hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Raivaussaha kainaloon ja hommiin. Tunnen olevani äijjjjä.
Viimeksi muokattu:
Kai sulla on kuitenkin hame päällä ja vähän kajaalia silmissä?Raivaussaha kainaloon ja hommiin. Tunnen olevani äijjjjä.
Lakatut kynnet.Kai sulla on kuitenkin hame päällä ja vähän kajaalia silmissä?
Näköjään tasan 3kk sitten olen kirjoittanut noin. Enää en epäile. Nainen kyllä vaihtui tässä matkan varrella.Epäilen olevani rakastumassa. Onkohan se vaarallista tässä iässä?
Tee töitä,niin minäkin teen.Mitäköhän tekemistä sitä keksisi lauantaina kun olisi kiva nähdä ihmisiä, mutta se menee kuitenkin ryyppäämiseksi ja lääkärin kanssa sovittiin että ei ryypätä.
Justhan mä tein töitä monta päivää. Nappasin vapaatakin.Tee töitä,niin minäkin teen.
MOTNäköjään tasan 3kk sitten olen kirjoittanut noin. Enää en epäile. Nainen kyllä vaihtui tässä matkan varrella.
Minä katselen ja kuuntelen mielelläni lempibändieni livekeikkoja. Mieluiten 70- ja nippa nappa vielä 80-luvulla editoituja, koska silloin kamera malttoi pysyä samassa soittajassa jopa useampia sekunteja kerrallaan. Uudemmissa keikkavideoissa vituttaa suunnattomasti se tykitys ja jatkuva kuvakulman vaihto, puolen sekunnin välein. Raivostuttavaa.No, mun vaimoni ei pysty edes katsomaan tv:stä sellaista ohjelmaa, jossa nopeasti, lähes sekunnin välein, vaihtuvat kuvakulmat ja -kohteet, kuten esim. Maailman herkullisimmat ruuat - ja sama pätee noihin välkkymisiin. Hänellä ei vain prosessori pysy matkassa tuollaisessa, vaikka onkin ihan älykäs, nokkela ja kirjanoppinutkin...
Juice oli täten aivan kuin pitkäaikainen vittuilunsa kohde, Paavo Väyrynen. Väykkähän totesi, että luuli kerran olleensa väärässä mutta huomasi erehtyneensä.Kun Juice täytti 50 vuotta, soitti Mikko Alatalo tälle onnittelupuhelun ja kysyi, että miltä se Juice tuntuu olla aina oikeassa joka asiassa? En tiedä, kun en ole vielä koskaan ollut väärässä, Juice vastasi.
Minä toivon Tervon palaavan Pohjan hovin tasolle.Juice oli kyllä oikeassa, Liitto on todella hieno teos. Kolmekymppisenä Kyrö kirjoitti mielestäni tähän mennessä ylivoimaisesti parhaan romaaninsa. Mielensäpahoittajilla hän on varmasti tehnyt hyvät rahat, mutta todella toivon, että Kyrö vielä joku päivä palaisi Liiton aikaiselle tasolle. Ihan kuten toivon Jari Tervon vielä joskus palaavan Troikan aikaiselle tasolle.
Minä käytän aina kondomia. Paitsi nussiessa ja kustessa, jolloin se on tiellä. Isävainaa neuvoi.Varmasti tämänlainen tapahtuma on tapahtunut monelle muullekin. Paitsi jatkoaikalaisille, koska masturboidessa ei kondomeja tarvita.
Toki olen @Evil lukenut Tervon Rovaniemi-sarjan. Mutta mielestäni hän oli parhaimmillaan Troikan aikoihin. Ei mikään Rosa Liksom, mutta kirjoitti hienoa tekstiä.
Joskus olen sanonut, että Tervo on sivistyneen ihmisen artopaasilinna. Taidan sanoa sen taas. Vai kehtaanko?Jari Tervo on tiettyyn pisteeseen saakka parasta, mitä tämä maa päällään kantaa. Aina on se mutta. Älä lähde tavoittelemaan palkintoja vaan pysy sillä tiellä, jonka olet itse raivannut.
"Jeesus Palacen edustalla" olisi aika hyvä levynnimi. Taitaa hotelli Palacen (Helsingissä) valomainos olla edelleen paikoillaan, vaikka hotelli onkin lopetettu - sinne kuvaamaan kansikuvaa.Jussi Saarinen kertoi olevansa "Jesus Palacen edustalla" Vegasissa.
"Jeesus Palacen edustalla" olisi aika hyvä levynnimi.
Tai Bukowskin runokirjalta.Kuulostaa joko Juicen tai Kari Peitsamon levyltä.