Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 372 167
  • 66 946

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On toi meri komia, vaikka tuuleekin. Nyt kun loma viimein alkoi, niin sehän alkaa pienellä kaljoittelulla ja mereen tuijottelulla. 4. menossa ja hyvää on Sandels. Ja Aura.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Sellainen villi ajatus juolahti mieleen, että yllättäisikö itsensä ja maksansa olemalla perjantain selvänä. Nyt ollaan suurten kysymysten äärellä.
 
K

Kiekkokatsoja

On toi meri komia, vaikka tuuleekin. Nyt kun loma viimein alkoi, niin sehän alkaa pienellä kaljoittelulla ja mereen tuijottelulla. 4. menossa ja hyvää on Sandels. Ja Aura.
Joo itsekin eilen katselin juurikin samaa.
Joku tyyppi urheili, ja ui vastatuuleen varmaankin puolisen tuntia. Mietin että hukkuukohan tuo tyyppi meren aallokkoon. Ei hukkunut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vierähtikin yllättävän pitkä aika tänään tuolla Elomessuilla. Puoli kymmeneksi sinne jo menin ja tuntuu kuin ennen kuin kissaa ennähti sanomaan niin kello on jo puoli kolme iltapäivällä. En edes ehtinyt kiertämään varmaan vasta kuin kolmanneksen messualueesta, yllättävän nopeasti ja hyvin siellä saa aikansa kulumaan.

Olin puolitoista tuntia kyllä tuosta ajasta jo siellä Klubitalonkin teltalla esittelemässä taloa. Siellä ei kyllä paljoa porukkaa käynyt valitettavasti mutta mielenkiintoista puuhaahan tuo on, sen verran kun sitä pääsikin tekemään tänään.

Tuntuu kuin olisin tykännyt olla siellä ihmisten keskuudessa. Siellä ei tuntenut oloaan tylsäksi kun seurasi ihmisten kulkua messualueella. Sitten kahvittelin ja söin lounaankin tänään messualueella. Kiersin itsekin muutaman kojun ja katselin joitakin esityksiä. Joku mieskuoro siellä esimerkiksi lauloi tosi nätisti.

Jotain ostoksiakin tuli tehtyä messuilla tänään. Tuli ostettua kankainen laudeliina saunaan, yhdessä teltassa minulle onnistuttiin myymään tuollainen kätevän näköinen raastin jolla voi valkosipuliakin murskata ja myös veitsiä teroitella ja sitten ostin tosiaan HPK:n peleihin seisomapaikkakausikortin. Messuilla oli hyvä tarjous kausikorttiin.

Tuli vietettyä mukava päivä tänään messuilla. Nyt sitten saunomaan ja sen jälkeen futispeliin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tehokas 35,5h reissu Raumalle takana. Aamulla oli hauskaa kun tulin röökipaikalta sisälle hotellin aulaan niin pari polvenkorkuista Lukko-paidoissa katsoi minua ja keskusteli "mitä toi kannattaa - SaiPaa" Tässä välissä totesin että kyllä ja lapset ohitettuani kuului hiljainen "SaiPa on hyvä".
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
HpK:lla on Elomessuteltalla myös tosiaan seuran pelaajia paikalla. Ei kai ihan kaikki pelaajat ole teltalla mutta osa on ja ne käy siellä vuoroparein ja kukin pari on teltalla yhden tunnin. Aamulla vuorot aloitti parivaljakko Miro Karjalainen ja Arttu Pelli. Molemmat seuran puolustajia.

Jotenkin koin tilanteen huvittavana kun ne tuli sinne teltalle. Seuraan palannut Miro Karjalainen on tosi pitkä kolossi, pituutta herralla on kaksi metriä. Mutta tämä Pelli on pituudeltaan vain 1,76 metriä. Katselin jo kauempaa että mikä Pekka ja pätkä näin leikkisästi tänne nyt saapuu kun olin heti aamusta siellä teltalla myös sitä kausikorttia ostamassa. Sen Karjalaisen tunnistin ilman pelivarusteitakin. Mutta Pelliä en, heillä on kuitenkin niin paljon pituuseroa että tätä Peliä ei välttämättä olisi edes jääkiekkoilijaksi äkkiseltään tunnistanut kun siinä Karjalaisen vierellä käveli.

Arvasin kuitenkin Pellinkin olevan HPK:n pelaajia kun Karjalaisen kanssa aamulla sinne teltalle samaa matkaa käveli. Mutta oli tuo kaksikko nyt kuitenkin jokseenkin huvittava näky tosiaan pituuseron vuoksi. Vaikka minä itse olen vielä lyhyempi kuin Pelli että olen se kuuluisa paraskin sanoja. Ja Karjalaisen vierellä moni näyttää pätkältä. Karjalainen on kyllä isokokoinen.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tehokas 35,5h reissu Raumalle takana. Aamulla oli hauskaa kun tulin röökipaikalta sisälle hotellin aulaan niin pari polvenkorkuista Lukko-paidoissa katsoi minua ja keskusteli "mitä toi kannattaa - SaiPaa" Tässä välissä totesin että kyllä ja lapset ohitettuani kuului hiljainen "SaiPa on hyvä".

Ex-naapuri ja toveri kysyy: "Onko piä kipiänä mösjöö Czeskowitsillä?"
 

Oopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olin juuri lähtemässä reippaalle tunnin mittaiselle kävelylenkille, kun tunsin että vähän pissattaa. Ei kuitenkaan niin paljoa, että olisi ollut pakottava tarve mennä pissalle. Joten lähdin lenkille, enkä käynyt vessassa. No, sitten matkan puolivälissä tarve virtsaamiseen oli jo melkoinen. Koska vastaantulijoita oli kaupunkimaisessa taajamassa, eikä mitään pusikkoa tai metsikköä jalkakäytävän reunassa, niin päätin suorittaa lenkin loppuun pissaamatta.

Kun oli noin kilometri matkaa kotiin, niin en kestänyt enää, vaan virtsasin housuuni. Se tuntuikin aluksi mukavan lämpimältä, kun Adidas-merkkiset verkkahousuni olivat mukavan kostean kuumat. Virtsa valui aina sukkiini asti ja kävelin loppumatkan lenkkitossuni litisten joka askeleella lämpimästä pissastani. Mikä tässä jäi harmittamaan, niin oli se kun tulin kotiin ja avasin ulko-oven, niin voimakas tuulenpuuska löi lasisen välioven sisällä niin voimakkaasti kiinni, että se meni säpäleiksi lasi siinä. Piti sitten siinä kerätä lattialta talteen vielä lasinsiruja kusiset verkkarit jalassa n. 10 minuutin ajan. Imuroinnin jälkeen pääsin vihdoin suihkuun ja vaihtamaan puhtaat vaatteet ylleni.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tehokas 35,5h reissu Raumalle takana. Aamulla oli hauskaa kun tulin röökipaikalta sisälle hotellin aulaan niin pari polvenkorkuista Lukko-paidoissa katsoi minua ja keskusteli "mitä toi kannattaa - SaiPaa" Tässä välissä totesin että kyllä ja lapset ohitettuani kuului hiljainen "SaiPa on hyvä".
Tehokas 41h reissu Raumalle takana. Kovaa hommaa oli niin kuskina toimiminen, kuten myös eilinen rilluttelu. Helkkarin hauska reissu kaikkinensa. Nyt lasi pari punaviiniä lääkkeeksi.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tehokas 41h reissu Raumalle takana. Kovaa hommaa oli niin kuskina toimiminen, kuten myös eilinen rilluttelu. Helkkarin hauska reissu kaikkinensa. Nyt lasi pari punaviiniä lääkkeeksi.

Siis oot sie Lappeessa jo takasin!? Eilehän työ olitte toisel puolel Suomee?
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hirveän näköistä, kun uudet talot ovat nykyään järjestäen tummia, sellaisia tummanharmaita. Vielä hirveämpää kun joku vanhempi talo suditaan sillä samalla värillä kun halutaan olla trendikkäitä. Ei sovi vanhojen talojen henkeen sitten yhtään sellainen väri. Suomessa on muutenkin valtaosan vuodesta synkkää, niin tarvitseeko rakennustenkin olla synkkiä? Ei mulla muuta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hirveän näköistä, kun uudet talot ovat nykyään järjestäen tummia, sellaisia tummanharmaita. Vielä hirveämpää kun joku vanhempi talo suditaan sillä samalla värillä kun halutaan olla trendikkäitä. Ei sovi vanhojen talojen henkeen sitten yhtään sellainen väri. Suomessa on muutenkin valtaosan vuodesta synkkää, niin tarvitseeko rakennustenkin olla synkkiä? Ei mulla muuta.

En ymmärrä myöskään.

Meillä naapuri valitsi mustan talonsa väriksi, itse en.

Tummaa puutaloa joutuu huoltomaalaamaan useammin ja kuvittelisin sen myös kuumeneman enemmän kuin vaalean.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen Kielletyssä Kaupungissa ja siirtymässä Pikku Peteen. Käsittääkseni @Krepo lainen on jo palannut tänne Raumalta. Tule tänne jos et nuku rapeloa pois.

@Czescku nähdäkseni hyytyi jo Vantaalle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olen Kielletyssä Kaupungissa ja siirtymässä Pikku Peteen. Käsittääkseni @Krepo lainen on jo palannut tänne Raumalta. Tule tänne jos et nuku rapeloa pois.

@Czescku nähdäkseni hyytyi jo Vantaalle.
Näemmä eilen Raumalla hörppäämässä veli Czeskun kanssa ja tänään veli Nummiksen kanssa Lappeessa. Ainakaan tylsää ei ole!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näemmä eilen Raumalla hörppäämässä veli Czeskun kanssa ja tänään veli Nummiksen kanssa Lappeessa. Ainakaan tylsää ei ole!
Nestehukkaakaan ei tuossa ehdi kokea. On tärkeää pitää huolta siitä, että saa tarpeeksi nesteitä, erityisesti näin kesällä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olin juuri lähtemässä reippaalle tunnin mittaiselle kävelylenkille, kun tunsin että vähän pissattaa. Ei kuitenkaan niin paljoa, että olisi ollut pakottava tarve mennä pissalle. Joten lähdin lenkille, enkä käynyt vessassa. No, sitten matkan puolivälissä tarve virtsaamiseen oli jo melkoinen. Koska vastaantulijoita oli kaupunkimaisessa taajamassa, eikä mitään pusikkoa tai metsikköä jalkakäytävän reunassa, niin päätin suorittaa lenkin loppuun pissaamatta.

Kun oli noin kilometri matkaa kotiin, niin en kestänyt enää, vaan virtsasin housuuni. Se tuntuikin aluksi mukavan lämpimältä, kun Adidas-merkkiset verkkahousuni olivat mukavan kostean kuumat. Virtsa valui aina sukkiini asti ja kävelin loppumatkan lenkkitossuni litisten joka askeleella lämpimästä pissastani. Mikä tässä jäi harmittamaan, niin oli se kun tulin kotiin ja avasin ulko-oven, niin voimakas tuulenpuuska löi lasisen välioven sisällä niin voimakkaasti kiinni, että se meni säpäleiksi lasi siinä. Piti sitten siinä kerätä lattialta talteen vielä lasinsiruja kusiset verkkarit jalassa n. 10 minuutin ajan. Imuroinnin jälkeen pääsin vihdoin suihkuun ja vaihtamaan puhtaat vaatteet ylleni.
Ei tullut mieleen mennä kuselle johonkin pusikkoon?

Mitä vittua.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä ja @Krepo juomme nyt viinaa Pikku Petessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös