Tuli miäleen Laukontorin Ralle jolla on kolmen kuukauden ränni päällä. Hakenu just Sokoksen Alkosta kaks pulloo Gambinaa ja tuli ny Alarantaan mustalle.Suojasää... Tehtiin lumiukko.
Myös Chuck Norriksen (82 v.) äiti on edelleen elossa 101-vuotiaana. Jos joku on kovempi kuin Chuck Norris, niin sen on oltava hänen äitinsä. Kukaan muu Chuckille selkään antanut ei liene enää elävien kirjoissa.Pelen äiti on vielä elossa. Täyttänyt kunnioitettavat 100v. Vähän yllätti tämä.
Varmaan silloin kun joku noheva sen käynnistää.Koskas tuo Vuoden Jatkoaikalainen äänestys alkaa?
@Roger Moore heitti jo varmaan telkkarin pihalle.Kunnon first world problems, ku äsken Elisa oli reilun vartin alhaalla, ja pelkäsin jo että joudun seuraamaan Pelsun peliäkin köyhien puolelta. Onneksi nyt pelittää netti taas.
Rogerilla käytössä kaapeli-TV kortit. On aina muutaman sekunnin muita edellä ja yhteys toimii kuin junan vessa ennenvanhaan.@Roger Moore heitti jo varmaan telkkarin pihalle.
Kai ny kun Q antaa pelit ja vehkeet käyttöön.Rogerilla käytössä kaapeli-TV kortit. On aina muutaman sekunnin muita edellä ja yhteys toimii kuin junan vessa ennenvanhaan.
Tulin itse asiassa Tahkolle mökille, eli olen köyhien lähetyksen varassa. Ahdistava tunne.
Täälläpäin ei maltettu oottaa, vaan pauke alko jo n.16.40. Ei nyt mitään isoa vaan pari pientä paukkua ja nyt 18 jälkeen alkanu vähän enemmän kuulumaan.Pauke alkoi tasan kello 18.00
Ensin pitää varmaan kysyä, miten levotonta materiaalia noilla videoilla oli. Ja tähän hymiö.Laittelin tänään faceenhyvät uudet vuodet -videon. Face kertoi että ko video blokattiin 47 eri paikassa. Saisiko jostain selville mitä ne on?
Stan ja Laurel twistaa. Kovin on levotonta.Ensin pitää varmaan kysyä, miten levotonta materiaalia noilla videoilla oli. Ja tähän hymiö.
Kuulostaa kyllä hävyttömältä. Ei ihme, että blokkasivat.Stan ja Laurel twistaa. Kovin on levotonta.
Sieltä facesta vaan ihmettelemään. Kyllä sä tiedät kuka mä olen.Kuulostaa kyllä hävyttömältä. Ei ihme, että blokkasivat.
En pysty lisäämään sinua kaveriksi. Ei ole sellaista painiketta. Ymmärrän toki, jos minun kohdallani on tämäkin vaihtoehto otettu käyttöön :DSieltä facesta vaan ihmettelemään. Kyllä sä tiedät kuka mä olen.
Saman tislaamon Pink Gin on vielä parempaa, jos meinaa GT:tä tehdä. Ja kukapa ei tekisi.Kyrön Napue Gin on sitten hyvää!