Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 665 166
  • 67 921

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuntoni on alkanut hiljalleen kohentua, sillä äsken käppäilin ihan reippaaseen tahtiin Tammistosta Viertolaan enkä joutunut missään vaiheessa vetämään henkeä. Asiaa tietenkin auttoi viileähkö sää, joka on juuri passeli tuollaisille lenkeille. Tammistosta kävin ostamassa itselleni uuden Rukan tuulitakin (sinisen), sillä edellinen Haltin tuulitakki (punainen) oli tullut tiensä päähän viiden vuoden intensiivisen käytön jälkeen. Seuraavaksi pitäisi vielä hankkia uudet farkut sekä lenkkarit ja siinäpä sitten onkin kaikki tärkeimmät vaateostokset tältä vuodelta tehtynä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitäköhän tekemistä sitä keksisi lauantaina kun olisi kiva nähdä ihmisiä, mutta se menee kuitenkin ryyppäämiseksi ja lääkärin kanssa sovittiin että ei ryypätä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Palstalegenda @PataJaska
Minä olen suuri standup-komiikan ystävä ja arvostan teitä, jotka uskaltautuvat lavalle amatööreinä tai ammattilaisina. Toisaalta...

(Saattanut kertoa muussa yhteydessä)
Kävin ennen koronaa useita vuosia paikallisessa kuppilassa, missä järjestettiin näitä open mic -tapahtumia. Lisäksi siellä kävi myös nimekkäitäkin koomikoita testaamassa uutta aineistoa.

Eräs nimeltä mainitsematon, TVstäkin tuttu Jukka L. (nimi mahdollisesti muutettu) tuli esittelemään uusinta uutta ja eihän se oikein lähtenyt. Jäätyminen, totaalinen jäätyminen - eikä siinä mitään, täysin ymmärrettävää, että näin voi tapahtua. Hänen ratkaisunsa hetken mietinnän jälkeen oli lausua täysin ilman mitään yhteyttä mihinkään PERSUT
Tässä piti olla spoiler, mutta ei toimi jostain syystä

Nyt kysynkin, oliko tämä jonkun muun jo keksimää vai aivan ainutkertaista huumoria? Vaihtoehtona voi toki olla, että jotain muutakin.

Ei ehkä pitäisi, mutta tämän jälkeen olen nauranut hänelle, en hänen jutuilleen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No, mun vaimoni ei pysty edes katsomaan tv:stä sellaista ohjelmaa, jossa nopeasti, lähes sekunnin välein, vaihtuvat kuvakulmat ja -kohteet, kuten esim. Maailman herkullisimmat ruuat - ja sama pätee noihin välkkymisiin. Hänellä ei vain prosessori pysy matkassa tuollaisessa, vaikka onkin ihan älykäs, nokkela ja kirjanoppinutkin...
Minä katselen ja kuuntelen mielelläni lempibändieni livekeikkoja. Mieluiten 70- ja nippa nappa vielä 80-luvulla editoituja, koska silloin kamera malttoi pysyä samassa soittajassa jopa useampia sekunteja kerrallaan. Uudemmissa keikkavideoissa vituttaa suunnattomasti se tykitys ja jatkuva kuvakulman vaihto, puolen sekunnin välein. Raivostuttavaa.
Kun Juice täytti 50 vuotta, soitti Mikko Alatalo tälle onnittelupuhelun ja kysyi, että miltä se Juice tuntuu olla aina oikeassa joka asiassa? En tiedä, kun en ole vielä koskaan ollut väärässä, Juice vastasi.
Juice oli täten aivan kuin pitkäaikainen vittuilunsa kohde, Paavo Väyrynen. Väykkähän totesi, että luuli kerran olleensa väärässä mutta huomasi erehtyneensä.
Juice oli kyllä oikeassa, Liitto on todella hieno teos. Kolmekymppisenä Kyrö kirjoitti mielestäni tähän mennessä ylivoimaisesti parhaan romaaninsa. Mielensäpahoittajilla hän on varmasti tehnyt hyvät rahat, mutta todella toivon, että Kyrö vielä joku päivä palaisi Liiton aikaiselle tasolle. Ihan kuten toivon Jari Tervon vielä joskus palaavan Troikan aikaiselle tasolle.
Minä toivon Tervon palaavan Pohjan hovin tasolle.
Varmasti tämänlainen tapahtuma on tapahtunut monelle muullekin. Paitsi jatkoaikalaisille, koska masturboidessa ei kondomeja tarvita.
Minä käytän aina kondomia. Paitsi nussiessa ja kustessa, jolloin se on tiellä. Isävainaa neuvoi.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sähköpostissa tai iimeilissä/meilissä, kuten nuoriso sanoo, oli mainos/tarjous ET Terveys -lehdestä erikoishintaan ja lisänä lukijalahja: aktiivisuusranneke.

