Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 040
  • 66 843
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt on kiiltävät hampaat. Hammaskiven poistettu. Kk sitten kävin hammaslääkärissä ja totesi, että nolla reikää ja pirun hyvin hoidetut hampaat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
KalPan ykkösketju Könönen-Kapanen-Görtz on kuin joku savolainen lastenruno tai hippaleikki.
Mulle tulee miäleen joku savolainen noita joka sekottaa valtavassa padassaan taikalientä ja hokee rähisevällä äänellä mantraa "Könönen-Kapanen-Görtz, Könönen-Kapanen-Görtz". Ja sitten tapahtuu jotain kammottavia temonkimailman asioita...
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mulle tulee miäleen joku savolainen noita joka sekottaa valtavassa padassaan taikalientä ja hokee rähisevällä äänellä mantraa "Könönen-Kapanen-Görtz, Könönen-Kapanen-Görtz". Ja sitten tapahtuu jotain kammottavia temonkimailman asioita...
No ainakin yks muali suatunna. Suapi sekottaa lissää ni tiiä josko toinenkin haiku ilimaantuisi.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Laitoin tälle talvelle vähän myöhään lintujen ruokinnat, vaan tänään näin pari tinttiä siellä syömässä. Mukava tapahtuma.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Käytin tänään ekaa kertaa Lidlin itsepalvelukassaa. Ostin vain pizzaraastetta että vielä on testaamatta vihannesten&hedelmien ja irtoleivonnaisten ostaminen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihan alkuun olin vasen pakki, mut sit… ne loppujen lopuksi tajusi.
 

Liitteet

  • 587E9765-762F-4638-AF27-C4F57AB02026.jpeg
    587E9765-762F-4638-AF27-C4F57AB02026.jpeg
    102,1 KB · kertaa luettu: 138

Glove

Jäsen
Tuli otettua ensi.mäinen askel kohti tulevia vaaleja kun nautin aamulla teetä ja pullaa keskustapuolueen piikkiin. Pitääpä olla tarkkana ja testailla muidenkin puolueiden tarjoilut. Parhaalla pullalla voi saada äänenkin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kävin Matka-messuilla ensimmäisen kerran kolmeen vuoteen ja vaikka kärsinkin kroonisesta ja todella pahasta matkakuumeesta, minua alkoi vituttaa niin paljon vietettyäni kolme varttia halleissa, että lähdin pois. Olen viimeksi ollut ulkomailla vuonna 2015 (Pietari), jonka jälkeen olen enimmäkseen ollut pääkaupunkiseudulla vain muutaman kymmenen kilometrin säteellä Rautatieasemalta satunnaisia Uudenmaan alueen rajojen ulkopuolelle suuntautuneita pyrähdyksiä lukuunottamatta.

Seuraava ulkomaan reissu, jonka teen, tulee olemaan jossain ihan uudessa seurassa kuin missä tähän mennessä olen reissannut (ex-kollega, jonka kanssa odotamme käräjäistuntoa sekä oma äitini). On aivan vitun sama, onko kyseessä lyhyt Tallinnan reissu tai vaikka parin viikon matka Jenkkilään, seura tulee olemaan uusi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Seuraava ulkomaan reissu, jonka teen, tulee olemaan jossain ihan uudessa seurassa kuin missä tähän mennessä olen reissannut (ex-kollega, jonka kanssa odotamme käräjäistuntoa sekä oma äitini). On aivan vitun sama, onko kyseessä lyhyt Tallinnan reissu tai vaikka parin viikon matka Jenkkilään, seura tulee olemaan uusi.
No Tallinnan osalta ainakin apu löytyy läheltä!

Osoite: @pettter
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Muiden muassa Ilta-Sanomat uutisoi hyväksytyistä ja hylätyistä etunimistä, jotka Nimilautakunta oli uusina niminä käsitellyt viime vuonna.

Jääkiekkoaiheisella palstalla kun ollaan, niin monia ehkä kiinnostaa, että joku torspo nimesi viime vuonna lapsensa Torspoksi. Nimivalinta sai myös hyväksynnän lautakunnalta, joten ainakin yhden Torspon saatamme kohdata joskus tulevaisuudessa. Ei kai vaan ole jonkun palstalaisen perillinen?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kait @pettter matkaile kun Jopolla malmille ja takas, ja pari kertaa kesässä Onnibussilla Mansesteriin.

Tuu ny ite selittää?

Kyllähän Pete ainakin aikoinaan Tallinnassa vieraili useamman kerran vuodessa. Jos Pete ei ole lääkäri, niin lienee hän vähintäänkin prostituoituistieteiden itseoppinut puoskari. Sen verran monta kertaa hän oli menossa suorittamaan paikallisten nuorten naisten ruumiinlämmönmittauksen näiden takapuolista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei tartte kiittää!
No ei sitte, stana.

Just olin lähettämässä sulle virtuaalista, valokuvallista KIITOS! e-korttia, jossa oon pukeutunu semmoseen vihreeseen leprechaun -asuun ilman housuja. Mulla seisoo siinä ja kikkaani oon ripustanut orvokintuoksuisen Wunderbaumin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kyllähän Pete ainakin aikoinaan Tallinnassa vieraili useamman kerran vuodessa. Jos Pete ei ole lääkäri, niin lienee hän vähintäänkin prostituoituistieteiden itseoppinut puoskari. Sen verran monta kertaa hän oli menossa suorittamaan paikallisten nuorten naisten ruumiinlämmönmittauksen näiden takapuolista.
Tämähän avarsi tällasen palsta jonnen eloa. Siellähän sitä aikanaan tuli itekkin, ennen jatkoajalle joutumista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllähän Pete ainakin aikoinaan Tallinnassa vieraili useamman kerran vuodessa.
Siis mäkin viarailen kyllä "useemman kerran" vuadessa. Mutta oon ymmärtäny että @pettter ainakin viarailee, tai ainakin viaraili, vähintään kerran viikossa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
No ei sitte, stana.

Just olin lähettämässä sulle virtuaalista, valokuvallista KIITOS! e-korttia, jossa oon pukeutunu semmoseen vihreeseen leprechaun -asuun ilman housuja. Mulla seisoo siinä ja kikkaani oon ripustanut orvokintuoksuisen Wunderbaumin.
Jäi vain mietityttämään, että miten se orvokintuoksu siitä kuvasta välittyy?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös