Mutta miksi sä oot valinnut tohon juuri Ilveksen mv.n?Ihan alkuun olin vasen pakki, mut sit… ne loppujen lopuksi tajusi.
Ei uskoisi meikäläisen mitalla, että olin joskus pisin pelaaja.Ihan alkuun olin vasen pakki, mut sit… ne loppujen lopuksi tajusi.
Mikä vika on Markus Korhosessa?Mutta miksi sä oot valinnut tohon juuri Ilveksen mv.n?
No Tallinnan osalta ainakin apu löytyy läheltä!Seuraava ulkomaan reissu, jonka teen, tulee olemaan jossain ihan uudessa seurassa kuin missä tähän mennessä olen reissannut (ex-kollega, jonka kanssa odotamme käräjäistuntoa sekä oma äitini). On aivan vitun sama, onko kyseessä lyhyt Tallinnan reissu tai vaikka parin viikon matka Jenkkilään, seura tulee olemaan uusi.
Taitanet tarkoittaa @pettter iä. Yksi t-kirjain lisää meinaa tässä asiassa todella paljon.
Katos! Tattis huamatuksesta! Korjattu.Taitanet tarkoittaa @pettter iä. Yksi t-kirjain lisää meinaa tässä asiassa todella paljon.
Editoidusta tägäyksestä ei tule ilmoitusta tägätylle.Katos! Tattis huamatuksesta! Korjattu.
Ei kait @pettter matkaile kun Jopolla malmille ja takas, ja pari kertaa kesässä Onnibussilla Mansesteriin.
Tuu ny ite selittää?
No ei sitte, stana.Ei tartte kiittää!
Tämähän avarsi tällasen palsta jonnen eloa. Siellähän sitä aikanaan tuli itekkin, ennen jatkoajalle joutumista.Kyllähän Pete ainakin aikoinaan Tallinnassa vieraili useamman kerran vuodessa. Jos Pete ei ole lääkäri, niin lienee hän vähintäänkin prostituoituistieteiden itseoppinut puoskari. Sen verran monta kertaa hän oli menossa suorittamaan paikallisten nuorten naisten ruumiinlämmönmittauksen näiden takapuolista.
Siis mäkin viarailen kyllä "useemman kerran" vuadessa. Mutta oon ymmärtäny että @pettter ainakin viarailee, tai ainakin viaraili, vähintään kerran viikossa.Kyllähän Pete ainakin aikoinaan Tallinnassa vieraili useamman kerran vuodessa.
Jäi vain mietityttämään, että miten se orvokintuoksu siitä kuvasta välittyy?No ei sitte, stana.
Just olin lähettämässä sulle virtuaalista, valokuvallista KIITOS! e-korttia, jossa oon pukeutunu semmoseen vihreeseen leprechaun -asuun ilman housuja. Mulla seisoo siinä ja kikkaani oon ripustanut orvokintuoksuisen Wunderbaumin.
Käytä miälikuvitusta, hupsu.Jäi vain mietityttämään, että miten se orvokintuoksu siitä kuvasta välittyy?
Ei ole olemassa ilmaista asiaa. Ei ainakaan lounasta.Höpö höpö. Kyllä jos hottis jäbä on ja se haluaa niin kyllä mää innostun.
En mää nyt Tukholmassa oo käyny vasta kun 4 kertaa syyskuun jälkeen ja Tallinnassa saman verran. Mut mikäs siinä reissatessa kun ne on ilmaisia.
Ei ole olemassa ilmaista asiaa. Ei ainakaan lounasta.
No perkele, tolla diilillä ny tämmönen umpiheterokin ottaa vaikka kerran perseeseen ihan vaan tipiks.koska ovella luki että 10 eurolla 3 Heinekenia ja 3 shottia. Kun en ryhtynyt millekään, niin lopulta homoksi epäili.