Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 040
  • 66 843

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuli taas tilattua laatikot Fiksuruoka, sekä Matsmart paikoista. Ihan hyviä tarjouksia löytää noista, jos ei ole niin herkkä päiväysten suhteen. Toki eihän noissa lähestulkoon kaikissa ole päiväykset menneet, vaan olevat lähestymässä.

Meillä perheessä tapana laittaa seinälle sellainen pussukka joulukalenteri, josta vuorollaan kaikille pussukoita. Tulipahan tilattua samalla perheen naisille täytteet noihin. Kasvonaamioita, suklaata yms...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikö sinulle ole ketään kaveria tai sukulaista, joka voisi jeesata miestä mäessä, @444 ? Toki aika kiireisellä deadlinella liikutaan eikä tuo matkakaan sieltä lyhimmästä päästä tunnu olevan, mutta sitä voisi olettaa, että joku voisi auttaa teikäläistä.

Joku naispuoleinen kaveri vaikka? Sitä saattaa ajorohkeus löytyä nopeasti, jos joku Lohjanharjun kuumahko leidi alkaa kyytiä tarjotella.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Kiitos avusta ja venymisestä epämukavuusalueelle.

Sepä. .... Joskus sitä vain kaipaisi myös sitä, että epämukavuusaluetta hyödynnettäisiin kasvun kannalta eikä pidettäisi minään mustana aukkona, josta ei ole paluuta.
Voi, voi...
Tuommoinen ehdottomuus vaikuttaa aina parisuhteessa kovin ikävältä, suorastaan tylyn itsekkäältä. On toki asioita, joita kaikki eivät kykene tekemään mitenkään, just fine, mutta tämmöiset asiat, kuten autolla ajaminen, harvoin kuuluvat ihan ylitsekäymättömiin suorituksiin - olletikin, jos sellaisesta olisi omalle puolisolle todella suurta apua ja ajansäästöä.
Keskustelkaa...
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi, voi...
Tuommoinen ehdottomuus vaikuttaa aina parisuhteessa kovin ikävältä, suorastaan tylyn itsekkäältä. On toki asioita, joita kaikki eivät kykene tekemään mitenkään, just fine, mutta tämmöiset asiat, kuten autolla ajaminen, harvoin kuuluvat ihan ylitsekäymättömiin suorituksiin - olletikin, jos sellaisesta olisi omalle puolisolle todella suurta apua ja ajansäästöä.
Keskustelkaa...

Sen verran mitä ymmärsin niin @444 :n vaimo on suht tuore äiti ja ainakin omaa vaimoa seuratessa olen oppinut olemaan hyvin varovainen mitä asioita kannattaa ajaa läpi ja milloin kannattaa vaan antaa olla :D

Jotenkin tuo äitiyshormoneilla ja univajeella käyvä nainen osaa olla aika arvaamaton.

Nimimerkillä, lapsiluku täynnä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hohto on kyllä laatuleffa edelleen. Pikkaisen mua on aina joskus ärsyttänyt tämä ylinäyttely. Sekin tuntuu riippuvan fiiliksestä millä leffaa katsoo. Tää on leffa mihin pitää keksittyä päästäkseen tunnelmaan.
Justiin tuli vastaan knoppi, että 60 ovea pistettiin paskaksi "Here's Johnny" -kohtausta kuvatessa.
 

444

Jäsen
Eikö sinulle ole ketään kaveria tai sukulaista, joka voisi jeesata miestä mäessä, @444 ? Toki aika kiireisellä deadlinella liikutaan eikä tuo matkakaan sieltä lyhimmästä päästä tunnu olevan, mutta sitä voisi olettaa, että joku voisi auttaa teikäläistä.
Sellaisia hesalaisia cityhippejä, joilla ei ole autoa. Yhdellä olisi, mutta ei oikein irtoa kahden tunnin apukeikalle kesken työpäivän, ihan ymmärrettävästi. Tämähän se haaste on, kun asuu korvessa, niin jollain pitäisi olla aina reilusti aikaa haaskattavana hyvän asian puolesta. Mutta ei tehdä tästä suurempaa ongelmaa kuin mitä se todellisuudessa on.
Voi, voi...
Tuommoinen ehdottomuus vaikuttaa aina parisuhteessa kovin ikävältä, suorastaan tylyn itsekkäältä. On toki asioita, joita kaikki eivät kykene tekemään mitenkään, just fine, mutta tämmöiset asiat, kuten autolla ajaminen, harvoin kuuluvat ihan ylitsekäymättömiin suorituksiin - olletikin, jos sellaisesta olisi omalle puolisolle todella suurta apua ja ajansäästöä.
Keskustelkaa...
Kuten @Creed Bratton mainitsikin, niin melko tuoreesta äiti-ihmisestä on kyse, enkä viitsi vaatimalla vaatia enempää kuin mihin hän on valmis. Harmittaa toki, mutta kyllä mä näiden klabbieni kanssa tuon matkan lompsin menemään. Siihen vain menee enemmän aikaa. Tasamaalla pärjää vallan mainiosti, mutta ne muutama jyrkkä alamäki pitää todennäköisesti peruuttaa, ja jälleen pidetään yllä totuutta lohjalaisten sekavuudesta.

Yllättävän paljon tähän tuli vastauksia, ja pelkästään hyviä sellaisia. Oma agendani oli vain purkaa turhautumista asiaan liittyen, kun molemmat polvet kipeytyivät juuri sopivasti. Etenkin, kun ratkaisu olisi niin lähellä, mutta ei sitten kuitenkaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllättävän paljon tähän tuli vastauksia, ja pelkästään hyviä sellaisia. Oma agendani oli vain purkaa turhautumista asiaan liittyen, kun molemmat polvet kipeytyivät juuri sopivasti. Etenkin, kun ratkaisu olisi niin lähellä, mutta ei sitten kuitenkaan.
Kysyitkö autohuollosta sijaisautoa? Ainakin joillakin pajoilla noi on aika edullisia, toki Veho ja edullinen ei sovi helposti samaan kauseseen...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kysyitkö autohuollosta sijaisautoa? Ainakin joillakin pajoilla noi on aika edullisia, toki Veho ja edullinen ei sovi helposti samaan kauseseen...
Hyvä pointti! Viimeksi mersun huollossa antoivat ilmaiseksi sijaisauton, ainoastaan polttoaineet omin kustannuksin, kun mulla on kuitenkin matkaa kotoa sinne yli 30 kilsaa ja homma kesti reilut puoli päivää. Muuten olisin joutunut mittailemaan keskisuuren savolaisen kaupungin (Varkaus) katuja tuntitolkulla ja ikävähän siinä olisi tullut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaktus alkoi taas kukkia (ks. liite). Kun kaveri viettää kesät ulkona ja pääsee sisälle kun ekat hallat ovat puraisseet, niin kukinta on ollut taattua.
 

Liitteet

  • IMG_20221101_111739_HDR.jpg
    IMG_20221101_111739_HDR.jpg
    819,1 KB · kertaa luettu: 26

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hieman harmittaa, että unohdin tänään osallistua Euro Jackpotin arvontaan, sillä potissa on varsin mukava summa. Täytyy vain toivoa, että kukaan ei saa päävoittoa, jotta voin perjantaina korjata erheeni.
Olen tietoinen siitä, että peliaika umpeutuu kello kahdeksalta, mutta laiskana en jaksa kävellä 400 metriä lähikauppaan enkä myöskään viitsi osallistua netissä arvontaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mikäköhän hajamielisyys nyt alkuviikosta on vaivannut? Eilen unohdin hanskat paikallisbussiin ja tänään lähtiessäni asunnosta niin unohdin kotiavaimet asuntoon sisälle. Ehkä se jopa on niin että vanhuus ei tule yksin?

Noiden hanskojen unohdus ottaa minua oikein päähän. Olivat ihan hyvät hanskat, tosin ei nyt onneksi mitkään kovin arvokkaat. Kävi kai niin että menin bussissa istumaan paikalleni ja heitin hanskat siihen tyhjäksi jääneelle viereiselle penkille. Sitten pistin repun siihen päälle. Repun muistin ottaa mukaan bussista noustessa mutta hanskoja en.

Hanskat jäivät bussiin, perhana. Pari vuotta sitten minulla kävi tismalleen samalla tavalla. Milläköhän kikalla sitä hanskojen mukaan ottamista bussista helpottaisi? Alkaisiko pitämään hanskoja repussa aina bussissa ollessa? Kyllä niiden perään yritin tänään hieman kysellä ja soitella mutta tuloksetta. Pakko kai ostaa uudet hanskat, ei kai tässä muu auta.

Sitten onnistuin unohtamaan tänään kotoa lähtiessä niin asuntoni avaimet kotiin. Tätä olen vähän pelännyt aina vaikka onkin minulle hyvin harvinaista. Viimeksi olen tainnut unohtaa ottaa avaimet mukaan niin joskus vuonna 2014? Minulla on usein tapana pitää kotiavaimia niiden housujen taskussa jotka ovat jaloissa mutta nyt ne avaimet eivät olleet taskussa vaan pöydällä.

Nyt unohdin siis ottaa avaimet mukaan. No tällä kertaa apua oli hyvin nopeasti saatavilla. Vietin päivän Klubitalolla ja sieltä lähtiessäni ja kotiin palatessani tuli siskon mies avaamaan minulle asunnon oven. Minun asuntoni vara-avaimet sattuvat tällä hetkellä olemaan siskoni perheellä ja siskon miehellä onneksi oli vapaapäivä niin ehti hyvin avaamaan oven minulle. No toivottavasti mahdolliseen seuraavaan avainten unohtamiseen on aikaa taas se 8 vuotta vähintään.

Mutta kyllä tässä nyt hieman on huolestunut kun noin muisti reistailee. Tai sattuuhan näitä paremmissakin piireissä, kai?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Suomi vie kanukkeja ringeten finaalissa.
3. erä alkoi ja 12-1. Youtubesta bongasin, on live menossa.

Avautui että Kupittaa on Rajupaja Areena.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suomi vie kanukkeja ringeten finaalissa.
3. erä alkoi ja 12-1. Youtubesta bongasin, on live menossa.

Avautui että Kupittaa on Rajupaja Areena.
TORILLE!
 

Glove

Jäsen
Nyt iltasatu soimaan ja pää tyynyyn. Toivottavasti lopputulos on parempi kuin eiliset 5 h 30 min unet. En minä tuolla määrällä mahdottoman pitkään kyllä jaksa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Spontaani lähtö Jyväskylän arkiyöhön. Saa nähdä miten kuollutta on ja mihin kannattaa mennä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon saan jos pelaan aikuisena pleikkaria? Kaveri mätkäs syliin jonkun ikivanhan. Vähän tossa kyllä tuli mieleen että veisinkö tonne yhteen palvelutaloon.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
@HOOLIGAN_ tykkäilijä mestoille! Oli tuo ottelu kohtuullisen närästävä.
Vaasasta ei heti Jyväskylän yöhön taivu :(

Voisin kuitenkin uskoa, että yöelämä näin tiistaina on siellä hieman vilkkaampaa kuin täällä.

Ottelu oli hirveää katsottavaa, joten en ihmettele halua nollaukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös