Janoat sitä niin paljon että haluisit nostaa sen keittiön pöydälle, korkata sen siinä himokkaasti ja nauttia sen sisältämistä nesteistä?Johannasta tulee aina mieleen lonkeropullo.
Luulin jo otsikon perusteella että Tuksu tekee kuolemaa. Ei, se olikin vain Tuksun koira.
Tosta näkee nyt jo mailin päähän että on joku vitun Seiskahuaraotsikko ja puhutaan jostain ruukkukasvista tms. En klikannu.Luulin jo otsikon perusteella että Tuksu tekee kuolemaa. Ei, se olikin vain Tuksun koira.
Ei kaiketi kannatakkaan myydä jos on perse täynnä..Noi reissut on mulle ilmaisia, en avaa asiaa enempää julkisesti. Enkä myy persettä reissuilla.....
Sepä se klikkiotsikoiden pointti onkin.Luulin jo otsikon perusteella että Tuksu tekee kuolemaa. Ei, se olikin vain Tuksun koira.
Koira ehti ensin.Luulin jo otsikon perusteella että Tuksu tekee kuolemaa. Ei, se olikin vain Tuksun koira.
Ai punkero lollo?Johannasta tulee aina mieleen lonkeropullo.
Ei kaiketi kannatakkaan myydä jos on perse täynnä..
Nyt ei kerkiä eikä pysty, kiitos.Haha... Panisikko?
Vanha keittäjien sananlasku. "Mikään ei ole kalliimpaa, kuin ilmainen laivareissu"Ei ole olemassa ilmaista asiaa. Ei ainakaan lounasta.
Joo, on koettu useampaan otteeseen. Tili kuivaksi laivalla.Vanha keittäjien sananlasku. "Mikään ei ole kalliimpaa, kuin ilmainen laivareissu"
Tili kuivaksi ostamalla märkää? Tasapainotilahan se on tuokin.Joo, on koettu useampaan otteeseen. Tili kuivaksi laivalla.
Oli kyllä mukava pakkaspäivä tänään kun aurinkokin paistoi. Käytiin miehen kanssa vähän hiihtelemässä metsässä. Ja mikä on ihanampaa kun pirteän reippailun jälkeen voi sitten kellistyä lampaantaljalle rakastelemaan takkatulen loimussa...
Tai no on se lampaantalja vähän pieni ja kova alusta mutta kun ei ole ultrapehmeää karhuntaljaa niin pitää tyytyä lampaantaljaan (patjan päällä). Mukavuus ennen kaikkea, ei tässä enää mitään nuoria olla... ;-)
No, oli mullakin kielijänne kipeänä aamulla...Kaivoin repusta harjaa saunan jälkeen. Oli eilisen saunareissun pyyhe siellä, dödö ja harjakin. Ja naisen pikkuhousut. Jaha, oli ilmeisesti kivaa eilen.
Kyllä minä tykkäilen kun @Iisoppi saa mitä ansaitsee.Oli kyllä mukava pakkaspäivä tänään kun aurinkokin paistoi. Käytiin miehen kanssa vähän hiihtelemässä metsässä. Ja mikä on ihanampaa kun pirteän reippailun jälkeen voi sitten kellistyä lampaantaljalle rakastelemaan takkatulen loimussa...
Tai no on se lampaantalja vähän pieni ja kova alusta mutta kun ei ole ultrapehmeää karhuntaljaa niin pitää tyytyä lampaantaljaan (patjan päällä). Mukavuus ennen kaikkea, ei tässä enää mitään nuoria olla... ;-)
Sitä samaa paskaa, ainaki omalta osalta. Mutta tervetuloa takasin vahvuuteen.Moi, mites täällä? Long time, no ocean. Pitäny ilmoja?
Tätä se mun uneni tiesi. Ensin @Johnny B. Goode, sitten itse pahuus. Mitä seuraavaksi? @muaddib? @scholl?Moi, mites täällä? Long time, no ocean. Pitäny ilmoja?