Yksi Kimmo näki saunassa isänsä Jorman.Mä tunnen kaksi Kimmoa, molemmat komeita ja fiksuja heteromiehiä. Kolmannenkin tiedän, en tunne, komea se hänkin on. Varmaan myös fiksu.
Ovatko kaikki Kimmot komeita ja fiksuja?
Mut sit muistin sen Kiljusen.
Yksi Kimmo näki saunassa isänsä Jorman.
Nyt on Roger asian ytimessä.Kimmo Kinnunen näki saunassa isänsä Jorman peniksen.
Kimmo Kinnunen näki saunassa isänsä Jorman peniksen.
Sir on löytänyt asiassa piilevän peni... pihvin...Nyt on Roger asian ytimessä.
Ja eikös se ollut myös niin, että kun joku, jossain, näki peniksen ”se on kun mulkku, mutta pienempi!”Sir on löytänyt asiassa piilevän peni... pihvin...
Tuli mieleen vanha sanonta: "Soppii ku suutarin sormi sian persereikään!"
Olisko jo aika ravistella tätäkin institutionalista rakennetta ja kirjoittaa se uudelleen: "Soppii ku Isä-Jorman jorma Sir Rogerin anneliin!"
Taisin olla morsian hääyönä, kun sulhanen esitteli tanassa seisovaa piliään: "Kato - ihan ku mulkku, mutta paljon pienempi...."Ja eikös se ollut myös niin, että kun joku, jossain, näki peniksen ”se on kun mulkku, mutta pienempi!”
Katkarapukerhoon kuulumme molemmat, ilmeisesti.Taisin olla morsian hääyönä, kun sulhanen esitteli tanassa seisovaa piliään: "Kato - ihan ku mulkku, mutta paljon pienempi...."
Minä jostain syystä kuulin tarinan että miksi eka aviomies kutsui toista johonkin peniksen pituuteen viittavalla nimellä. Sivuhuomautuksena tuli että ei toki mitään minuun verrattuna.Katkarapukerhoon kuulumme molemmat, ilmeisesti.
Poikani rakastaa tuota biisiä. Pakko sitä on ollut oppia sietämään. Näinkö tekee Lordit? En usko, veikkaan sijoitukseksi joko 2. tai 19.Käärijä on vitun hyvä. En olisi uskonut sanovani näin. Mutta onhan tuo viisubiisi ihan killeri. Ihan sama mitä käy. Se on äijjien biisi ja Käärijä on ÄIJJÄ!!!
Kenet meinasit tyydyttää tuolla? No itseni, siihen se on aina riittänyt…Taisin olla morsian hääyönä, kun sulhanen esitteli tanassa seisovaa piliään: "Kato - ihan ku mulkku, mutta paljon pienempi...."
Mie olen monissa asioissa hyvin säntillinen, mutta syömisissä ja juomisissa en ole. Aamulla saatan juoda kahvit, mutta voin ihan yhtä hyvin olla juomattakin. Aamupalaa en syö ikinä, paitsi hotellissa jolloin menettää rahaa jos ei syö. Muut päivän ruokailut hoidan jos hoidan, riippuu ehdinkö. Illalla syön kotona paljon, yleensä jotain itse tehtyjä tappiin maustettuja pastamössöjä. Sitten juon viinaa, jos huomenna on vapaapäivä. Jos ei, juon vissyä.Vähän venyi myöhäiseksi päiväkahvit. Aamulla join pari kuppia ja iltapäivällä yleensä tarvitsee sen kupin tai kaksi, mutta tänään jäi sitten nuo päivän kahvit juomatta. Kyllä sen huomaa että tuo puuttui, meinasi sellainen pieni jomotus alkaa päähän tulla niin sama se oli yksi kuppi juoda.
Palstapoliisista, PÄIVÄÄ!Sovitaanko näin että sitte ku kylymät kaljat loppuu nii lopetetaan ryyppääminen? Eikä mitää tissuja sitte enää.
Kahen kilon siika! Siirrymme siis sinnePalstapoliisista, PÄIVÄÄ!
Mitä te täällä törpöttelette, menkää kotionne (Kalsarikänniketju)! Se on sitä varten!!! [hymiö]
Jaa - täällä on taas reippaan kokoinen maitovalas...Kahen kilon siika! Siirrymme siis sinne