En minäkään ymmärtänyt siellä mitään. Mutta onneksi ei tarvitse ymmärtääkään. Antaa heidän elää omassa kuplassaan. Kyllä näitä kuplia riittää ja mistä näitä kuplia oikein tuleekaan lisää koko ajan?Kävin tuolla punttisaliketjussa. En ymmärtänyt yhtään mistä siellä puhutaan. Hetken kuvittelin olevani osa jotain Ketosen ja Myllyrinteen sketsiä.
Moneskohan kerta kun tämä Apulanta-leffa tulee telkkarista? Toki ei siinä, katsonhan mä joka kesä Bonditkin. Mutta tämä tulee kyllä oikeasti varmaan muutaman kuukauden välein.
Olen ottanut tavaksi tehdä joka päivä vähintään neljän kilometrin kävelylenkin, koska haluan päästä parempaan fyysiseen kuntoon. Näillä kulmilla on toki pururatoja parikin kappaletta, mutta koska ne ovat hoitamattomia alueita, joudun odottamaan lumen sulamista ennen kuin voin alkaa hyödyntää niitä. Varsinkin Vantaanjoen varrella on paljon hyviä lenkkivaihtoehtoja, joihin olen tutustunut jo vuosituhannen alussa, kun asustelin Pihlajamäessä.
Luin yo. lainauksen ensin:Olen ottanut tavaksi tehdä joka päivä vähintään neljän kilometrin kävelylenkin, koska haluan päästä parempaan fyysiseen kuntoon. Näillä kulmilla on toki pururatoja parikin kappaletta, mutta koska ne ovat hoitamattomia alueita, joudun odottamaan lumen sulamista ennen kuin voin alkaa hyödyntää niitä. Varsinkin Vantaanjoen varrella on paljon hyviä lenkkivaihtoehtoja, joihin olen tutustunut jo vuosituhannen alussa, kun asustelin Pihlajamäessä.
Ai jai tuota Vantaanjoen vartta! Siellä sitä kelpaa painaa menemään. Tässähän on jo lumetonta aikaa ikävä. Tuomarinkylän kartanossa voi käydä syömässä jäätelön ja sitten vähitellen siirtyä Keskuspuistoon. Maunulan majan kahvila sai muuten uuden yrittäjän, joten sinne sopii jälleen poiketa. Eikä pari lenkkiä Töölönlahden ympäri ole koskaan pahitteeksi.
Eipä tuossa mitään vaarallista ole.Epäilen olevani rakastumassa. Onkohan se vaarallista tässä iässä?
Kyllä sinäkin vielä joskus. En minäkään kuvitellut moisen olevan edes enää mahdollista, mutta elämä on onneksi täynnä yllätyksiä. Ja tämä minunkin tilanteeni johtuu ainoastaan siitä, että lähdin toissa vuoden elokuussa homon (@peksa ) kanssa risteilylle. Sinun siis pitää lähteä vaan heteroilemaan jonnekin ja sitten löytyykin vahingossa se oman suuntaumisen mukainen johon saattaa rakastua.Eipä tuossa mitään vaarallista ole.
Ehkä minäkin vielä joskus.
Enhän mä muuta tee kun heteroilen. No, se tulee jos on tullakseen. Kun en käy baareissa tms, niin onhan tuo hieman hankalaa.Kyllä sinäkin vielä joskus. En minäkään kuvitellut moisen olevan edes enää mahdollista, mutta elämä on onneksi täynnä yllätyksiä. Ja tämä minunkin tilanteeni johtuu ainoastaan siitä, että lähdin toissa vuoden elokuussa homon (@peksa ) kanssa risteilylle. Sinun siis pitää lähteä vaan heteroilemaan jonnekin ja sitten löytyykin vahingossa se oman suuntaumisen mukainen johon saattaa rakastua.
Enhän mä muuta tee kun heteroilen. No, se tulee jos on tullakseen. Kun en käy baareissa tms, niin onhan tuo hieman hankalaa.
Mut, mun elo on hyvää näinkin, plussaa parisuhde toki olisi.
Mistä sitä tietää kenet sinä sieltä löydät. Hannele Lauri tulee ehdottelemaan niin olet yhden illan hetero.Ja @Czescku Mun kaa voi lähtee reissuun ilman että vaaraa seksistä jos niikseen tulee.
Pyytää Hannelea puhumaan pimeässä rivouksia niin miehestä menee.Mistä sitä tietää kenet sinä sieltä löydät. Hannele Lauri tulee ehdottelemaan niin olet yhden illan hetero.
Onnea matkaan.Lopetan kahta viikkoa vaille puolivuotisen tipattoman just nyt.
Pahoitteluni jo etukäteen.
Lopetan kahta viikkoa vaille puolivuotisen tipattoman just nyt.
Pahoitteluni jo etukäteen.
Nykyiset koneet ei tosiaan taida alkaa tehdä mitään jos hana ei ole auki. Isäukko kertoi että joskus aikoinaan pyykit saattoi syttyä palamaan jos hana oli kiinni, vanhat koneet veti sen pesuohjelman läpi ilman vettä.Yritin vissiin tehdä kuivapesua pyykeille kun laitoin pyykit koneeseen ja koneen päälle, mutten avannut vesihanaa.