Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 637
  • 68 335

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Farkkushortseissa ja bikinin yläosissa olevaa tyttöä sidotaan vartti ja se nostetaan naruista ilmaan...
Jaa shibari sidontaa. Enemmänhän kyse on BDSM/fetissi juttuja, mutta erotiikassakin on toki taidetta. Toisaalta luin yhdestä taideprojektista jossa erään naisen perseeseen laitettiin erityisvalmisteinen bongi, josta sitten festivaaliyleisö kävi vetelemässä hatseja. Tai kun sama henkilö oli mennyt arkkuun täynnä eläviä toukkia ja sitten maannut siellä alastomana useamman tunnin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viedä roskat, tiskata, taluttaa koira, pestä ikkunat, vaihtaa sulakkeet, kiinnittää pari kaapin ovea, korjata pari vuotavaa hanaa ja puhdistaa ilmanvaihtoventtiilit?
Kissa ja kani. Enkä pese, korkeintaan sotken paikkoja. Nuohoojan työtä tehneenä venttiilit hoituu.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
On ollut kyllä mahtava kesä tässä töitten välimaastossa oleskella kotikotona omien kissojen kanssa. Tänäänkin talonvahtina lämmitin ulkosaunan ja itsekseni siellä pari tuntia vietin. Mahtavuuttahan lisää se, että alkaa sisäremontti olla loppusuoralla. Enää ei ole jäljellä kuin tuvan seinäpintojen uusiksi tekeminen. Tupa, joka on joka suuntaan vinossa. Mahtavaa.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Pakkohan se ei ole nuohota kuin kolmen vuoden välein. Oletan kuitenkin ettei tässä tapauksessa ole kyse vakituisesta tulisijasta.
Ja koska nykyisin ei enää ole käytössä piirinuohoojajärjestelmää, voi nuohouksen suorittaa kuka tahansa nuohooja.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kerrottaneen heti alkuun, että en ole vastaan mitään kansanryhmää, enkä kannata mitään aatetta SaiPan kannattamiseen lisäksi.

Siltikin pikkupäissäni arvuuttelen ajatuksella soittaa tässä Puolassa sijaitsevalla parvekkeelta seuraavaa kappaletta. Mitkäköhän olisi seuraukset?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minun pitäisi tänään päästä osallistumaan tuolla klubitalolla työhaastatteluun. Sinne otetaan yksi uusi työntekijä ja minäkin pääsen olemaan paikalla ainakin tässä ensimmäisessä haastattelussa. Näin ainakin pitäisi olla, jos ei tule muutoksia matkaan. Olen siis läsnä haastattelussa myös haastattelijan ja talon jäsenen roolissa.

Kyllähän tuo haastattelu varmasti mielenkiintoinen kokemus tulee olemaan. Etenkin kun tuntuvat ottavan ihan tosissaan tuon työntekijän hakurumban eli haastattelukin on varmaan paljon muutakin kuin vain pelkkä parin minuutin kättely ja lyhyt tutustuminen. En ole ennen ollut työhaastattelussa haastattelijan roolissa joten varmaan siksikin tulee olemaan kiinnostava kokemus. Varmaan ihan kiva päästä näkemään muitakin haastateltavana kuin vain että on kokemusta omista haastatteluista.

Ja en vieraannu täysin työhaastatteluistakaan vaan saan niistä edes jollain tavalla kokemusta tänäkin aikana kun olen kuntoutujana. Varmaan tässä onkin tarkoitus että haastattelusta on myös hyötyä minullekin, kun minut ovat päättäneet haastatteluun mukaan ottaa. Yleensä heillä kai tapanakin että yksi talon jäsen on mukana myös haastattelussa.

On tänään muutenkin tällainen varsin toiminnallinen päivä edessä. Aamulla tulee heti se kotikuntoutuksen tukihenkilö joka viikkoiseen tapaansa tapaamaan minua ja sen jälkeen menemme klubitalolaisten kanssa tutustumaan työtoimintaan. Päivän huipentaa sitten tämän kuun lautapeli-ilta.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tämä nuoriso kyllä jaksaa yllättää. Eilen meillä yksi lapsista valitti että päätä särkee. Työnsin mittarin kainaloon ja hetken kuluttua kuului piip piip. No mittari näytti 38,4 lämpöä. Sanoin että voit jäädä huomenna kotio eikä tarvi mennä kouluun maanantaina. Tänään aamulla katsoin mitä potilas puuhailee. Siellä tämä katsoi läppäriltä jotain tubettajaa. Sanoin että lähden käymään tuossa kylillä nuorimman kans. Alhaalla on jääkaapissa pöperöä jos tulee nälkä. Ei mitään sitten kun tulen kotio niin potilas tulee eteisessä vastaan. Kysyin mihin herra on matkalla. Sanoi että ajatteli mennä pyöräilee ulos. Tähän totesin että ainut paikka mihin voit pyöräillä on koulu. Toinen vaihtoehto on mennä takaisin omaan huoneeseen. Jos on sen verran puhtia että pystyy lähtee ulos niin kyllä on puhtia mennä kouluun

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotenkin alkoi mieli vetämään kuitenkin takaisin tuonne työtoimintaan. Äsken kävimme siellä tosiaan tutustumassa. Hyvin muistivat minut vielä ja oli siellä pari samaa ohjaajaakin. Sekä siellä oli paljon tuttuja itse kuntoutujien joukossa, osa siksi että tulivat ennen tuolla työskennellessä tutuiksi ja osa muuten tuttuja.

Aika ristiriitaiset fiilikset tuosta työtoiminnasta. Pidin sitä itse tylsänä paikkana mutta sitten taas, kyllä se mukavaa on kun elämässä on missä käydä päivisin ja siitä tulee sellainen rutiininomainen tapa. Ja kivaahan se olisi kun siitä saisi hieman kuitenkin taskurahaa.

Ehkä menen sinne kuitenkin ainakin kokeilemaan sitä taas tuossa joulukuussa? Alkuun vaikka pariksi kuukaudeksi ja teen päätöksen sen pohjalta eli aloitanko hommat siellä vai en. Joulukuuta aiemmin en vain sinne pääse kyllä kun olen vielä sairauspäivärahalla ja sillä rahalla ollessa ei kuulu kyseisten palveluiden piiriin. Vasta joulukuusta lähtien voisin tuolla taas alkaa käymään, silloin alan todennäköisesti saamaan kuntoutustukea.

Ja sitä työhaastattelua siellä Klubitalolla ei tänään olekaan. Hakija on saanut jostain vakituisen työpaikan ja perunut tuon haastattelun. Harmi sinänsä, sillä odotin tätä haastattelua jo melko paljon. Tosin, saihan nyt nuori työntekijä vakituisen pestin, se on aina hieno juttu.

Yksikön johtaja lupasi että pääsen kuitenkin johonkin seuraavaan haastatteluun. Etsivät joka tapauksessa uutta työntekijää.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kauhea kiire juosta eri vastaanotoilla tällä viikolla. Keskiviikkona on yksi verikoe, torstaina hammaslääkärille ja sitten perjantaina otetaan lisää verta. Kauhean paljon verta vaaditaan maksan kunnon tarkastamiseen.

Glove

Jäsen
Kauhea kiire juosta eri vastaanotoilla tällä viikolla. Keskiviikkona on yksi verikoe, torstaina hammaslääkärille ja sitten perjantaina otetaan lisää verta. Kauhean paljon verta vaaditaan maksan kunnon tarkastamiseen.
Kuusi putkea otti labran täti kallisarvoista vertani tänään. Olisi pitänyt viedä kusinäytekin, mutta eipä sitä olllut minulle kukaan hoksannut sanoa niin pitää viedä se niille sitten huomenna. Ensi viikolla vastaanotolle.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen päättänyt tänä syksynä katsella minäkin tätä Big Brotheria. En tiedä pitäisikö tätä kehdata näin tunnustaa mutta sen nyt tein silti. Joskus ennen muinoin tätä katselin parin tuotantokauden verran, sitten meni pitkä jakso kun en seurannut yhtään ja nyt koitan taas jaksaa katsella tämän tuotantokauden.

Saa nyt nähdä jääkö pelkäksi yritykseksi mutta on minulla oikein tämä Big Brother 24/7 myös. Kun ei ole muuta katseltavaa niin katselen tätä kakskytneljäseiskaa ja aamuisin koitan ehtiä katselemaan Nelosen illan koostejakson. Illalla kun en jaksa kuitenkaan valvoa ja katsella jaksoa, se kun oikeasti tulee aika myöhään.

Jossain on kirjoitettu että eivät saa tuolla enää juoda niin paljoa alkoholia kuin joskus ennen. Se on paljon kuitenkin pois kiinnostuksesta. Mutta kyllä tätä varmaan katselee uteliaisuuttaan.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
On tämä vuorokausirytmini mennyt tässä jo selkeästi eteenpäin ja en herääkään enää niin aikaisin, en ole pitkään aikaan herännyt. Nykyään siis nukun jo johonkin kuuteen asti joka on aika luksusta minulle, ennen heräsin kuitenkin jo joskus aamuyölläkin enkä saanut uudelleen unen päästä kiinni.

Aloin tuossa viime viikolla tekemään niin että menen aikaisintaan joka ilta nukkumaan kahdeksalta illalla. Ensin olin jo seitsemän aikaan väsynyt ja kaipasin sänkyä jo kovasti mutta nyt tänään olen jo tähän aikaan vielä hyvinkin pirteä.

Tietenkin joku huono päivä voi olla asiat toisin ja voin nukkua yksittäisen yön huonostikin mutta kyllä tämä nyt näyttää jo ihan hyvältä. Uskon että sitä vuorokausirytmiä voi myöhästyttää jos niin haluaa. Ja minä haluan kun liiga sun muut urheilut tulee kuitenkin vasta illalla.

Ja tuosta olen ollut mielissäni että en ole enää herännyt niin pirun aikaisin eli kahden-kolmen aikaan aamuyöllä. Ne aamuyön tunnit hereillä ei ollut ainakaan oikein minun juttu kun muu valtakunta ei kuitenkaan ole vielä siihen aikaan yleensä hereillä. Kävi elämä aika tylsäksi.

Mutta nämä asiat voi muuttua tosiaan yhden yksittäisen yön jälkeenkin. Yksi yö voi mennä huonostikin jossain vaiheessa ja sitten sen jälkeen voi nukuttaa aikaisin alkuillasta. Nyt kuitenkin näyttää lupaavalta ja tällä hetkellä olen oikein pirteä tähän aikaan illasta. Se on hyvä merkki ja mielestäni kertoo siitä että tämä yritykseni viivästyttää parilla tunnilla eteenpäin vuorokausirytmiä ja nukkumaan menoa on jo nyt onnistumassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy