Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 863
  • 66 849

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Shortsikauden avaus. Vihdoin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Heikot sortuvat elon tiellä.
Tinttien pesästä oli poistettu kuollut yksilö tai sitten tuo oli vain pudonnut pesästä ja kuollut.
 

Liitteet

  • IMG_20220606_201225_HDR.jpg
    IMG_20220606_201225_HDR.jpg
    619,9 KB · kertaa luettu: 59

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monta Jopoa sulla on jemmassa?
Puolitoista vaan himassa, tai se toinen on projektipyörä. Sit yks Bianchi. Plus pyöräkellarissa pari romua.

Yks Jopo pöllittiin viime kesänä tai kaks, mutta sen toisen sain takas kun oli puolituttu piripää. Pistää vaan sanan kiertämään niin yleensä ne on tuttuja.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kenestä tyttöleijonien pelaajasta on tehty hittibiisi? Laulun kertosäkeessä lauletaan pelaajan koko nimeä. Tää on oikeesti aika hauska.
Saravon Pekka vaihtanut sukupuolta ja jatkanut uraansa naiskiekkoilun parissa?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voisko joku poliitikko kieltää päikkärit lailla...?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Päiväkännit on ihan hyvä juttu. Päiväunet aiheuttaa sen, ettei saa yöllä nukuttua. Tai ainakin tämä on minun "pelko" kun muutenkin kärsin univaikeuksista, enkä uskalla nukkua päikkäreitä.
Tiedät, että minulla aivan sama homma. Jokaiseen kohtaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jo ties kuinka monennen kerran sossu ehdotti minulle, että alkaisin käydä mielenterveysongelmista kärsivien omaisten tukiryhmässä, koska äitini skitsofrenia on äitynyt siihen pisteeseen, että mikään järkipuhe ei häneen tehoa. Kieltämättä tuo ehdotus on alkanut tuntumaan sitä fiksummalta ja toteuttamiskelpoisemmalta, kuta enemmän aikaa on vierähtänyt ja kuta huonommaksi äitini henkinen tila on äitynyt. Heti, kun saan hammassäryn pois, aion käydä katsomassa tuon paikan, koska olen henkisesti täysin poikki äitini sairauden edessä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Löytyi tänään pari bändiä joiden tuotantoon pitää tutustua paremmin. Gloryhammer ja Majestica.

Mietin hetken jotain Nickelback-vitsiä mutten jaksa miettiä enää.

Mikä se Suomen Nickelbackin nimi oli? Siinä oli laulajana sellainen herkkä mies ja biisit olivat hyvin herkkiä. Ihan kuin B:llä olisi alkanut jätkän nimi. Velipojan eksä oli mieltynyt bändiin ja sanoin, että heitän CD:n ikkunasta ulos, jos näen CD:n asunnossa. Eksä juoksenteli aika kiivaasti kun tulin ovesta sisään.
 
K

Kiekkokatsoja

Marin kävi eurooppa kokouksessa, ja siellä tv kuvien perusteella halaili ja pussaili kollegoita. Ja on nyt koronassa. Vähemmän fiksu nainen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitäisi soittaa sukulaiselle. Pari tuntia olen ollut ihan kohta -tilassa. Eikä sukulainen ole edes pahimmasta päästä, vaan ihan ookoo. On elämä raskasta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Perustele vähän? Eikö enää pitäisi siis koskaan halailla ja pussailla?
Ei tietenkään, eikä käydä ulkomailla. Näin toimivat enemmän fiksut. Ja ei oo koronaa!
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mietin hetken jotain Nickelback-vitsiä mutten jaksa miettiä enää.

Mikä se Suomen Nickelbackin nimi oli? Siinä oli laulajana sellainen herkkä mies ja biisit olivat hyvin herkkiä. Ihan kuin B:llä olisi alkanut jätkän nimi. Velipojan eksä oli mieltynyt bändiin ja sanoin, että heitän CD:n ikkunasta ulos, jos näen CD:n asunnossa. Eksä juoksenteli aika kiivaasti kun tulin ovesta sisään.
Sunrise Avenue ja Samu Haber?

E: Tämä tuli mieleen Ihan siitä, että on kans myynyt aika hyvin, mutta kukaan ei varmasti myönnä siltikään kuuntelevansa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pari päivää tuossa jahkailin mutta tänään minäkin päätin ostaa sitten parin päivän lippupaketit kahteen täällä Hämeenlinnassa järjestettäviin musafestareihin. Eli Wanaja festivaaleille ja Iskelmäpuistoon. Kumpaankin molemmille festaripäiville liput. Vähän yli 200 euroa noihin yhteensä upposi rahaa mutta on minulla niihin varaa.

Ihan innoissani olen festareista. Ei tässä viime vuosina sattuneista syistä ole paljoa päässyt kuulemaan livemusiikkia niin nyt noilla festareilla saa tuhdit annokset livemusasta. Vähän mietityttää minkä ikäisille tuo Iskelmäpuisto on suunnattu mutta kai sinne kehtaa mennä? Minulle kuitenkin uppoaa myös Matti ja Teppo sekä Arja Korisevakin jotka tuolla esiintyvät myös.

Onhan nyt kesälläkin sitten minullakin sitä toimintaa ja jotain jota odottaa. Heinäkuussa on toiset festarit ja toiset elokuussa. Olihan niissä esiintyjälistoilla artisteja josta ei ollut ennen kuullutkaan kuten vaikka Behm ja joku oliko Jarkko Martikainen mutta täytyy ennakkoluulottomasti antaa mahdollisuus heillekin. Ehkä he pääsevät yllättämään positiivisesti?

Mutta mukavaa kun on tosiaan tiedossa livemusaa oikein tuhtina annoksina.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vähän mietityttää minkä ikäisille tuo Iskelmäpuisto on suunnattu mutta kai sinne kehtaa mennä? Minulle kuitenkin uppoaa myös Matti ja Teppo sekä Arja Korisevakin jotka tuolla esiintyvät myös.
Näillä tiedoilla arvioisin, että 60-80 vuotiaille. Itse en kehtaisi, mutta olenkin helposti nolostuva tapaus ja niin nuorikin.

Toivottavasti viihdyt!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näillä tiedoilla arvioisin, että 60-80 vuotiaille. Itse en kehtaisi, mutta olenkin helposti nolostuva tapaus ja niin nuorikin.

Toivottavasti viihdyt!
Kyllähän noissa iskelmäpuistoissa ja tanssilavoilla viihtyvät nykyään myös nuoremmat ihmiset, koska tuolla iskelmämusiikilla on sellainen erikoinen taipumus, että se sopii kaikille ikään katsomatta. Nuoremmilla en tarkoita viisikymppisiä vaan ihan jostain parikymppisestä ylöspäin, joten kyllä sinä @vilperi sovit sinne ihan mainiosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös