Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 400
  • 66 798

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Esikoisen muutto pois kotoa tehtynä tänään. Kovin haikeana tuota tyhjäksi jäänyttä huonetta katselee, vaikka olihan tätä odotettukin. Parin tunnin jälkeen tekisi jo mieli soittaa ja kysellä, miten siellä pärjäillään.

No nyt vihdoin on itsellänikin oma huone sitten! Ennen omilleni muuttoa jouduin jakamaan huoneeni veljeni kanssa ja kotoa muutettuani jo 3 kuukauden päästä muutin yhteen rouva Krepon kanssa.
Siis rouva Krepolla on oma huone.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Ylen meteorologi on kyllä JÄRKYTTÄVÄN silmäystävällinen bikineissä. Ja irvileuat, kyseessä ei ole Matti Huutonen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ylen meteorologi on kyllä JÄRKYTTÄVÄN silmäystävällinen bikineissä. Ja irvileuat, kyseessä ei ole Matti Huutonen.
Seija Paasosella riittää faneja näköjään joka paikassa. Mikäs siinä, jos silmää miellyttää. Makunsa kullakin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oletko, @Iisoppi , maisemissa?
Eipä ole tullut pitkiin aikoihin Orimattilaa etelämpänä käytyä. Joten en ollut enkä tiedä miten oleellinen tieto se edes oli että "tientukko" oli juuri lahtelainen... Eiks olisi riittänyt tieto että on maalainen. Nyt meitä lahtelaisia leimataan varmaan tyhmiksi... ;-)
 
K

Kiekkokatsoja

Eipä ole tullut pitkiin aikoihin Orimattilaa etelämpänä käytyä. Joten en ollut enkä tiedä miten oleellinen tieto se edes oli että "tientukko" oli juuri lahtelainen... Eiks olisi riittänyt tieto että on maalainen. Nyt meitä lahtelaisia leimataan varmaan tyhmiksi... ;-)
Joidenkin mielestä me kaikki kehätien ulkopuolella asuvat, olemme tyhmiä maalaisia.
Ja vastaavasti joidenkin mielestä kaikki kehän sisäpuolella asuvat, ovat tyhmiä ja ylimielisiä.
Totuutta asiasta, on vaikea tietää.
 

Glove

Jäsen
Onpas ollut virtaa tänään. Pyykit pesty ja kohta kuivuri ne kuivannut, imuroitu, kokattu ja siivottu keittiö ja vähän remonttiakin olen vääntänyt siinä sivussa. Nyt kyllä menen hetkeksi ruokalevolle. Sitten voisi jatkaa tuota remppaa ja kävästä vaikka lenkillä nauttimassa tuosta lämpimästä säästä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onpas ollut virtaa tänään. Pyykit pesty ja kohta kuivuri ne kuivannut, imuroitu, kokattu ja siivottu keittiö ja vähän remonttiakin olen vääntänyt siinä sivussa. Nyt kyllä menen hetkeksi ruokalevolle. Sitten voisi jatkaa tuota remppaa ja kävästä vaikka lenkillä nauttimassa tuosta lämpimästä säästä.
Saat tulla tänne jatkamaan ontoiluasi kodin hengettärenä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onpas ollut virtaa tänään. Pyykit pesty ja kohta kuivuri ne kuivannut, imuroitu, kokattu ja siivottu keittiö ja vähän remonttiakin olen vääntänyt siinä sivussa. Nyt kyllä menen hetkeksi ruokalevolle. Sitten voisi jatkaa tuota remppaa ja kävästä vaikka lenkillä nauttimassa tuosta lämpimästä säästä.

Hyvä sinä. Olen melkein kateellinen koska minun tilanteeni on lähes päinvastainen. Tänään ollut puhti pois ja varmaan johtuu suurimmaksi osaksi siitä että asunnossani on myös aika kuuma. Pitäisi ainakin tiskata iso kasa tiskejä pois ja mieluusti myös imuroida mutta ei oikein tunnu tätä virtaa olevan. Minulla yleensä tapana siivota asunnossa tai vähintään ainakin imuroida kahdesti viikossa, mutta nyt taitaa jäädä kertaan.

