Tällä viikolla olisi Einin keikka lähistöllä. Tekisi aika paljon mieli mennä katsomaan. Eini on aika kuuma milf 60+ -ikäiseksi. Nahkaminihame, ju nou. En kuitenkaan mene, sillä minulla ei ole nyt aikaa sairastaa mitään kulkutauteja.
Tästä tuli mieleeni että olen aikoinaan asunut samalla kadulla Einin kanssa. Lapsuuden koti sijaitsee samalla kadulla jolla myös Eini vähän aikaa asui ennen vanhaan, monia vuosia sitten. Taisi joskus Einin miehensä kanssa tilaamat jotkut keittiökalusteetkin tulla vahingossa meidän pihaan.
En minä noista ajoista oikein mitään muista sillä tuosta on jo niin kauan aikaa että itse olin pikku lapsi tuolloin. Porukat siitä ennen paljon puhui, ja nykyään vain isä tietenkin äitini jo menehdyttyä. Kyllähän sitä silti vähän fanittaa Einiäkin ja toivoo entiselle naapurille kaikkea hyvää.
Onhan Eini kyllä ihan menevä pakkaus vielä vanhanakin ja hänen klassikkolaulunsa Kesä ja yö aina ikiklassikko ja tarttuva kesäbiisi.
Jaa, mutta nyt alkaa keli onneksi taas vähän piristymään. Aamulla satoi kaatamalla ja kastuin litomäräksi käydessäni kaupassa. Perse ei onneksi kastunut kun satulan sain pidettyä kuivana muovipussin ja pyyhkeen avulla. Mutta muuten kastuin kyllä litomäräksi tosiaan. Kiva, perinteinen suomalainen kesäsää siis. Heh.
Oloni on kyllä taas parantunut yön aikana ja nyt ei ole enää nuhaista oloa. Voin paistella tänään lättyjäkin kun syöminen on taas nautinto, ei satu niellessä ja makuaisti pelaa.