Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 350 549
  • 66 874

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Se olis sitten neljäskin koronapiikki otettuna ja käsi niin saakelin kipeenä. Ei ollu aiempien piikkien jälkeen tämmöistä. No, ei kai tuo montaa päivää voi haitata.
 

ace

Jäsen
Kunnon ukkosmyrsky on kyllä kiehtovaa ja komeaa katsottavaa. Lapsena muistan pelänneeni jyrinää ja salamointia ja kai se ihan luonnollista on. Nyt voisin katsella ja kuunnella sitä loputtomiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaahas, taas alkanut näemmä varmaan jonkinlainen ajanjakso kun herään jo ennen aamu neljää ja tämän jälkeen en saa enää uudelleen unta aamulla vaikka kuinka yritän. Tänään heräsin sitten joskus 3.45. Nukuttaa silti jonkin verran kun valvoin kuitenkin johonkin vähän päälle iltakasiin eli on siinä hilkulla sainko nukutuksi edes kahdeksaa tuntia.

Tänään pyöräilen heti aamulla taas Lidliin ja ostan sieltä tarjouksessa olevat langattomat kuulokkeet. Ne saa sieltä jollain 15 eurolla. Ei mitkään laadukkaat kuullokkeet mutta jos nyt saisi toisetkin kuullokkeet, tykkään katsella nykyään televisiotakin kuullokkeilla koska saa paremmin selvää äänestä ja puheesta eikä tarvitse kuitenkaan huudattaa telkkaria tosi kovalla. En tiedä onko minun kuulo jopa sitten huonontunut? No, joka tapauksessa kaksi kuuloketta olisi hyvä niin olisi kuulokkeet melkein aina käytössä vaikka toiset olisi latauksessa.

Ajattelin tänään tehdä jo valmiiksi täytekakkupohjan. Varmaan kuuden munan pohja niin sitten varmaan saa ainakin kolme kerroksisen kakun. Minullahan on ensi viikolla synttärit ja täytyyhän sitä kakku olla silloin. Tänään teen pohjan ja ensi viikolla täytän ja koristelen.

Jotenkin stressaan sitä kun en tiedä vielä varmaksi tuleeko läheiset kahville vai ei ja milloin ne tulee kahville. Ei minulla nyt enää läheisiä kovin montaa ole joten olisi mukavaa että ne harvat ja tärkeät tulisi kylään. Mutta jotenkin stressaa tuo kun tuntuu olevan niin vaikeaa päättää heilläkin milloin he sieltä sitten kylään tulisivat. Tuosta kuitenkin tulee jonkin verran lisätyötä kun pitää ainakin siivota ja kakku sekä joku marjapiirakka tehdä. Olisi mukavaa että läheiset tulisi ainakin samana päivänä kylään, etenkin tuo täytekakku ei kuitenkaan kovin montaa päivää säily ja olisihan se mukavaa että sitä voisi sitten tarjota kaikille.

Tänään teen tuon kakkupohjan ja koitan ehtiä siivoamaankin. Aika hyvin kuitenkin koukuttaa minua tuo Big Brother 24/7 katselu että saa nähdä malttaako sitä keskittyä siivoamiseen. Heh. Viikonloppuna pitäisi olla katselemassa naisten jääkiekkokauden avaus"turnausta" täällä Hämeenlinnassa. Siellä menee kummatkin päivät, pelejä pelataan viikonlopun aikana täällä paljon. Ja tänään illalla on myös miesten joukkueella harjoituspeli. Viikonloppuna ei oikein ehdi panostamaan kotitöihin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fillari löytyi, sattumalta. Pari viikkoa oli kateissa. Ehdin jo luopua toivosta kun joku viis kertaa olin käynyt etsimässä.
Lukeeko siinä että "Alepa"?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pettterin Jopo on vähä ninku landelaisen kissa. Se on tosi rakas ja läheinen, mutta omistaja ei halua kahlita ystäväänsä. Tän takia se aina välillä tekee irtiottoja ja katoo määräämättömäks ajaks. Omistaja hualestuu jossain vaiheessa ja alkaa ettiä. Ajan päästä se kuitenkin aina löytyy ja kivi viärähtää syrämmeltä. Sitten istutaan notskin ääreen viärekkäin ottaan napanderia. "Hehheh, onko se iskä vähä höppänä kun taas oli suatta hualissaan, hehheh..." ja samalla rapsutetaan kaulaa/satulaa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Silmille jonkin aikaa sitten hyppäsi mielenkiintoinen seikka. Katsellessani National Geographicin kanavaa olinkin yllättäen Australiassa.
Härkähait popsivat kaikkein eniten surffailjoita tai heidän osiaan. (Lue: jalka)
Tilastojen mukaan haiuhreja on keskimäärin 5 kpl/vuosi, joista pahin syömäri on Härkähai
Kuluvana vuotena tapahtumia oli peräti 13.

Se mikä pomppasi silmiin oli ohjelman otsikko:
Haitarinoita Austaraliasta

Hmm... Oma mieleni näki torinreunalla hanuria näppäilevän kuoppaposkisen jenkkatahtisen näppynaamaisen mummelin, joka latelee kovaäänisiä loitsuja ohikulkeville ihmisille.

Voin olla väärässäkin.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Se mikä pomppasi silmiin oli ohjelman otsikko:
Haitarinoita Austaraliasta

Hmm... Oma mieleni näki torinreunalla hanuria näppäilevän kuoppaposkisen jenkkatahtisen näppynaamaisen mummelin, joka latelee kovaäänisiä loitsuja ohikulkeville ihmisille.

Voin olla väärässäkin.
Joku vuosi sitten autoillessa vastaan tuli Haisuojan siltatyömaa. Ymmärrän, että hai on vaarallinen eläin ja suojaakin ihmiset kaipaavat. Mutta, että Suomessa!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kauhea kiire juosta eri vastaanotoilla tällä viikolla. Keskiviikkona on yksi verikoe, torstaina hammaslääkärille ja sitten perjantaina otetaan lisää verta. Kauhean paljon verta vaaditaan maksan kunnon tarkastamiseen.
Jaahas ja S-ALAT sanoi 51 kun pitäisi olla alle 50. Muuten arvot aika lailla kohdillaan.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Jaahas ja S-ALAT sanoi 51 kun pitäisi olla alle 50. Muuten arvot aika lailla kohdillaan.
Mulla näytti olevan maksa-arvo 34. Kyllähän tuossa alkaa jo näkyä se, että on tipattomalla oltu jo pitkään. Yhdeksäs viikko siis jo meneillään.
Hemoglobiini ei meinaa pysyä paikoillaan kun jostain syystä on tuota meleenaa ollut jo pidempään säännöllisen epäsäännöllisesti. Alimmillaan oli 30, mutta nyt jo 106. Ei muuta kun rautaa vaan naamaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aika koukuttavaa tämä Big Brotherin katselu. Siis ihan oikeasti eikä tässä ole yhtään mitään sarkasmia tai muuta. Minuun tämä tämän kertainen tuotantokausi vain näemmä uppoaa aika hyvin, ei tuolla nytkään ole tänään ihan hirveästi tapahtunut mitä nyt pari uutta asukasta tullut, mutta silti vaan miellyttävää ja koukuttavaakin tuijottaa tuota 24/7 kanavaa.

Joku joskus todennut että minussa on vähän Ulla Taalasmaa piirrettä, tarkoittaen kai uteliaisuuttani ja saattaa siinä perää ollakin. Mielenkiintoista seurata muiden ihmisten elämää ja tämän kauden BB:ssä melko miellyttäviä persoonia asukkaiden joukossa.

Mutta onhan tämä toisaalta häiritsevää. BB on vienyt suurelta osin mielenkiintoni ja nyt kun varsinkin kotona on niin on vaikeaa keskittyä tai aloittaa mitään muuta. Eihän siis minun tiskaamisestakaan tai siivouksesta ole tänään mitään tullut ja tuskin enää tulekaan. Jotenkin ehkä kuriin tämä katselu silti pitäisi näin kotona ollessa saada, ettei ihan rempalle menisi tämä kotikaan. Voisihan tätä Big Brotheria seurata ehkä jossain välissä pelkästään tavallaan radiona näiden langattomien kuulokkeiden avulla. Ei sitä kuvaa tarvitsisi aina nähdä, kun ei tuolla aina tapahdu kuitenkaan kuin jutustelua.

Pitkäänhän en seurannut Big Brotheria enää lainkaan. Joku tuotantokausi oli aikoinaan sellainen että oli aivan typeriä asukkaitakin ja en jaksanut seurata enää ja sitten jäi koko ohjelman katselu. Oikeastaan tämä syksy on pitkästä aikaa ollut syksy kun olen BB:tä nyt seurannut. Onhan se toisaalta mukavaa kun on mielenkiintoista seurattavaa mutta kun saisi vähän silti rajoitettua tuota katselua, ainakin kodista pitäisi pystyä pitämään huolta ja jossain Klubitalolla pitää pystyä käymään aina välillä. Ettei nyt ihan ylivoimaa ota minun elämästä tämä, mutta nyt pitää sanoa kyllä että huomenna sitten.

Tuosta kuulosta oli tänään puhetta klubitalollakin ja sanoivat että ei Salatuissa elämissä esimerkiksi ole yhtään huono äänen toisto. Siitä sitten päättelin että ehkä minun pitää käydä kuuloni testauttamassa ja korvat puhdistamassa. Ehkä kuuloni on huonontunut tai korvat likaiset kun pitää äänet kuunnella telkkaristakin kuulokkeilla.

Tänään en ollut klubitalolla muuten kuin kävin kahvihetkessä siellä. Pitää sitten maanantaina mennä sinne tekemään taas toiminnallinen päivä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mulla näytti olevan maksa-arvo 34. Kyllähän tuossa alkaa jo näkyä se, että on tipattomalla oltu jo pitkään. Yhdeksäs viikko siis jo meneillään.
Hemoglobiini ei meinaa pysyä paikoillaan kun jostain syystä on tuota meleenaa ollut jo pidempään säännöllisen epäsäännöllisesti. Alimmillaan oli 30, mutta nyt jo 106. Ei muuta kun rautaa vaan naamaan.
Juon kuin sieni ja arvot on kovimmillaan olleet varmaan nyt, arvo oli pari viikkoa sitten 21.
2010 sain reumalääkkeet, sanoivat, että maksa-arvot saattaa nousta jopa 300%. Ei mun maksa moista ymmärtänyt, vaikka siihen päälle tosin saikulla sen kaksi viikkoa vetää keppanaa aamusta iltaan.
 

Glove

Jäsen
Juon kuin sieni ja arvot on kovimmillaan olleet varmaan nyt, arvo oli pari viikkoa sitten 21.
2010 sain reumalääkkeet, sanoivat, että maksa-arvot saattaa nousta jopa 300%. Ei mun maksa moista ymmärtänyt, vaikka siihen päälle tosin saikulla sen kaksi viikkoa vetää keppanaa aamusta iltaan.
Oletko varma, ettei sinulle ole jossain vaiheessa tehty maksanohitusleikkausta?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kyllä Matti Nykänen oli ihan oikeassa.
Elämä on ihmisen parasta aikaa..
3päivää putkeen mittari huutanut 26-32välissä.
Muksut viihtynyt myös hyvin altaalla. Muija nauttii siitä että saa ottaa rauhassa aurinkoa. Itse tyytyväinen kun huomaan että kaikki ympärillä on tyytyväisiä. Taidan ottaa taas kylmän oluen
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Äsken tuli vietettyä kuutisen tuntia tuolla Hämeenlinnan jäähalleilla. Perinteisesti kutsutulla Rinkelinmäellä on kaksi jäähallia, se isompi halli jossa miehetkin pelaa sarjapelinsä eli Pohjantähti areena ja sitten siinä ohessa pieni harjoitushalli Metritiski. Jotkut jääkiekkoa paljon seuraavat tietävätkin varmasti että tuolla pelataan tänä viikonloppuna naisten lätkäkauden avaava turnaus. Jokaisella kymmenellä seurajoukkueella on viikonlopun aikana kaksi peliä ja yhteensä tuolla pelataan nyt viikonloppuna kymmenen peliä.

Minäkin olin äsken pitkän tovin seuraamassa noita naisten pelejä. Oma päivä lähti käyntiin kun katselin yhden erän Tepsin ja HIFK:n välisestä ottelusta, se peli oli sen erän jälkeen taputeltu kun avauserän jälkeen numerot olivat 0-5 ja lopulta ottelu päättyi 2-6. Ensimmäisen erän jälkeen en palannut tuota peliä katselemaan vaan menin katselemaan ottelun Ilveksen ja Kuortaneen välillä. Tuo peli oli tasaisempi ratkaisun tapahtuessa vasta voittomaalikisassa. Ja sitten oma päivä täydentyi sillä että katselin paikallisseuran HPK:n välisen pelin Kärppiä vastaan. Tuo ottelu päättyi Kärppien voittoon 4-5.

Kärpät johti ottelua jo muistaakseni 0-4. Kerho tuli tasoihin mutta Kärpät teki voittomaalinsa kun peliä oli pelaamatta kaksi viimeistä minuuttia. Oli mielenkiintoinen kamppailu. Ja kaiken kaikkiaan tämä päivä oli kyllä ihan mukava, kiinnostavaa oli katsella naisten lätkääkin. Ja siinähän se päivä meni lätkää katsellessa. Tämän päivän viimeisinä peliä en enää jaksanut jäädä kyllä katselemaan, kai Kerhon tappiokin hieman latisti tunnelmaa.

Halleilla oli kyllä enemmän porukkaa kuin siinä taannoisessa A-junnujen pelissä mutta en ole varma oliko silti edes sataa ihmistä yleisössä. Kerhon pelissä saattoi kyllä olla, etenkin toisessa päätykatsomossa oli hyvin jengiä.

Miesten kauden avaushan tässä on tietenkin kovimman odotuksen kohteena mutta sekin kausi alkaa nopeammin ehkä kun tässä on kuitenkin saanut jo seurattua ihan hyviä lätkämatseja ja on ollut mukavaa tekemistä päivisin. Kyllähän tuolla jäähallilla viihtyy, mutta miesten peleissä viihtyy sitten vielä paremmin varmasti kun on huomattavasti enemmän yleisöä ja entistä parempi tunnelma. Mutta oma lätkäkausi on jo aika päiviä sitten aloitettu ja ehkä sen vuoksi miesten kauden aloitusta ei odota niin paljoa kuin aiempina kausina. Alkuruokia on jo saanut syödä, pääruokakattausta sitten vain odotetaan.

Huomenna turnauspäivä alkaa jo kymmeneltä. Silloin pitää melkein heti jo päästä hallille koska Kerho pelaa ottelunsa jo kello 11 alkaen. Eiköhän huomennakin tule hallilla vietettyä aikaa muutaman tunnin verran.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kävin tänään kattoo Mölymäellä Kuopion Steelers-Seinäjoen Crocodiles jefu-matsin. Oli ihan hauska kokemus.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun tällä vapaalla foorumilla ei saa kirjoittaa negajuttuja sähköautoista, niin voiko täällä? Yhden näin nyykähtäneen. Vaan varmaan oli sekin bensamiehen vika?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä tuolla kun A-nuorten ja naisten peleissä käy niin ainakin minä mietin että ei perkele täällä on vain näin vähän porukkaa, kehtaanko minäkään täällä sitten käydä ja kuuluuko täällä käydä edes? Ja aloin eilenkin miettimään tänne viestini kirjoitettuani että kehtaako näistä huudella oikein missään, varsinkaan tällaisella lätkän asiantuntijasivustolla?

Jotenkin minulla ainakin aika syvään piirtynyt tuo piirre että miettii sitä usein että kehtaako sitä? Toisaalta, ei noissakaan matseissa ole kovin montaa omin silmin kyllä todistamassa sitä että mitä tuokin täällä käy? Eihän täällä käy kukaan muukaan.

Ja ehkä joku tai yllättävän monikin tämän viestini lukiessaan toteaa että näin se just on. Tajusi itsekin. Voihan sitä miettiä miksei näissä naisten ja nuorten peleissä käy enempää väkeä? En minä jaksa uskoa että ihan kaikilla se syy on omin silmin havaittu tasoero naisten ja miesten jääkiekon välillä. Varsinkaan kun valitettavasti miettii sitä yleisöä siellä miesten peleissä, ei siellä läheskään kaikki ole perillä kyllä lajiasioista vaikka tämänkin palstan perusteella todellisia asiantuntijoitakin löytyy monia. Mutta kyllähän miesten peleissäkin käy moni kyllä muiden syiden vuoksi kuin seuraamassa ja tehden tarkkoja analyysejä pelistä.

Naisten ja miesten jääkiekkoilun välillisiä eroja nyt voi miettiä enemmän paljon paremmin muualla kuin tässä viestissäni ja en osaa kyllä kaikkia eroja ainakaan vielä itse sanoa ja yritän tämän viestin pitää kuitenkin suht normaalin pitkänä.

Yksi syy varmaan kyllä siihen että miksi miesten peleissä käy huomattavasti enemmän porukkaa on se että Miesten jääkiekko on selkeästi paremmin tuotteistettu ja markkinoitu. Tuntuukin jotenkin erilaiselta jännittää miesten pelissä sitä kumpi joukkue saa pisteitä ja ketkä pelaajat keräävät tehopisteitä ja miten sarjasijoitukset etenee. Naisten lätkä on kuin jotain höntsää kyllä, heh, kärjistetysti ainakin sanottuna. Ei ole ihan yhtä jännittävää fiilistä naisten Kerhonkaan sarjapeliä kyllä seuratessa kuin miesten vastaavaa sarjapeliä. Kilpailullisuus ehkä enemmän korostettu miesten pelissä.

Näin itse ainakin miettisin. Kun miettii sitä koko yleisöä miesten peleissä niin ei sielläkään kaikki ole perillä kyllä lajin taktisista hienouksista. Ja en usko että kaikki eivät käy naisten peleissä välttämättä edes lajillisten syiden vuoksi.

Ja kyllä minäkin näen itsekin näitä eroja naisten ja miesten jääkiekkoilun välillä. Kyllähän minä joudun sanomaan että en kyllä käynyt naisten peleissä eilen sen takia että pääsin näkemään lajia nimeltä jääkiekko. Ehkä kun kelasin mielessäni omia syitä siihen miksi olin eilen matseissa ja viihdyin jopa siellä ihan ok niin enemmänkin syyt oli kyllä tyyliin että onhan siinä kuitenkin jotain seurattavaa, voi seurata sitä kumpi joukkue näistä voittaa ja miten pelit etenee, ja viihdyn jäähalleilla. Tykkään käydä matseissa. Katsella peliä ja tauoilla käydä ryystämässä hieman kahvia, syömässä lihistä kahdella nakilla tms. Viihdyn hallilla sen verran paljon että tykkään käydä siellä katselemassa näitäkin pelejä missä yleisöä ei ole ihan hirveästi ja laji ei ole niin viihdyttävää ja tarkista katseltavaa kuin miesten peleissä.

Tällaisia ajatuksia tähän aamuun. Menen tänäänkin naisten pelejä katselemaan. Ottelut alkaa tänään kympiltä.
 

Glove

Jäsen
On tämä työhakemuksen kirjoittaminen vaan vitun vaikeaa. Miksei kaikilla työnantajilla voi olla sivustoa, joissa voisi rasti ruutuun menetelmällä hakea töitä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäiset ruukkukasvit hankittu omaan kämppään - tai oikeastaan saatu, kiitos Finfamin. Ei mitään käsitystä, mitä nuo kaksi ovat. Toinen näyttää ruohosipulilta ja toinen puolestaan on kolmella suurella vihreällä lehdellä varustettu hieman isompi kasvi. Seuraavaksi voisin hankkia jonkinlaisen kukan tänne, sillä ruukkukasvit jos mitkä tekevät kodista kodin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ensimmäiset ruukkukasvit hankittu omaan kämppään - tai oikeastaan saatu, kiitos Finfamin. Ei mitään käsitystä, mitä nuo kaksi ovat. Toinen näyttää ruohosipulilta ja toinen puolestaan on kolmella suurella vihreällä lehdellä varustettu hieman isompi kasvi. Seuraavaksi voisin hankkia jonkinlaisen kukan tänne, sillä ruukkukasvit jos mitkä tekevät kodista kodin.
Ei oo sisällä ollu itselläkään kasveja ihan hetkeen, jos ei nyt kaupasta ostettuja yrttejä ja salaatteja lasketa. Viime viikolla ostin peikonlehden kun halvalla sai, ja just kävin sille ruukun ja multaa jotta viihtyisi paremmin.
Kyllähän sitä itsekin tykkää kun on jotain kasveja, joten varmasti hankin lisää ja varsinkin hyötykasveihin panostan kun parveke oli aikas vihree tänä kesänä, niin tekee vaan mieli siirtää sama sisälle.
 

Glove

Jäsen
Ei oo sisällä ollu itselläkään kasveja ihan hetkeen, jos ei nyt kaupasta ostettuja yrttejä ja salaatteja lasketa. Viime viikolla ostin peikonlehden kun halvalla sai, ja just kävin sille ruukun ja multaa jotta viihtyisi paremmin.
Kyllähän sitä itsekin tykkää kun on jotain kasveja, joten varmasti hankin lisää ja varsinkin hyötykasveihin panostan kun parveke oli aikas vihree tänä kesänä, niin tekee vaan mieli siirtää sama sisälle.
Kasveja on tainnut kotona olla viimeksi 2011 kun vielä asuin exän kanssa kimpassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nämä on näitä juttuja, kun perinteisesti sanotaan että se joka haukkuu on itse oikeasti se miksi muita arvostelee. Ja voihan se niin ollakin, myös tällä kertaa. Rohkenen silti kirjoittaa näistä seuraavista havainnoista joita olen viime vuosien aikana tehnyt.

Mielenterveyskuntoutujien joukossa on aika usein vähempiosaisempia ihmisiä. Näitä on aika ikävä kirjoitella mutta tyypillinen mielenterveyskuntoutuja joita olen viime vuosina itse kohdannut niin ei välttämättä ole ollut älylliset lahjat kovin teräviä.

Ehkä olen osin omasta mielestäni itse sitten taas jonkinlainen väliinputoaja. Se joskus rassaa koska melko usein ei jutustelukaan kovin pitkälle toimi niiden ihmisten kanssa joiden kanssa sitten taas olen tekemisissä päivisin. Minusta kun ei mielestäni tällä hetkellä juurikaan huomaa että olen itse mielenterveyskuntoutuja myös. Älyn ja ajattelun uskon pelaavan siihen malliin taas että voisin periaatteessa olla ihan yhtä hyvin työelämässäkin. Tulisin hyvin varmasti toimeen duunareidenkin kanssa mutta elämä heittelee, elämä heittelee... Ja tietenkin vapaa-ajalla toimin paljonkin ihan terveidenkin ihmisten kanssa myös.

Nämä on tietenkin melko rohkeita ajatuksia ja kirjoituksia ja olen kyllä kohdannut mielenterveyskuntoutujien joukossa myös fiksuja, hyvät ajattelu-ja keskustelutaidot omaavia ihmisiä. Että ei saa yleistää toisaalta tietenkään, toivon että minäkään en itse joudu yleistämisen uhriksikaan sitten taas. Että ajatellaan että se on tyhmä kun on tuossa elämän tilanteessa.

Ja minussa on kyllä se hyvä puoli että vaikka näin nyt tänne kirjoitan niin tulen kyllä hyvin juttuun usein erilaisten ihmisten kanssa ja osaan olla ystävällinen normaalisti itse kullekin. Sen takia nyt onneksi tulen toimeen erilaisissa kerhotoiminnoissa silti. Vaikka nyt tänne kirjoitan tällaista diipadaapaa niin en sitä kyllä näytä juurikaan oikeasti suoraan. Mutta vapaa-ajalla kyllä sitten katson tarkempaan kenen kanssa vietän aikaa.

Ja onhan se hyvä tilanne minulle että ei tällä hetkellä taas oikein äkkiä huomaisi että olen mielenterveyskuntoutuja. Ja sain tällaista kommenttia jo kuullakin, että menisin hyvin työelämässäkin. En ole vain vielä valmis palaamaan työelämään. Ja jossain on tälläkin hetkellä hyvä pyöriä ja viettää aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös