Googlettamalla löydän Jenni Vartiainen:Nettiin.
Bingo...
Googlettamalla löydän Jenni Vartiainen:Nettiin.
Odotan että täytän myös 50 niin jospa minäkin taas jaksan. Nuoremmat muuten eivät tainneet olla edes yhteenlaskettuna viittäkymppiä. No kai kaksi nuoren polven jatkislaista silti vastaa yhtä jatkislaista setämiestä.Kaikki hyytyi, on vain minä.
Tuota olen eräälle läheiselle aika montaa kertaa yrittänyt selittää. Menneisyyteen ei voi vaikuttaa. On vain nykyhetki ja tulevaisuus joihin voi.En minä tiedä. Sitähän usein pohtii mitkä valinnat johti mihinkin. Olisiko voinut valita jotain toisin? Hyödytöntä sinänsä pohtia tällaista. Valinnat on aikoinaan tehty ja niillä mennään. Totuutta ei vain voi paeta...
Minä kävin vähän aikaa sitten Japanissa
Olin. Kahdessa.Mutta olitko loundgessa?
... Minä kävin vähän aikaa sitten Japanissa, ...
Mutta olitko loundgessa?
Saitko... tartuntoja?Olin. Kahdessa.
...
Loundge on rikkaille ja älykkäille herrasmiehille, ei likaisille elostelijoille. Siellä ei saada. Tartuntoja.Saitko... tartuntoja?
OK - kontakteja?Loundge on rikkaille ja älykkäille herrasmiehille, ei likaisille elostelijoille. Siellä ei saada. Tartuntoja.
Lähtivätkö miehen harrastusvälineet siis roskikseen? Heh.Sunnuntaina iskeneen pahemman luokan lorvikatarrin takia tekemättä jääneet hommat sain tehtyä sitten tänään. Siivosin keittiön yläkaapit ja heitin pois tavaraa jota päätin ettemme enää tarvitse. Mankeloin lakanat ja silitin tyynyliinat. Nyt on kaappi taas täysi puhdasta ja sileää liinavaatetta. Kävin myös kävelylenkillä. Oli kyllä kivan aurinkoista mutta aika kylmä viima. Ja jossain kohti tiet oli sulia ja toisessa kohti jäässä. Onneksi oli nastat alla.
Ei kai niitä nyt keittiön yläkaapissa säilytetä. Tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin. Heh...Lähtivätkö miehen harrastusvälineet siis roskikseen? Heh.
Irrotin tuon boldatun asiayhteydestä ihan vain hassutellakseni. Toisaalta voihan mies jemmata harrastusvälineitään myös keittiön yläkaappeihin jos ne eivät muualle mahdu. Tai sitten mies voi vaikka harrastaa antiikkiastioiden keräilyä.Ei kai niitä nyt keittiön yläkaapissa säilytetä. Tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin. Heh...
Yksityisautoilu on paras tapa liikkua paikasta A paikkaan B. Sanokoon ilmastoituhipit mitä tahansa.Meniskö sitä autolla vai bussilla hallille?
Paitsi silloin kun tekee mieli nautiskella viihdeliuottimia.Yksityisautoilu on paras tapa liikkua paikasta A paikkaan B. Sanokoon ilmastoituhipit mitä tahansa.