hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Nyt alkaa nämä yöt, kun ei välttämättä ole änäripeliä, niin pittääpi katella sitten koripalloa.
Vähintään jo kolmas kerta parin viikon sisään kun ajatellut katsoa NBA:n playoffeja, mutta joka helvetin kerta sen jotenkin unohtaa. Kun kuitenkin tuo Ruutu+ tuossa ollut pesiksen takia käytössä, niin tarttis edes sen kummemmin kikkailla.Nyt alkaa nämä yöt, kun ei välttämättä ole änäripeliä, niin pittääpi katella sitten koripalloa.
Reilu neljännes jäljellä ja siellähän ne ratkaisut aina viimeisellä tulee.Vähintään jo kolmas kerta parin viikon sisään kun ajatellut katsoa NBA:n playoffeja, mutta joka helvetin kerta sen jotenkin unohtaa. Kun kuitenkin tuo Ruutu+ tuossa ollut pesiksen takia käytössä, niin tarttis edes sen kummemmin kikkailla.
Alkoholilla ei varmaan ollut osuutta asiaan?Koittakaapa puhua ilman etuhampaita. No vähän totuttelua vaatii. Miks aina mä?
Aika kypsäksi oli sitten se pizza vissiin paistunut?Koittakaapa puhua ilman etuhampaita. No vähän totuttelua vaatii. Miks aina mä?
Pitäisi mennä hakemaan peräkärry lainaan. Kyllähän sitä eteenpäin vetelee, eikä lastauspaikallakaan tarvi peruutella. Määräänpäässä eli täällä kotona olisi sitten hyvä päästä peruuttamaan mahdollisimman lähelle niin ei tarvi kantaa niin pitkästi. En edes muista, milloin olisin peräkärryn kanssa autoillut viimeksi. Edellisessä autossa ei ollut edes koukkua ja sen ostin muistaakseni 2014. Tässä nykyisessä on koukku, mutta en ole käyttänyt sitä kertaakaan.
Perävaunun peruuttamisen taito on lahja, jota lahjattomatkin voivat harjoitella.Pitäisi mennä hakemaan peräkärry lainaan. Kyllähän sitä eteenpäin vetelee, eikä lastauspaikallakaan tarvi peruutella. Määräänpäässä eli täällä kotona olisi sitten hyvä päästä peruuttamaan mahdollisimman lähelle niin ei tarvi kantaa niin pitkästi. En edes muista, milloin olisin peräkärryn kanssa autoillut viimeksi. Edellisessä autossa ei ollut edes koukkua ja sen ostin muistaakseni 2014. Tässä nykyisessä on koukku, mutta en ole käyttänyt sitä kertaakaan.
Eipä ole koskaan ollut kärryä millä harjoitella. Ihan hyvin se on kuitenkin sujunut. Byt vaan tuossa kotipihalla on aika tiukka ysikymppinen jonka toisessa laidassa on autokatos. Eikä siihen tieteenkään passaisi osua, mutta enhän minä näe sinne nurkan taakse missä se kärryn perä huitelee.Perävaunun peruuttamisen taito on lahja, jota lahjattomatkin voivat harjoitella.
Nyrkkisääntö: Kun mitään ei näy eikä kuulu, kärry menee auton kanssa samaan suuntaan, joko eteen tai taakse... tai on jäänyt matkalle...
Tuossa tapauksessa vänkäri on kultaakin kalliimpi, ehkä sananmukaisestikin, eli hankit jonkun (todistajan) huutelemaan lukemia, kun survot peräkärryä purkupaikalle.Eipä ole koskaan ollut kärryä millä harjoitella. Ihan hyvin se on kuitenkin sujunut. Byt vaan tuossa kotipihalla on aika tiukka ysikymppinen jonka toisessa laidassa on autokatos. Eikä siihen tieteenkään passaisi osua, mutta enhän minä näe sinne nurkan taakse missä se kärryn perä huitelee.
Kaikista varmin tapa on ottaa se peräkärry irti ja työntää loppumatka sinne määränpäähän.Eipä ole koskaan ollut kärryä millä harjoitella. Ihan hyvin se on kuitenkin sujunut. Byt vaan tuossa kotipihalla on aika tiukka ysikymppinen jonka toisessa laidassa on autokatos. Eikä siihen tieteenkään passaisi osua, mutta enhän minä näe sinne nurkan taakse missä se kärryn perä huitelee.
Samaisilla tenavilla on vielä vaarallisempi tapa rynnätä pyörä- ja autotielle juuri silloin, kun vähiten odottaa. Otin tavakseni niinä vuosina, kun ajoin paljon, hidastaa tarkoituksella vielä nopeusrajoitustenkin alapuolelle aina, kun olin lähestymässä päiväkoteja tai alakouluja, koska tenavat eivät vaan tajua vaaraa (ja tuo tapa tulee säilymään hamaan loppuun saakka). Varsinkin välituntien sekä koulupäivien päättyessä monet lapset kirmaavat koulusta pois pää kolmantena jalkana eivätkä huomioi ollenkaan muuta liikennettä.Olen ennenkin pistänyt merkille että nuo nykyajan tenavat juoksentelevat tuolla ostoskeskusten käytävillä aika holtittomasti. Vaikka joku vanhempi olisi siinä ihan vieressä. Äskenkin meinasi yksi lapsi juosta päin minua kun ei katsonut yhtään eteensä. Toista tämä taisi olla ennen, silloin lapset kasvatettiin kovassa nuhteessa ja osasivat käyttäytyä kaupoissa.
Jäipä eilen vastaamatta. Lyhyesti: yhdyn tähän.Ja onhan siellä kitaristi Nita Strauss joka on muuten aika hotti. Nita kepittää kitaraa ja minä voisin kepittää Nitaa.
Samaa sanottu eli liian ennakoivaa ajamista, jos käyttää moottorijarrutusta eikä välillä jarruttele kunnolla. Olen yrittänyt ottaa opikseni, mutta vaikeaa on.Sain tänään autohuollossa palautetta, että ajan liian rauhallisesti. Oli siis takajarrupalojen vaihto ja kuulemma suurin syy niiden vaihtoon (kuten tässäkin tapauksessa) on, että niitä ei käytetä tarpeeksi. Jarrua pitäisi ilmeisesti polkea joskus ihan kunnolla, että takajarrut edes rupeavat toimimaan. Kevyet jarrutukset käyttävät vain etujarruja. Kuulemma jotain metristä vipuvartta oli käytetty, että jarrupalat saadaan irti (tai jotain semmoista, kun en tiedä yhtään mistä puhutaan).
Minä en suoraan sanoen tiedä autoista yhtikäs mitään eivätkä ne ole ikinä kiinnostaneet kuten esim. joitain ala-astekavereita. Eikä tule kiinnostamaan jatkossakaan, mutta aina hyvä oppia jotain uutta jolla voi omasta autosta pitää huolta.
Nita oli tehnyt IG storyn missä oli kuntosalilla. Oli aiemmin tänään tullut Suomeen. Eikai maar se jo Kuopiossa ole. Kai ne on Stadissa yötä ja huomenna Kuopioon.Jäipä eilen vastaamatta. Lyhyesti: yhdyn tähän.
Myös Nitan sisko Varsha on hotti.
Ei muuta kuin yöseuraa vonkaamaan. Kai nyt Bond-miehelle sen verran vientiä on.Nita oli tehnyt IG storyn missä oli kuntosalilla. Oli aiemmin tänään tullut Suomeen. Eikai maar se jo Kuopiossa ole. Kai ne on Stadissa yötä ja huomenna Kuopioon.
Mä just mietin että lähtisiköhän Nita huomenna keikan jälkeen saunomaan?Ei muuta kuin yöseuraa vonkaamaan. Kai nyt Bond-miehelle sen verran vientiä on.
Tiedote:Ei muuta kuin yöseuraa vonkaamaan. Kai nyt Bond-miehelle sen verran vientiä on.