Mee pois.Moi kaikki!
Mee pois.Moi kaikki!
Kyllähän se vähän käynyttä lienee, mutta ihan syömäkelpoista. On niihin kuitenkin sen verran säilöntäaineita tehtaalla laitettu, että päivä huoneenlämmössä ei tee mitään.Lähes kellon ympäri ollut toi lasagne repussa. Kait se on vielä syötävää tai no ainakin uunissa möllöttää. Ai niin eilen tein mustaa makkaraa. En tarkoituksella.
Ihan outoja bändejä ja ainoastaan yhden biisin olen kuullut (Paula Koivuniemen Sata kesää), joten tuloksena oli 1/12. Ei tuollaista paskaa, mitä nuo tämän hetken kesähitit on, voi kukaan täysijärkinen kuunnella. Pysyttelen jatkossakin muilla kanavilla.Sain Iltasanomien tämän kesän kesähittitestistä 4/12 oikein ja niistäkin yksi oli puhdas arvaus, yhdessä olin kuullut biisin nimen, mutta en biisiä ja kahdessa muussa oikein menneessä kysyttiin biisin alkuperäistä esittäjää. Toisesta en edes tiennyt että on joku tuore cräppicoveri olemassa (Pakko painaa pitkää päivää).
Testi suositteli "Ehkä syytä vaihtaa radiokanavaa". Ei kiitos, pysyn mielelläni poissa noilta kanavilta.
Miksi saisin tästä kilarit? Enemmänkin arvostan valintaasi, että teet sitä mitä haluat etkä sitä mitä sinun oletetaan/odotetaan haluavan. Toivottavasti nyt et kuitenkaan pelikieltoa saa vaikka kommentoinkin.Minä olen oikeasti top tason kokki. Työkseni ainoastaan tiskaan. Minulla oli varma paikka yhdessä Suomen top ravintolassa. Valitsin tiskaamisen. Aiempi ammati on hoitaja, lähäri, siitä vaikeasta päästä. Mua halutaan molempien alani töihin aitiopaikoille. En vaan halua. Mm Malkkinen ja muut saa tästä kilarit. Siinäpä saada. Ei kosketa mua. PS. Huomioikaa Malkkinen ja sen jälkeen minun pelikielto.
23 astetta on sitten maksimi mitä tuotte.Terveisiä täältä Kreetan lämmöstä. Älkää toverit huolehtiko, tuodaan tyttären kanssa lämpö mukanamme tiistaina takaisin Suomeen.
Pari viikkoa sitten olin auttamassa kaveria muutossa. Syötiin sitten uusia pottuja ja silliä voikastikkeella ja kaverilla oli mielenkiintoinen tapa nauttia kyseinen ateria. Muusasi perunat ja sillit semmoiseksi mössöksi ja levitteli sitten päälle kunnon määrän sitä sipulista voikastiketta. Oli melkoisen näköistä liejua, enpä osannut ajatella että noinkin voi uusia pottuja syödä. Pitää joskus ottaa testiin jos vain uskaltaa.Jahka olemme särpineet uudet perunat (nyt jo omasta maasta), paistetun lohen kermaviili-tillikastikkeella niin lähdetään mökille. Aurinkokin meinaa jotenkin paistella. Pistetään pökköä pesään ja kun alkaa olla lämmöt mallillaan niin veli tulee lapsineen saunaan. Saunan päälle horastaan sitten sumpit ja käristetään makkarat. Hyvä päivä voi olla tulossa, I assume...