Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pikkujouluihin (aveciton) juna-ajatettiin Ouluun. Saatiin vielä nti:n kanssa yhteinen hotellihuone. Varsin kustannustehokas tapa kotimaan matkailuun.
Kovvoo hommoo.
Tapio Lehtisen vene upposi viidessä minuutissa, yksinpurjehtija pelastautui ja lähetti jo terveisiä perheelleen
Suomalaispurjehtija Tapio Lehtinen starttasi sunnuntaina 4. syyskuuta Ranskan Les Sables-d'Olonnen satamasta maailman haastavimpaan yksinpurjehduskilpailuun. Nyt hän odottaa apua pelastuslautassa keskellä Intian valtamerta.yle.fi
Tuli taannoin katsottua Robert Redfordin All is lost (2013), asenteella etten ole ikinä kuullutkaan mutta annetaan mahdollisuus. Oli omanlaisensa, ja aika hyvä.
Open water (2003) oli kyllä vaikuttava teos.
Ja niistä ei riitä huomenna loiventamaan. No elämä vie ihmistä ja toivottavasti voit tänä iltana olla tyytyväinen itseesi. Koska luulen että myöhemmin et olekaan niin tyytyväinen valintaasi (16 olutta). Nautin niistä (oluista) nyt ja murehdi myöhemmin. Onhan sulla sentään makaronia kaapissa? Tsemppiä viikonlopulle...Meni viimeiset rahat kaljaan, niitä sain 16 kappaletta.
Vanhuus ei tule yksin.Sitä toki ihmettelen, miksi Jon Bon Jovi on vanhemmilla päivillään niin virkamiesmäinen esiintyjä. Olisihan tuossa mitä tuulettaa.
En minä sinua tarkoittanutkaan vaan John Francis Bongiovi Junioria.Ei se mulle tule.
Hän on minua vanhempi ja minulla on vielä se hampaiden valkaisukortti käyttämättä.En minä sinua tarkoittanutkaan vaan John Francis Bongiovi Juniroria.
Minulla on sama itsediagnosoitu ongelma.Kaikenlaista tekemätöntä tehtävää olisi niin paljon, etten tiedä mistä aloittaa. Joten antaa kaiken nyt olla ja tehdään sitten joskus. Diagnosoin itseltäni keskivaikean aloittamisen vaikeuden.
Ehkä siksi, ettei se tue minuakaan? Eikö se ole silloin tasavertaista?Minulla on sama itsediagnosoitu ongelma.
Miksi yhteiskunta ei tue minua?
Et sä sais aloitettua sitä hakemusta tukiin hei.Minulla on sama itsediagnosoitu ongelma.
Miksi yhteiskunta ei tue minua?
Tämä on tuttu ajatusmalli - jos sinä saat niin minunkin pitää saada. Jos minulla menee hyvin niin ei saa mennä, koska sinulla ei mene hyvin.Ehkä siksi, ettei se tue minuakaan? Eikö se ole silloin tasavertaista?
Hyvä mikko600, pahoittelen ymmärtämättömyyttäni, mutta pohdittuani vastaustasi tovin en edelleenkään ymmärtänyt viestiäsi. Mutta ei se mitään - hyvää illanjatkoa sinnekin.Et sä sais aloitettua sitä hakemusta tukiin hei.
No kyllä minä maksaisin satasen siitä, ettet sinä saa viittäkymppiä.Tämä on tuttu ajatusmalli - jos sinä saat niin minunkin pitää saada. Jos minulla menee hyvin niin ei saa mennä, koska sinulla ei mene hyvin.
Ollaan tasapäisiä - kyllä yhteiskunta hoitaa tai ainakin sen pitäisi hoitaa. On parempi, että kaikilla menee yhtä huonosti kuin se, että joillakin menee hieman paremmin kuin sinulla.
Tämän uskon täysin - olethan suomalainen (villinä oletuksena).No kyllä minä maksaisin satasen siitä, ettet sinä saa viittäkymppiä.
Määrittele Teemu Selänteen kopio, siinähän se. Jos kuuntelee pelkkää ääntä niin voisi luulla Teemuksi jo sellaisenaan ja onhan tuo Eetu nyt muutenkin ihan samasta puusta veistetty.
Huikee, huikee.
Seuraava sukupolvi keksinyt samat vanhat jutut uudelleen. Pitävät kai uutenakin juttuna?Veljentytöt lähetti videoviestin. "Hetkonen sanoi Putkonen ja pieraisi puhelimeen PRÖÖÖT" ja räkäiset naurut.
Varmaan isi opettanut ja on nyt maailman hauskin juttu.Seuraava sukupolvi keksinyt samat vanhat jutut uudelleen. Pitävät kai uutenalin juttuna?