Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 624
  • 66 844

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Maailman yleisin ja ehkäpä se typerin kysymys on - "haluutsä turpaan?"

Joten kysynkin, haluatko juuri sinä turpaasi? Olisiko se siistiä?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Matkustellessa Suomen Tullia ohittaessa hihittelen päässäni aina sille ajatukselle, että "Tulli - Customs" -tekstin sijaan kylteissä ja virkailijoiden selissä lukisikin "Kulli - Customs".
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Matkustellessa Suomen Tullia ohittaessa hihittelen päässäni aina sille ajatukselle, että "Tulli - Customs" -tekstin sijaan kylteissä ja virkailijoiden selissä lukisikin "Kulli - Customs".
Ulos - utfart.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mietin tätä samaa joku päivä sitten. Minä se en ainakaan ole kun ikää ei ole edes viittäkymmentä.
Minä se en myöskään ole, olethan vanhempi kuin minä.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Koskas tuo Vuoden Jatkoaikalainen äänestys alkaa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suojasää... Tehtiin lumiukko.
 

Liitteet

  • IMG_20221230_130707_HDR.jpg
    IMG_20221230_130707_HDR.jpg
    677,8 KB · kertaa luettu: 98
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suojasää... Tehtiin lumiukko.
Tuli miäleen Laukontorin Ralle jolla on kolmen kuukauden ränni päällä. Hakenu just Sokoksen Alkosta kaks pulloo Gambinaa ja tuli ny Alarantaan mustalle.

Anteeksi...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pelen äiti on vielä elossa. Täyttänyt kunnioitettavat 100v. Vähän yllätti tämä.
Myös Chuck Norriksen (82 v.) äiti on edelleen elossa 101-vuotiaana. Jos joku on kovempi kuin Chuck Norris, niin sen on oltava hänen äitinsä. Kukaan muu Chuckille selkään antanut ei liene enää elävien kirjoissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kunnon first world problems, ku äsken Elisa oli reilun vartin alhaalla, ja pelkäsin jo että joudun seuraamaan Pelsun peliäkin köyhien puolelta. Onneksi nyt pelittää netti taas.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Rogerilla käytössä kaapeli-TV kortit. On aina muutaman sekunnin muita edellä ja yhteys toimii kuin junan vessa ennenvanhaan.
Kai ny kun Q antaa pelit ja vehkeet käyttöön.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tulin itse asiassa Tahkolle mökille, eli olen köyhien lähetyksen varassa. Ahdistava tunne.

Tähän ahdistukseen helpottaa kun laittaa UrhoTV:n liigauusintoja tulille. Jalon viskibasso ja Tinke Peltomaan krapulaiset tulkinnat rikastavat ainakin mieltä. Miksei myöhemmin reteätä rahan käyttämistäkin kun satsaa kovempaan laatuun. Tyytyväisyys tappaa kehityksen.

Ja tyytyväisyydestä puheenollen ei edes itse herra Roger Moore tyytynyt vähään. Naisia uitettiin ihonväristä tai iästä riippumatta.

Näillä teeseillä: have a great Tahko, If you want, Pihkala, uita kuin kalastaja viimeistä päiväänsä ja miljoonaa vähemmän käytetty raha huveihin on häpeä.
 

MegaForce

Jäsen
Kello on nyt 12.11. Ensimmäiset saaret Tyynellämerellä Tongan ja Kiribatin alueella ovat jo ottaneet vuoden 2023 vastaan. Mm. Kiritimatilla vuosi on jo vaihtunut. Samaan aikaan 794 kilometrin päässä Baker Islandilla eletään vielä uudenvuoden aaton aattoa. Uudessa Seelannissa vuosi vaihtuu jo klo 13.

Vuosi vaihtuu tästä lähtien tunnin välein aina huomiseen klo 13 asti.

Vuoden vaihtumista aikavyöhykettäin voi seurata esimerkiksi täällä:

Vuosi vaihtuu näillä näppäimillä Uudessa-Seelannissa – suora lähetys käynnissä


 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Laittelin tänään faceenhyvät uudet vuodet -videon. Face kertoi että ko video blokattiin 47 eri paikassa. Saisiko jostain selville mitä ne on?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Laittelin tänään faceenhyvät uudet vuodet -videon. Face kertoi että ko video blokattiin 47 eri paikassa. Saisiko jostain selville mitä ne on?
Ensin pitää varmaan kysyä, miten levotonta materiaalia noilla videoilla oli. Ja tähän hymiö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös