lankapuhelimella mitään kirjoitella, sillä soitellaan...

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Joskus vuosia sitten tein samanlaisen todella fiksun reissun, kun laitoin lähtöpaikaksi John F. Kennedyn lentokentän New Yorkissa ja päätepisteeksi Calgaryn. Tuohon reissuun meni vielä kauemmin kuin tähän, mutta tulipahan tehtyä sekin matka.
Voiko tuossa laittaa siis jonkun automaattisen kuljetuksen katuja pitkin pisteiden välillä vai menetkö nykimällä kortteli kerrallaan kuten minä aina teen?

On kyllä mainio keksintö tämä street view, siitä on ihan oikeaakin hyötyä plus kiva nojatuolimatkailla huvikseen välillä. Myös 3D-seikkailu on kivaa: zoomaan joskus omaan ikkunaani ja katson mitkä rievut roikkui juuri silloin narulla. Onneksi tämä ei kumminkaan ole aktiivinen live-kamera, siitä en tykkäisi.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Käyn vähäsen kaverin kanssa lyömässä pesistä verkolle. Sen verran kevyesti, että ei tartte mennä suihkuun ennen töitä ja aikaa jää riittävästi ruuanlaittoon. No, ei ihan mee kuin kuvittelin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hölläsin tänään jo pitkät kalsarit pois. Onks se kesä ny? Pääskysistä ei ole kyllä ollut havaintoja minulla.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Käyn vähäsen kaverin kanssa lyömässä pesistä verkolle. Sen verran kevyesti, että ei tartte mennä suihkuun ennen töitä ja aikaa jää riittävästi ruuanlaittoon. No, ei ihan mee kuin kuvittelin.
Huomenna on puolikas perse kipiänä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääseeks näillä katkorannekkeilla Lintsille? Mut jos keräisi ison kasan. Eiks jotkut nuoret silloin joskus keräillyt festareilta noita. Mä vaan luin Siionin kevättä ja salaa Jallua ja Kallea. Joskus ehkä Valittuja paloja.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on treffit. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa.

Tämä on vanha tuttu, se joka pääsi karkuun. Nyt otti yhteyttä, vihdoin tajusi että täällä on laatua tarjolla.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haalariväkeä taas liikenteessä viikolla ja tänään siinä määrin, että AMK(?)-väellä menossa perinteinen parin viikon vappu. Noi haalarit on kyllä aika vitsi, kun jollain kymmenellä eri porukalla ties mistä laitoksista voi olla samanvärinen haalari. Joskus kattelin, että onpahan oman tiedekuntani nykyisillä opiskelijoilla outoja sponsoreita haalareissa, kunnes tajusin, että olivatkin jotain AMK-hörhöjä.

Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kertokaa nyt mikä tää palstameemiksi pyrkivä @Krepo n muijan juttu on. Sitä on alkanut olla. En ymmärrä. Olen tyhmä. Just kun olen ymmärtänyt inttikaverin niin tuli tämä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Haalariväkeä taas liikenteessä viikolla ja tänään siinä määrin, että AMK(?)-väellä menossa perinteinen parin viikon vappu. Noi haalarit on kyllä aika vitsi, kun jollain kymmenellä eri porukalla ties mistä laitoksista voi olla samanvärinen haalari. Joskus kattelin, että onpahan oman tiedekuntani nykyisillä opiskelijoilla outoja sponsoreita haalareissa, kunnes tajusin, että olivatkin jotain AMK-hörhöjä.
Haaga-Helian perinteinen 8 Päivän Wappu kestää tänä vuonna 15 päivää. Toki olihan tuossa myös Hesarin approt joissa on sitten väkeä ihan huolella eri kouluista.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kertokaa nyt mikä tää palstameemiksi pyrkivä @Krepo n muijan juttu on. Sitä on alkanut olla. En ymmärrä. Olen tyhmä. Just kun olen ymmärtänyt inttikaverin niin tuli tämä.
Itsekin tätä ihmettelen. Toki olen rouvani maininnut jokusessa viestissäni. Jokunen nimimerkki on hänet tavannutkin. Näemmä on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen joihinkin. On kyllä melko valloittava persoona näyttävällä ulkomuodolla varustettuna. Vieläkin näin 22 aviovuoden jälkeenkin sanottuna.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy