Mitä vikaa päiväkänneissä muka on?Voisko joku poliitikko kieltää päikkärit lailla...?
Mitä vikaa päiväkänneissä muka on?Voisko joku poliitikko kieltää päikkärit lailla...?
Oli sitten kyse päiväunista tai päiväkänneistä niin ihan mahtavia keksintöjä kumpikin!Voisko joku poliitikko kieltää päikkärit lailla...?
Päiväkännit on ihan hyvä juttu. Päiväunet aiheuttaa sen, ettei saa yöllä nukuttua. Tai ainakin tämä on minun "pelko" kun muutenkin kärsin univaikeuksista, enkä uskalla nukkua päikkäreitä.Oli sitten kyse päiväunista tai päiväkänneistä niin ihan mahtavia keksintöjä kumpikin!
Tiedät, että minulla aivan sama homma. Jokaiseen kohtaan.Päiväkännit on ihan hyvä juttu. Päiväunet aiheuttaa sen, ettei saa yöllä nukuttua. Tai ainakin tämä on minun "pelko" kun muutenkin kärsin univaikeuksista, enkä uskalla nukkua päikkäreitä.
Löytyi tänään pari bändiä joiden tuotantoon pitää tutustua paremmin. Gloryhammer ja Majestica.
Marin kävi eurooppa kokouksessa, ja siellä tv kuvien perusteella halaili ja pussaili kollegoita. Ja on nyt koronassa. Vähemmän fiksu nainen.
Ei tietenkään, eikä käydä ulkomailla. Näin toimivat enemmän fiksut. Ja ei oo koronaa!Perustele vähän? Eikö enää pitäisi siis koskaan halailla ja pussailla?
Sunrise Avenue ja Samu Haber?Mietin hetken jotain Nickelback-vitsiä mutten jaksa miettiä enää.
Mikä se Suomen Nickelbackin nimi oli? Siinä oli laulajana sellainen herkkä mies ja biisit olivat hyvin herkkiä. Ihan kuin B:llä olisi alkanut jätkän nimi. Velipojan eksä oli mieltynyt bändiin ja sanoin, että heitän CD:n ikkunasta ulos, jos näen CD:n asunnossa. Eksä juoksenteli aika kiivaasti kun tulin ovesta sisään.
Näillä tiedoilla arvioisin, että 60-80 vuotiaille. Itse en kehtaisi, mutta olenkin helposti nolostuva tapaus ja niin nuorikin.Vähän mietityttää minkä ikäisille tuo Iskelmäpuisto on suunnattu mutta kai sinne kehtaa mennä? Minulle kuitenkin uppoaa myös Matti ja Teppo sekä Arja Korisevakin jotka tuolla esiintyvät myös.
Kyllähän noissa iskelmäpuistoissa ja tanssilavoilla viihtyvät nykyään myös nuoremmat ihmiset, koska tuolla iskelmämusiikilla on sellainen erikoinen taipumus, että se sopii kaikille ikään katsomatta. Nuoremmilla en tarkoita viisikymppisiä vaan ihan jostain parikymppisestä ylöspäin, joten kyllä sinä @vilperi sovit sinne ihan mainiosti.Näillä tiedoilla arvioisin, että 60-80 vuotiaille. Itse en kehtaisi, mutta olenkin helposti nolostuva tapaus ja niin nuorikin.
Toivottavasti viihdyt!
Kyllähän noissa iskelmäpuistoissa ja tanssilavoilla viihtyvät nykyään myös nuoremmat ihmiset, koska tuolla iskelmämusiikilla on sellainen erikoinen taipumus, että se sopii kaikille ikään katsomatta. Nuoremmilla en tarkoita viisikymppisiä vaan ihan jostain parikymppisestä ylöspäin, joten kyllä sinä @vilperi sovit sinne ihan mainiosti.
Boldattuun on kyllä sanottava, että etköhän ole jossain yhteydessä ainakin tämän miehen sanoituksiin törmännyt. Suomen mittakaavassa puhutaan lähes Ismo Alangon tasoisesta sanaseposta. Siis omasta mielestäni.Olihan niissä esiintyjälistoilla artisteja josta ei ollut ennen kuullutkaan kuten vaikka Behm ja joku oliko Jarkko Martikainen mutta täytyy ennakkoluulottomasti antaa mahdollisuus heillekin. Ehkä he pääsevät yllättämään positiivisesti?
Tuttu lähinnä Jomppa_Koon spämmistä.Behmistä sen sijaan en sano yhtään mitään.
Jos satun itään tuolle ajalle, niin soitan. Golffaamaan en lähde, mä vain ajan sellaisella.Selkeni (alku)lomasuunnitelmatkin näköjään ihan itsestään. Oli tarkoitus kysyä lasten äidiltä mitä meinaa, mutta en ehtinyt kun hän kertoi jo. Eli menevät nykyisen ukkonsa ja yhteisen lapsensa kanssa Israeliin 29.6. pariksi viikoksi. Eli olen mökillä Simpeleellä lasten kanssa suurin piirtein 29.6. - 15.7. Tämä tiedoksi jatkoajan Etelä-Karjalassa golfaaville eli ainakin @ultrar ja @teude että tuolla aikavälillä minua voi kysellä peliseuraksi Lappeenrantaan, Imatralle tai vaikka Kerimäelle. Toki myös varmaan hetken kotoilun jälkeen olen mökillä taas noin viikon ennen jatkiksen kesärinkiä.
edit: Toki myös juhannuksen mökillä. Silloinkin voin lähteä golfaamaan jos hyvää seuraa löytyy.