Mullakin niin köyhä pukki, ettei se paljon lahjoja jakele.Pyydä joulupukilta. En ole vuosikausiin ostanut vuodevaatteita kun aina joululahjaksi saan.
Mullakin niin köyhä pukki, ettei se paljon lahjoja jakele.Pyydä joulupukilta. En ole vuosikausiin ostanut vuodevaatteita kun aina joululahjaksi saan.
Ootkin lahjaton.En ole vuosiin saanut joululahjoja.
Tää futsal on muuten ihan katsojaystävällinen laji. @peksa
Vaan minun ei tarvitse harjoitella.Ootkin lahjaton.
Mulle niitä tulee taas pyytämättä ja yllättäen.
Mitä ituja tykkäät syödä?Vaan muäinun ei tarvitse harjoitella.
Kyllä minä toki kaikenlaista kivaa aina silloin tällöin saan, mutta jouluna en edes huoli lahjoja. Kulutusjuhlat vituttaa köyhää ituhippiä.
Olen ituisa hippi.Mitä ituja tykkäät syödä?
Kyllä 100m Helsingin rajasta on ihan landea. Sain äsken hyvän kuvan otettua parvekkeelta.
Näkyyhän noita elukoita myös täällä Ogelissa. Citykaneja en ole vielä runsaan vuoden aikana havainnut, mutta rusakoita kyllä.Kyllä 100m Helsingin rajasta on ihan landea. Sain äsken hyvän kuvan otettua parvekkeelta.
Mellunmäen metsissä oon pariin otteeseen metsäkauriisiin törmännyt, Vuosaaren täyttömäessä kahteen suteen, kotipihassa on jäniksiä pilvin pimein, jne.Ei tarvitse mennä Helsingin rajoillekaan. Herttoniemessä asuessa tullut bongailtua useaan otteeseen kaneja, kettuja ja kauriita. Viimeisimmästä en nyt ihan satavarma ole, mutta jokin isohko sarvipää kuitenkin tavattu kerran parkkipaikalla ja kerran lähti rytinällä puskasta kun sen ohi lenkkeilin.
Jokunen vuosi sitten karhu oli nukkunut jossain Vuosaaren golfkentän hiekkaesteessä suunnilleen näihin aikoihin. Tuohon aikaan Vuosaaren satama oli olemassa vain suunnittelupöydällä.Mellunmäen metsissä oon pariin otteeseen metsäkauriisiin törmännyt, Vuosaaren täyttömäessä kahteen suteen, kotipihassa on jäniksiä pilvin pimein, jne.
Pitää lainata itseäni kolmen viikon takaa (lähes minuutilleen). Nyt ei olla kyllä menossa nordikselle vaan toppariin tapaamaan tuon yläastekaveria enkä kyllä vielä ole humalassa. Mutta tuo tuli peilin edestä pitämään juomataukoa ja totesi suurin piirtein "vittu mä vihaan meikkaamista, mut kun se x (hänen kaverinsa) on kuitenkin täydessä tällingissä niin pakko".Czescku alkaa olemaan jo vähän humalassa. Pari tuntia ehtii vielä tässä pohjia ottamaan ennen nordikselle siirtymistä. Täytyy sanoa että todella outoa katsella kun nainen laittautuu. Ei ole moisesta kokemusta lähes 10 vuoteen. Tuokin ollut yleensä liikkeellä aika luonnollisena, mutta tänään poikkeus.
Facen perusteella ihan hyvin. Ennen hän kopioi juttunsa sieltä aina tänne, mut nykyään näķöjään ei, mikä on ihan hyvä juttu.@vilperi on kirjoittanut viimeksi Jouluna mutta kuitenkin selaa palstaa (ainakin lähes) päivittäin. Mikä lienee tämän hiljaiselon syy? Olis kiva kuulla miten kaverilla menee.
Ihan hyvä kuulla. Miehen tajunnanvirta joskus silloin reilu vuosi sitten oli sitä luokkaa, että ihan hyvä kun tuntuu rauhoittuneen.Facen perusteella ihan hyvin. Ennen hän kopioi juttunsa sieltä aina tänne, mut nykyään näķöjään ei, mikä on ihan hyvä juttu.
@vilperi on kirjoittanut viimeksi Jouluna mutta kuitenkin selaa palstaa (ainakin lähes) päivittäin. Mikä lienee tämän hiljaiselon syy? Olis kiva kuulla miten kaverilla menee.
Kylläpä nauratti tuo mainos ja Laurin tokaisu. Miehellä taisi nimittäin olla mainoksessa vieläpä se kaikkein edullisin eli K-Menu -ruokakori.Lauri Markkanen on ryhtynyt K-kauppojen mainoskasvoksi ja kehuu telkkamainoksissa, miten halpaa K-kaupassa on. Paljonkos se Markkanen tienasikaan vuodessa?
Niillä tuloilla jopa kalleimman K-kaupan ruokakorin maksaminen ei ole mikään ongelma.
Ketähän nämä henkilöt mahtavat olla?Nukkumaan pitää käydä. Piikkimatolle pötkölleen ja napit korviin. Iltasadun lukevat Dan Hanzus, Marc Sessler ja Gregg Rosenthal.