Miten niin ainoastaan luulevat?Been there, done that...
Otan osaa jo etukäteen (hihihi) - luulevat maanantaina, että sulla on paskat housuissa...
Miten niin ainoastaan luulevat?Been there, done that...
Otan osaa jo etukäteen (hihihi) - luulevat maanantaina, että sulla on paskat housuissa...
Niinpä... Jos ei ole taipunut tuskiltaan alapesulle, voi sankarimme yllä leijuva odöörikin vinkata sen puolesta.Miten niin ainoastaan luulevat?
Tämä on kaikki kiinni päästäsi.Kun vietät perjantaina rentouttavan saunaillan koti saunassasi, lauantai tuntuu ihan sunnuntailta. Ja sen jälkeen onkin vielä toinen sunnuntai!
Niksi Niksi-Pirkkassa Pirkka-lehdessä 5/22 ;-)
Tiiä tästä mutta minun viikosta katosi keskiviikko jollain ihmetavalla. Torstaina olin ihan keskiviikossa ja tänään torstaissa.Kun vietät perjantaina rentouttavan saunaillan koti saunassasi, lauantai tuntuu ihan sunnuntailta. Ja sen jälkeen onkin vielä toinen sunnuntai!
Niksi Niksi-Pirkkassa Pirkka-lehdessä 5/22 ;-)
On tuo musiikki vaan niin pirun paljon parempaa livenä. Behmiä ja Sannia kuunteli tuolla tavalla ihan mielellään. Tuure Kilpeläinen tuli skipattua (toki kun stadionilla oltiin niin kuuli kyllä ihan hyvin koko keikan) ja Tefloneiden keikasta meni puolet ohi jonottaessa (mikä oli oikeasti turhaan, koska rannekkeella pääsi sisään jonottamatta, mutta mitään opasteita ei missään ollut, joten tulipahan hetki sitten jonotettua ihan turhaan).
Mutta illan paras oli kyllä Elastinen. Isäni vei minut aikoinaan Dannyn keikalle. Ihmettelin silloin miksi joku moinen pappa voi olla niin suosittu. Ja vastaus on lavakarisma. Dannyn jälkeen en ole muilla nähnyt vastaavaa kuin Elastisella. Aivan mahtava esiintyjä.
Tämä on minullakin suunnitelmissa. Tuosta jonkun matkan päästä lähtee polku, jota pitkin viisi kilometriä patikoimalla pääsee laavulle ja nuotiopaikalle. Olikohan tiistai kun kävin sitä alkupätkää kävelemässä niin vielä oli metsän siimeksessä sen verran märkää, että olisi pitänyt olla kumisaappaat jalassa. Mutta eiköhän tuo reitti tuosta kuivu kesän mittaan.Tänään menen makkaraa grillaamaan
Tämä on minullakin suunnitelmissa. Tuosta jonkun matkan päästä lähtee polku, jota pitkin viisi kilometriä patikoimalla pääsee laavulle ja nuotiopaikalle. Olikohan tiistai kun kävin sitä alkupätkää kävelemässä niin vielä oli metsän siimeksessä sen verran märkää, että olisi pitänyt olla kumisaappaat jalassa. Mutta eiköhän tuo reitti tuosta kuivu kesän mittaan.
Varmaan silakat siellä...Ovat näköjään valloittaneet jonkin kadun Helsingissä.
Jaa onkin lippujuhlaa, ja ohimarssia.
Mä oon lakossa.Jatkoajan kovimmat juopot on palstakirjoitustensa mukaan jatkuvasti kokouksissa ja palavereissa tai ylitöissä jonkun projektin deadlinen takia.
Mä olen humalassa.Mä oon lakossa.
Mä oon työtön, ainakin vielä tovin ja selvinpäin jälleen.Jatkoajan kovimmat juopot on palstakirjoitustensa mukaan jatkuvasti kokouksissa ja palavereissa tai ylitöissä jonkun projektin deadlinen takia.