hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
En enään kirjoita vartia.Pakko kirjoitaa muutenkin kun miksi, ihmeessä, vitussa joka toinen kirjoittaa yhdessä ketjussa vartia eikä vartija?
En enään kirjoita vartia.Pakko kirjoitaa muutenkin kun miksi, ihmeessä, vitussa joka toinen kirjoittaa yhdessä ketjussa vartia eikä vartija?
Tsiisus...En enään kirjoita vartia.
Oon kahteen kertaan joutunu meneen hakeen lisää saikkua kun tuntu että aina ku se parani niin heti kohta ritsahti uusiks. Nyt ollu jo tovin aikaa parempi. En kaiketi alkuun vaan ollu tarpeeks paikoillaan ja rauhassa ninku olis pitäny. Tosi paskamainen homma toi kun kylkiluut menee. Sattuu niin helvetisti mutta mitään sille ei voi oikeen tehrä.Palasin tämän viikon alussa pitkältä sairauslomalta töihin. Tuntuu kyllä hyvältä taas tarttua toimeen ja tavata työtovereita. Kyllä tämä taas tästä...
@Johnny B. Goode joku sinun sairauslomasi on loppunut vai vieläkö podet kylkiluitasi?
Voisko hän muuttaa nimeänsä? Olen ymmärtänyt että onnistuu nykyään kohtuu helposti.Mun täytyy saada joku sanakirja itteni ja yhden miesnimen välillä. Jotenkin tuntuu ettei kommunikaatio pelaa. Viimeksi se oli nykyinen ex, nyt työkaveri jonka kommentit ei mee jakeluun. Mut en ymmärrä siis xxx-nimisiä.
Ymmärrän pitkälti, sillä Terojen kanssa ei vaan ole koskaan "kolahtanut". Kolissut kylläkin on, ja joskus kovastikkin.Mun täytyy saada joku sanakirja itteni ja yhden miesnimen välillä. Jotenkin tuntuu ettei kommunikaatio pelaa. Viimeksi se oli nykyinen ex, nyt työkaveri jonka kommentit ei mee jakeluun. Mut en ymmärrä siis xxx-nimisiä.
Eikö kaikki exät ole nykyisiä exiä? Entiset eksät ois hankalampi. Niitä ei onneksi ole.Ymmärrän pitkälti, sillä Terojen kanssa ei vaan ole koskaan "kolahtanut". Kolissut kylläkin on, ja joskus kovastikkin.
En silti välttele heitä vaan odotan seuraavaa.
Herää toki tietämättömälle kysymys , että mikä on nykyinen ex?
Aina se säkin jaksat risteillä.Safkaa vetämässä Viking Gabriellalla
Aina se säkin jaksat risteillä.
Ai joo, pitää muistaa seuraavaan tai sitä seuraavaan työvuorolistaan laittaa tyävuorotoiveet. Tai no, se riippuu menuusta.Kun ei uni tullut niin aloin miettimään helmikuun pippaloiden menuuta. Aika valmiille asteelle pääsin ruokapuolella, juomia pitää vähän miettiä.
Serkun Amigalla tuli hakattua eräskin peli baseballia. Ei sillä oikein muita hyviä pelejä ollutkaan, minun mielestä. Serkku oli eri mieltä.Perjantai illan ratoksi kaljaa ja pleikalla änäriä 09. Tasaisia matseja kun kumpikaan ei osaa yhtään pelata moista. Saa nähdä viritelläänkö vielä amigakin illan mittaan.
Oli kyllä aikoinaan kova kombo aikoinaan tuo kalja/lonkero + änäri/fifa, kun iltaa kaverien kanssa aloteltiin. Mukavasti meni aika kun kittas juomaa ja kertoili paskoja juttuja ja yritti kaikkea hienoja maaleja noiden pelien parissa.Perjantai illan ratoksi kaljaa ja pleikalla änäriä 09. Tasaisia matseja kun kumpikaan ei osaa yhtään pelata moista. Saa nähdä viritelläänkö vielä amigakin illan mittaan.
Ai että! Amiga ja Wayne Gretzky Hockey!Perjantai illan ratoksi kaljaa ja pleikalla änäriä 09. Tasaisia matseja kun kumpikaan ei osaa yhtään pelata moista. Saa nähdä viritelläänkö vielä amigakin illan mittaan.