Hämmennyin, mutta hetken pohdittuani päädyin seuraavien premissien
* lukemalla muiden vaivoista ei paranna terveyttäni
* lukemalla itsestäänselvyyksiä keinoista, jotka parantavat terveyttä, ei paranna terveyttäni
* tiedän ilman aktiivisuusrannekettakin, että aktiivisuuteni on nolla

kautta johtopäätökseen:
* olen vanha, mutta säästän 59€/v, jonka voin käyttää muuhun hyvinvointiin kuten - no, ostamalla lähes kaksi Jallupulloa/v

Toki päätökselläni on monia sivuvaikutuksia, nk. side effects kuten me ammattilaiset niitä kutsumme. Niistä ehkä lisää myöhemmin (Jope Ruonasuun äänellä: parin jallun jälkeen).

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hienoa tekstiähän Tervo on kirjoittanut aina. Yksi parhaista elävistä suomen kielen käyttäjistä. Minuun nyt vaan vetoaa erityisen kovasti nuo Räikkösten, Vartiaisten, Perserkkien ja Lunssiloiden sähläämiset pitkin Lappia. Niiden läpi paistaa aika paljon muutakin. Kokonainen elämänfilosofia, jos sen haluaa siellä nähdä. Pohjan hovi, Poliisin poika, Pyhiesi yhteyteen. Myös runokokoelma Muistoja Pohjolasta kuuluu samaan pakettiin. Siitä moni tykkää vaikka muuten vihaisi runoutta taidemuotona. Se ei ole oikeastaan runokirja ollenkaan, vaan paperille tallennettuja baarijuttuja yhdeltä yöllä.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jari Tervo on tiettyyn pisteeseen saakka parasta, mitä tämä maa päällään kantaa. Aina on se mutta. Älä lähde tavoittelemaan palkintoja vaan pysy sillä tiellä, jonka olet itse raivannut.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Tervo on tiettyyn pisteeseen saakka parasta, mitä tämä maa päällään kantaa. Aina on se mutta. Älä lähde tavoittelemaan palkintoja vaan pysy sillä tiellä, jonka olet itse raivannut.
Joskus olen sanonut, että Tervo on sivistyneen ihmisen artopaasilinna. Taidan sanoa sen taas. Vai kehtaanko?

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jussi Saarinen kertoi olevansa "Jesus Palacen edustalla" Vegasissa.
"Jeesus Palacen edustalla" olisi aika hyvä levynnimi. Taitaa hotelli Palacen (Helsingissä) valomainos olla edelleen paikoillaan, vaikka hotelli onkin lopetettu - sinne kuvaamaan kansikuvaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen tänään kuunnellut muutaman kerran läpi Lordin Deadachen. Myöhäisherännäisenä. Minusta se kuulostaa ihan Blue Öyster Cultilta. Ja tämä on kehu. Pidän levystä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt muuten liipaisi Nummiksen poika aika nopeasti Tampereesta takaisin Helsinkiin.

Matka alkoi klo 22:53 ja kotipihassa olin klo 0:17. Sehän tekee 1h 24min. Ihan Pendolinon ja IC:n vauhtia.

Glove

Jäsen
Olipas lähellä. Metri, korkeintaan kaksi. Onneksi seurasin muutakin liikennettä niin ehdin jarruttaa ennen kuin autoni keula kohtasi sen vasemmalta kolmion takaa eteeni tulleen Kian kyljen. Toki nopeudet sen verran pieniä, että henkilövahingoilta olisi varmaankin säästytty jos oli osunut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy