Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 328 369
  • 66 846

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Näemmä minua trolliksi haukkunut @Domi28 sai pysyvän pelikiellon palstalle, nämä on näitä...


Asiasta toiseen, etätyö on muuten paras innovaatio moneen kymmeneen vuoteen, tehokkuus ja viihtyvyys nousee kohisten ainakin oman segmentin töissä.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Hei te vanhemmat kanssaeläjät. Jos tunnustaa siltä että vuosi vuodelta kovasta yrittämisestä huolimatta elämä tuntuu vain entistä ahdistavammalta ja jo ajatuksena kurjemmalta niin mitä tuolle voi tehdä? Olen jo pitkään nuoruudesta asti koittanut tsempata itseä mutta tuntuu että vuosi vuodelta tie vie vain alas päin ja vaikka kuinka koittaisi pyrkiä positiivisuuteen niin tuntuu että vuosi vuodelta kärsiminen vain kasvaa ja mukavat asiat alkavat katoamaan. Esimerkiksi jotkut aiemmin itselleni hyvää mieltä ja iloa tuovat asiat ei tunnu enää miltään ja varmaan nekin häviävät tässä kun vuodet kierivät. Mitä tuolle voi tehdä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hei te vanhemmat kanssaeläjät. Jos tunnustaa siltä että vuosi vuodelta kovasta yrittämisestä huolimatta elämä tuntuu vain entistä ahdistavammalta ja jo ajatuksena kurjemmalta niin mitä tuolle voi tehdä? Olen jo pitkään nuoruudesta asti koittanut tsempata itseä mutta tuntuu että vuosi vuodelta tie vie vain alas päin ja vaikka kuinka koittaisi pyrkiä positiivisuuteen niin tuntuu että vuosi vuodelta kärsiminen vain kasvaa ja mukavat asiat alkavat katoamaan. Esimerkiksi jotkut aiemmin itselleni hyvää mieltä ja iloa tuovat asiat ei tunnu enää miltään ja varmaan nekin häviävät tässä kun vuodet kierivät. Mitä tuolle voi tehdä?
Oletko ajatellut terapiaan hakeutumista? Voisi auttaa asiaan, ehkä lääkityskin. Tältä palstalta saa vähän vertaistukea, mutta emme me ammattilaisia ole.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hei te vanhemmat kanssaeläjät. Jos tunnustaa siltä että vuosi vuodelta kovasta yrittämisestä huolimatta elämä tuntuu vain entistä ahdistavammalta ja jo ajatuksena kurjemmalta niin mitä tuolle voi tehdä? Olen jo pitkään nuoruudesta asti koittanut tsempata itseä mutta tuntuu että vuosi vuodelta tie vie vain alas päin ja vaikka kuinka koittaisi pyrkiä positiivisuuteen niin tuntuu että vuosi vuodelta kärsiminen vain kasvaa ja mukavat asiat alkavat katoamaan. Esimerkiksi jotkut aiemmin itselleni hyvää mieltä ja iloa tuovat asiat ei tunnu enää miltään ja varmaan nekin häviävät tässä kun vuodet kierivät. Mitä tuolle voi tehdä?
Sanon samaa kuin ollakseni, täällä ei voi auttaa pahemmin vaikka annetaan tukea virtuaalisesti.
Ota yhteyttä kuntasi mielenterveyspuolelle tai suoraan TK:lle. Kyllä ammattilaiset osaa paremmin kuin täällä.

Pakko kirjoitaa muutenkin kun miksi, ihmeessä, vitussa joka toinen kirjoittaa yhdessä ketjussa vartia eikä vartija?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Palasin tämän viikon alussa pitkältä sairauslomalta töihin. Tuntuu kyllä hyvältä taas tarttua toimeen ja tavata työtovereita. Kyllä tämä taas tästä...
@Johnny B. Goode joku sinun sairauslomasi on loppunut vai vieläkö podet kylkiluitasi?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
g
Palasin tämän viikon alussa pitkältä sairauslomalta töihin. Tuntuu kyllä hyvältä taas tarttua toimeen ja tavata työtovereita. Kyllä tämä taas tästä...
@Johnny B. Goode joku sinun sairauslomasi on loppunut vai vieläkö podet kylkiluitasi?
Oon kahteen kertaan joutunu meneen hakeen lisää saikkua kun tuntu että aina ku se parani niin heti kohta ritsahti uusiks. Nyt ollu jo tovin aikaa parempi. En kaiketi alkuun vaan ollu tarpeeks paikoillaan ja rauhassa ninku olis pitäny. Tosi paskamainen homma toi kun kylkiluut menee. Sattuu niin helvetisti mutta mitään sille ei voi oikeen tehrä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mun täytyy saada joku sanakirja itteni ja yhden miesnimen välillä. Jotenkin tuntuu ettei kommunikaatio pelaa. Viimeksi se oli nykyinen ex, nyt työkaveri jonka kommentit ei mee jakeluun. Mut en ymmärrä siis xxx-nimisiä.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Mun täytyy saada joku sanakirja itteni ja yhden miesnimen välillä. Jotenkin tuntuu ettei kommunikaatio pelaa. Viimeksi se oli nykyinen ex, nyt työkaveri jonka kommentit ei mee jakeluun. Mut en ymmärrä siis xxx-nimisiä.
Voisko hän muuttaa nimeänsä? Olen ymmärtänyt että onnistuu nykyään kohtuu helposti.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mun täytyy saada joku sanakirja itteni ja yhden miesnimen välillä. Jotenkin tuntuu ettei kommunikaatio pelaa. Viimeksi se oli nykyinen ex, nyt työkaveri jonka kommentit ei mee jakeluun. Mut en ymmärrä siis xxx-nimisiä.
Ymmärrän pitkälti, sillä Terojen kanssa ei vaan ole koskaan "kolahtanut". Kolissut kylläkin on, ja joskus kovastikkin.
En silti välttele heitä vaan odotan seuraavaa.

Herää toki tietämättömälle kysymys , että mikä on nykyinen ex?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ymmärrän pitkälti, sillä Terojen kanssa ei vaan ole koskaan "kolahtanut". Kolissut kylläkin on, ja joskus kovastikkin.
En silti välttele heitä vaan odotan seuraavaa.

Herää toki tietämättömälle kysymys , että mikä on nykyinen ex?
Eikö kaikki exät ole nykyisiä exiä? Entiset eksät ois hankalampi. Niitä ei onneksi ole.

Niin ja ne Terot:


Terot ei tuota mulle ongelmia, yleensä.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Kun ei uni tullut niin aloin miettimään helmikuun pippaloiden menuuta. Aika valmiille asteelle pääsin ruokapuolella, juomia pitää vähän miettiä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kun ei uni tullut niin aloin miettimään helmikuun pippaloiden menuuta. Aika valmiille asteelle pääsin ruokapuolella, juomia pitää vähän miettiä.
Ai joo, pitää muistaa seuraavaan tai sitä seuraavaan työvuorolistaan laittaa tyävuorotoiveet. Tai no, se riippuu menuusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös