Joo, itellä on taas sellainen olo että ei nyt ihan hetkeen tee oikein mieli ottaa kuppia. Pari viikkoa sitten tuli rymyttyä ja seuraavana päivänä oli taas sellainen krapula että se kestikin sitten sen pari päivää. Eikä siis tosiaan se alkoholin käyttäminen itsessään ole mikään ongelma koska mitään haittaa siitä ei muuten tule, mutta kyllä nuo krapulat nykyään jyskyttää siihen malliin että ei oikein maistu.Alkoholi on kyllä viheliäinen aine, eikä kaikille sovi. Jos alkoholin käyttö ei häiritse työntekoa/vapaa-aikaa ja homma kontrollissa, niin homma toimii. Mutta jos vapaa-aikansa sen parissa käyttää ja mitään muuta ei pysty sitten sen takia tekemään, on kyseessä ongelma. Silloin tällöin ihan mukava aine käytettäväksi, mutta jos alkaa elämää häiritä, niin jotain ratkaisuja pitäisi asian suhteen keksiä. Toki helppo huudella täältä sivusta. Mutta itse näen asian näin mustavalkoisesti, varmasti joku on eri mieltä, mutta saa ollakin.
Mulla on vissiin likainen mielikuvitus, mutta toi vasemmanpuoleinen kyllä muistuttaa... no toinen on muotovalio.Tänään leivoin kaksi persikkapiirakkaa. Vasemmanpuoleinen on itselle uuden ohjeen kokeilu. Tuli vähän hassun näköinen kun taikina nousi täytteen läpi. Toinen on sitten tilaustyö vanhasta ohjeesta jostain 80-luvulta. Onkohan se jo "retro-leivonnainen"? No vanhanaikainen kuitenkin...
No, pitihän sitä mennä kurkkimaan.... Äääääh.. On sulla likainen mielikuvitus ja nyt se tarttui minuunkin...Mulla on vissiin likainen mielikuvitus, mutta toi vasemmanpuoleinen kyllä muistuttaa... no toinen on muotovalio.
Harrastus tekee mestarin. Kaikkea sinä jaksat tehdä, hattua päästä.
Tuulinen sää paras kala hommissa. Kunhan ei puhalla pohjoisesta. Br. Krepo eteläisen Lappeen fisherman#1!!Eipä ehtiny kalaan, kolme tuulenkaatoa pölleiksi, sitten silppurilla oksaa lastuksi. Tulee muuten aivan helkkaristi risua yhdestäkin puusta. No, huomenna loput oksat silpuksi, josko sitten ehtisi kalastellakin.
Komia päivä, joskin tuulinen. Ei sieltä olis kalaa tullutkaan ;). Sentään olutta ehti juomaan kyllä, menee puuhommissa aivan ikeniin vaan koko ajan.
No, pohjoisen puoleltahan tuo paiskoi. Ja nyt on niin helvetin hieno kuunsilta, että. Jos ois romanttinen ja roppa kestäis, niin vois mennä vaimon kanssa rantakiville rakasteleen. Tai paneen, niin kuin jätkät sanoo.Tuulinen sää paras kala hommissa. Kunhan ei puhalla pohjoisesta. Br. Krepo eteläisen Lappeen fisherman#1!!
Ps. Kuhanuistelussa rasvatyyni helle ilta paras!!
Joo, just näin. Sananvapaus pois.Elon Musk voisi tehdä ihmiskunnalle sen koko historian suurimman palveluksen ostamalla twitterin ja sulkemalla koko paskan ikuisiksi ajoiksi. Kiitos.
Sananvapaus taidettiin keksiä jo ennen Twitteriä.Joo, just näin. Sananvapaus pois.
Juuri näin ja Twitter on ihan hyvä keino edistää sitä. Ei sitä ole pakko seurata jos siellä olevat mielipiteet eivät miellytä.Sananvapaus taidettiin keksiä jo ennen Twitteriä.
Jos Jatkoaika suljettaisiin niin miten se vaikuttaisi sinun sananvapauteesi? Twitter nyt muutenkaan ole mikään sananvapauden majakka kun siellä on kaikenlaisia sääntöjä siihen liittyen mitä sinne saa kirjoitella.Joo, just näin. Sananvapaus pois.
Olisi yksi alusta vähemmän missä voisin kirjoittaa.Jos Jatkoaika suljettaisiin niin miten se vaikuttaisi sinun sananvapauteesi?
Mä tein munavitsitestin: ”Aika harvoin joutuu munasta maksamaan”. Tottahan tuo, kun en suklaamunia syö.Testasin Iltasanomien leikkimielisesti testissä mikä pääsiäismuna olisin...
Olet elegantti Mignon!
Mignon-munia on valmistettu vuodesta 1896 lähtien. Suklaaherkku on valettu käsin aitoon kananmunankuoreen ja monet kulinaristit osaavat sitä arvostaa. Kuulut todennäköisesti itsekin joukkoon, joka arvostaa yleisesti tyyliä ja laatua enemmän kuin turhaa krääsää.
Olet todennäköisesti luonteeltasi kypsä ja osaat nautiskella. Toivottavasti et ota elämää ja itseäsi kuitenkaan liian vakavasti!
Mignon-muna oli muuten ystäväni lemppari lapsena. Hän ei oikein arvostanut yllätysmunia. Itse olen aina pitänyt Kinder-munista niiden maukkaan suklaan takia. Ei sillä yllätyksellä niin väliä...Testaa, mikä pääsiäismuna olet
Oletko koskaan pohtinut, mikä pääsiäismuna olisit? Tämän testin avulla se selviää!www.iltalehti.fi
Ei se matka tapa vaan se vauhti.Mä tein munavitsitestin: ”Aika harvoin joutuu munasta maksamaan”. Tottahan tuo, kun en suklaamunia syö.
Pitäisi lähteä kummitytön poikaystävän kanssa lenkille. Kysäsin vasta lupauduttani, että millainen lenkki olisi tiedossa. Vastaus oli ”sellainen perus kymppi”. Ei ollut kymmenen metriä, mutta kyllä tuo menee. Setä vaan on illalla vähän väsy, mut sit olen. Itsehän olen osani valinnut, kun lupasin parikymppisen nuorukaisen seuraksi.
Mulla on vaan tapana mennä vauhdikkaasti. Hengissä edelleen.Ei se matka tapa vaan se vauhti.