Huonoa omaatuntoa lähes tulkoon tästä poden. Vaikka ei asunnossani nyt niin sotkuista olekaan. Kunhan saisin nuo tiskit tiskattua niin näyttäisi paremmalta.

Tämän viikon ruokajaoissa kävi hyvä tuuri kyllä. Lihatuotteita sain melko paljon ja muutenkin pääruoan aineita. Ruokaa nyt varmaan ainakin peräti yhdeksäksi päiväksi. Se on tosi hyvin. Sain myös tuollaisen lähes kilon fileelankun. En ole koskaan sellaista syöynytkään. Ei minulla kyllä ole sellaista laitetta ja astiaa että sen voisi kerralla paistaa, on se sen verran pitkä. Mutta täytyy paloitella pienemmiksi paloiksi jos vain mahdollista, sitten paistaa ja pakastaa. Pakkohan se on pakastaa koska en minä noin isoa järkälettä ehdi muutenkaan syömään ja kun on muutakin ruokaa.

Isä myös sanoi että uudelleenkin lihan voi pakastaa jos sen paistaa ennen uudelleen pakastamista. Mutta en kyllä tiedä onko tuo liha ollut edes kertaakaan pakkasessa vielä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mattoja oon pessyt mäntysuovalla painepesurin avulla tuossa laituriterassilla (ei kuitenkaan veden päällä). Maanantaina aloittelin ja olivat jo eilen päivällä mokomat ihan kuivia, jotta lattioille takaisin. Tänään jatkoin urakkaa ja vielä jäi huomiseksikin, plus pitäisi kuulemma pari petarinpäällystäkin käsitellä.

Vesi meillä näihin hommiin, mattojen, autojen, ym. pesuun, tulee järvestä vesiautomaatin avulla, joten vedenkulutus ei ole ongelma.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen selvästikin katsellut liikaa vanhoja Salattuja elämiä tässä viime viikkoina ja etenkin tämä siellä tapahtunut erään henkilön Sabrinan vainoaminen noussut nyt vähän uniini ja tapetille.

Näin äsken unta siitä että joku vainoaja oli joidenkin perässä ja säpsähdin hereille. Nukun nyt myös tuuletusikkunat auki niin äsken kuului kaiken lisäksi kadulta jonkun nuoren naisen kiljahdus. Kyllähän sitä vähemmästäkin sitten mielikuvitus lähtee laukalle ja alkaa kuvitella vaikka mitä sekä pelästyy.

En kuitenkaan jaksanut vaivautua katsomaan ikkunasta mitä siellä tapahtui oikein, vasta kun myöhemmin kurkkasin niin en nähnyt mitään enää. Joko tilanne meni ohi tai joku ehti oikeasti kaapata jonkun? Toivottavasti nyt ei kuitenkaan.

Nyt kun nukkuu ikkunat auki niin tietenkin kaikki meteli ulkoa kuuluu asuntoon herkemmin. Tuossa isolla tiellä asunnon läheisyydessä tuntuu olevan myös yöllä aika kovakin liikenne. Ja olen pistänyt merkille että nukun ikkunat auki huomattavasti levottomammin. Näen painajaisia paljon herkemmin ja enemmän. Ja säpsähtelen hereille useammin. Onneksi nämä kelit tästä alkaa jo sunnuntaina vähitellen viilentymään niin voi alkaa nukkumaan tuuletusikkunat kiinni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Uiminen on kyllä minulle sellainen outolintu. Liian harvoin olen viime vuosina lähtenyt uimaan edes uimahallille, mutta sitten kun lähden ja olen uimassa niin nautin kyllä uimisesta todella paljon. En vaan tiedä mikä siitä lähtemisestä tekee niin vaikeaa, viime vuosina on asiaan kyllä vaikuttanut sekin että koronan takia uimahallikin on jonkin aikaa ollut välillä suljettuna.

Pitäisi ehdottomasti käydä uimassa useammin. Edes uimahallissa. Sehän on kaiken lisäksi myös hyvä liikuntamuoto.

No, äsken kirjoitin tuolta maauimalan kahvilasta missä olet juuri nyt-ketjuun olevani siellä uimalan kahviossa jäätelöllä. Oltiin tosiaan pienemmällä porukalla uimassa äsken maauimalassa. Auki se on vieläkin nimittäin vaikka jotain vuoto-ongelmia siinä uimalassakin on ollut. Keväällä sitä on kuulemma korjattu.

Oli oikein mukava pari tuntinen. Niin kuin jo kirjoitin niin onhan tuo uiminen kyllä todella mukavaa. Se vain että näillä keleillä siellä altaan reunoilla ollut asfaltti oli tosi kuumaa, meinasin aluksi jalkapohjani polttaa. Eikä kovin kylmää ollut kyllä myöskään se rantahiekka.

En vain muistanut asunnoltani noita maauimalaan meneviä oikopolkuja. Niitäkin sinne menisi. Menin kyllä uimalaan metsän polkujen kautta ja tulin pois virallisempia teitä pitkin.

Tuo Ahveniston maauimalahan on aikoinaan tosiaan toiminut myös urheiluestradina niissä vuoden 1952 olympialaisissa. Se kyllä varmaan tämän palstan kirjoittajien tietoisuudessa olikin. Ja tämä vuosi on olympialaisten 70 juhlavuosi, en tiedä vielä onko jotain juhlia tiedossa. Ainakin jotkut nykyaikaisen viisiottelun jotkut kisat järjestetään.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En äkkiseltään keksinyt parempaa ketjua, niin laitetaan tänne. Nimittäin erittäin vahva ostosuositus: palosammutinspray. Nimimerkillä kolmannen kerran laiskuudesta johtuen putsaamatta jäänyt kaasugrilli syttyi sellaisiin ilmiliekkeihin että vaara palon leviämisestä oli olemassa. Tuollainen n. 15e maksava sammutinspray, puoli purkkia riitti sammuttamaan isohkon grillin rasvapalon. Vielä kun tuo kaasugrilli on kohtuu hankala peitellä sammutuspeitteellä. Myrkytön tuote, ekalla kerralla mietinkin millaiseen kuntoon grilli jää käytön jälkeen, mutta mitään näkyvää jälkeä ei jää. Toki kunnon saippuapesu ja alkupoltto taas ennen seuraavaa grillausta. Iso käsi näille. Kannattaisi hommata joka paikkaan missä rasvapalon vaara on. Ja ehkä ensi kerralla täytyy taas yrittää olla hieman aktiivisempi noiden rasvojen puhdistuksessa...
 

Oopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Seksikäs sekatavaraliike (mahtimeijereitä siis!)

Varautukaa kohta vaihtamaan kalsarinne, sillä kirjoitin eroottisen tarinan hyvin povekkaista ja riippurintaisista kaupan tädeistä! Laitoin tämän eräälle toiselle keskustelupalstalle, mutta miksei myös tänne vähän muokattuna, koska mielestäni se onnistui ihan hyvin. Heti alkuun ehkä pieni varoitus, tämä voi olla vähän roisi ja naisia esineellistävä teksti, koska se on kirjoitettu kirjallisesti hyvin lahjakkaan ja ehkä vähän kiimaisenkin yläkoululaisen vinkkelistä. Mutta uskon silti, että siitä voi nauttia sukupuoleen tai ikään katsomatta! Olen tässä tarinassa siis limainen kaupanpitäjäsetämies Oopi, mitä en oikeasti kuitenkaan ole kauhean paljon.

Haluaisin seuraavaksi kertoa tarkemmin tästä bisnesideastani. Tämän sekatavarakaupan kaikki myyjättäret ovat hyvin rintavia, meille ei muita palkatakaan. Paitsi yhdellä on niin pieni tissi ettei saa palkkaa ollenkaan, vaan elää vanhaksi menneillä myymättömillä tuotteilla. Hänen nimensä on muuten Sirkka, eikä hän saa pitää työaikana rintaliivejä, koska ei selvästikään niitä tarvitse. Meillä on melko pieni intiimi kauppa, kaksi kassaa ja lihatiskin takana vielä yksi viehkeä neito. Esittelen nämä seuraavaksi.

Marja-Birgitta on 42-vuotias kassaneiti, joka ei ole koskaan saanut tuntea miehistä kosketusta kehollaan. Hän on sinkkunainen ja hänellä on huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat, jotka roikkuvat navan tasolla. Kasvoiltaan ihan söpö naapurintyttömäinen olemus ja pyöreälinssiset silmälasit. Pituutta 162 cm ja painoaan hän ei halua ilmoittaa, mutta silmämääräisen arvioni mukaan kymmenen kiloa on sitä noissa jättiriippareissa. Varsinkin kesäkuumalla Marja-Birgitan megameijerit tuottavat tissihikeä niin suuren määrän, että keräämme sen talteen, pullotamme ja myymme janoisille asiakkaille. Siitä onkin tullut yksi kauppamme hittituotteista!

Olen kirjoittanut Marja-Birgitalle repliikkejä, joita hän voi välillä tokaista, jotta asiakkaamme viihtyisivät paremmin vaatimattomassa puodissamme. Tässä muutamia niistä!

"Voi miten suuriksi uhkeat utareeni ovatkaan kasvaneet."
"Iiik, älkää katsoko jättimäisiä megalollojani, jotka riippuvat navassa asti."
"Voih, unohdin taas rintaliivit kotiin ja mahtimeijerini hikoilevat nolosti t-paidan läpi."

Lihatiskin takaa löytyy Kielo-Anneli, 39-vuotias jättiutareneito, jonka rinnat ovat kuin parhaalla palkintolehmällä! Jos mahdollista, ne ovat vieläkin riippuvammat kuin Marja-Birgitalla ja roikkuvat melkein hänen karvatuheronsa tasolla. Hän on tällä hetkellä sinkku ja usein myös todella kiimainen! Kun kukaan ei huomaa, saattaa hän tempaista jättinisänsä esille ja alkaa imeä turpeita nännejään kuin heikkopäinen voihkien samalla hyvin feminiinisesti. Onneksi hän ei ole vielä huomannut hyllyn takaa kurkistelevia silmiä tai valvontakameran nauhoja, joita myyn pimeässä verkossa.

Kerran viikossa järjestämme Miss Märkäpaitamyyjätär-kisan, jossa asiakkaat saavat suihkepullon käteensä ja voivat suihkutella nolostunutta Marja-Birgittaa, Kielo-Annelia ja miksei Sirkkaakin, niin että neitien teevaadin kokoiset nännipihat paistavat läpi kuin jossain surrealistisessa elokuvassa. Usein osa asiakkaistamme haluaisi suihkutella myös neitojen karvamajavia vähän puhtaammiksi ja siihen toki kannustammekin, jos vain saatte siveiden neitojen pikkuhousuja revittyä vähän alemmaksi!

Tulkaa ihmeessä tutustumaan hyvin riippuvaan ja rintavaan valikoimaamme toivottaa lähikauppiaanne Oopi! Ja kauniiksi lopuksi muutama repliikki vielä kauppamme neidoilta.

Sirkka: "Voi kunpa jonain päivänä minullekin kasvaisi uhkeat jättiutareet."
Marja-Birgitta: "Kun joku tuijottaa jättimäisiä hikoilevia maitokannujani, alapääni kostuu vähän!"
Kielo-Anneli: " Välillä viilennän kiimaista karvatussuani hieromalle siihen lihatiskin leikkeleitä. Ja jättiutareitani riiputan maustekurkkusammiossa!"

Kaikki neidot yhteen ääneen: "Hei, et kai vain kirjoita näitä mihinkään kaupan mainoslehtiseen! Iiik, se olisi jättinoloa!"
Oopi: "Myöhäistä, viesti lähti jo senkin hikiset mahtimeijerimisut ja Sirkka!"
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt olen iloinen siitä että sain nukuttua kuitenkin viime yönä edes muutaman tunnin. Nukahtaminen meni myöhäisemmäksi, jonnekin yhteentoista ja säpsähdin hereille jo kuudelta mutta sain nyt kuitenkin jonkin verran edes koisattua. Tuokin saattoi taas vaikuttaa nukahtamiseen että pidin tuuletusikkunoita taas yöllä auki. Sieltä kuuluu kuitenkin etenkin illalla vielä kovaakin meteliä eli lähinnä autojen ja prätkien ääniä.

Ajattelin kuitenkin että jos tuuletusikkunat on kiinni niin olisi liian kuuma ja sittenkään en saisi nukuttua, varmaan sitäkään vertaa. Mutta hyvä nyt lopulta että sain nukutuksi. Vaikka olisin minä varmaan jonnekin klubitalolle mennyt muutamaksi tunniksi vaikken olisi saanut nukuttuakaan, se on kuitenkin paljonkin vapaamuotoisempi paikka kuin työpaikka. Ja tuollainen pieni puuhailu saattaisi vaan tehdä hyvää sitten tulevia öitä ja unia varten.

Viikonloppu taas edessä sitten. Vaikka en minä taas viikonlopuista niin innostu kuin töissä ollessani. Töissä ollessa vapaat ja vapaat viikonloput olikin hienoja ja se fiilis viikonlopun alkaessa oli aika mahtava mutta nyt kun ei ole työelämässä niin ei nämä viikonloputkaan oikein miltään sen erityisemmältä tunnu.

Viime viikonloppuhan joka oli juhannus niin oli ihan kiva. Oli mukavasti ohjelmaa ja luulen että tästäkin viikonlopusta tulee myös ihan mukava. Nyt olisi jonkin verran tarjolla ilmaislivemusatarjontaakin ympäri kaupunkia.

Tai tuo kymmenen euron keikka eräässä pubissa tuossa minua eniten kiinnostaisi ja varmaan menenkin sinne. Sinne tulee Jani Wickholm esiintymään jonkun kaverinsa kanssa. Ja voi olla että käyn katsomassa alkuillasta tuolla ilmaiskeikalla Hämeensaaressakin eli uimahallin lähellä olevassa rannassa. Jotain tuntemattomia suuruuksia siellä on vaan esiintymässä mutta livemusa voi olla kuitenkin ihan upeakin kokemus.

Sunnuntaina ainakin sitten on se pesispäivä tuossa läheisellä urheilukentällä. Manse PP:n naiset ja miehet tulee pelaamaan sinne ottelunsa ja aion siellä olla paikalla. Varmaan vähän pitää muistella ja opiskella pesiksen sääntöjä ennen tuota päivää.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tj 8H kesälomaan. Ihan ok. Työmatkalla Mglaa kuulokkeista, kahvi ja rööki kädessä. Lepposaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Perkele kun tuli aamulla säikähdettyä pahemman kerran. Hieman huolimattomasti minäkin ajoin pyörälläni ja en muistanut katsoa tuleeko kerrostalon parkkialueelta autoja.

Minun huonoksi onnekseni sieltä sattui tulemaan auto ja meinasi seurata yhteentörmäys. Oli jo niin että tuntui että en ehtisi saamaan pyörästäni vauhtia pois ja törmään autoon. Mutta jollain ihmeen kaupallakin yhteentörmäys pystyttiin välttämään, ja selvisimme säikähdyksellä. Varmaan molemmat pelästyi melkoisesti.

Sen verran seurasi tuosta että tien reunalla olevia puun oksia vasten jouduin ajamaan mutta siitä selvisin kyllä. Mitä nyt oksat tulivat naamaa vasten. Huh, huh.

Pitäisi minunkin ajaa pyörälläni varovaisemmin.
 
K

Kiekkokatsoja

Stanan ilonpilluun sanansuattaja!
Älä ny, osa on syksy ihmisiä.
Loppuu se hikoilu.
Lisäys. Tuli vaan mieleen, että silloin ku Jojensuussa oli ennätyshelle +37 ja risat, niin olin sielläpäin. Nyt olen paikassa, jossa juuri +30 rikki ja nousee.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös