Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 018
  • 68 365

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Käytiin tänään kaverin kanssa Bodominjärven murhapaikalla illalla täydenkuun valossa. Viime kesänä reissun yhteydessä tuli niin ikään käytyä Kyllikki Saaren suohaudalla. Mietin vain, että mikähän murhatutkija minusta oikein on hiljalleen tulossa. Tässähän vielä innostuu.
Tulilahti vielä puuttuu mysteerimurhien tapahtumapaikoista.

Ja Viking Sally, mutta sinne on nyt hankala päästä. Oli sekin tapaus, kukaan ei osaa epäillä sitä tyyppiä jolla on kädet veressä, kun se on partiopoika ja mormoni.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei lopu maailmasta risut, saatana. Hiukan jäi hommat kesken, kun piti kalahommiakin kokeilla. Ei siä mitään, kuollut meri prkl. Mutta tyyntä ja lämmintä, hyvä fiilis siitä sentään.
No nyt saunaa päälle ja olutta tiätty. Onko jengi käynyt uimassa meressä/järvessä/ jossain nyt keväällä tahi talvella?
Vaatii luontoo, mutta loistofiilis tulee tuosta. Itsehän en siis ole vuosikausiin mennyt hyiseen veteen.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei lopu maailmasta risut, saatana. Hiukan jäi hommat kesken, kun piti kalahommiakin kokeilla. Ei siä mitään, kuollut meri prkl. Mutta tyyntä ja lämmintä, hyvä fiilis siitä sentään.
No nyt saunaa päälle ja olutta tiätty. Onko jengi käynyt uimassa meressä/järvessä/ jossain nyt keväällä tahi talvella?
Vaatii luontoo, mutta loistofiilis tulee tuosta. Itsehän en siis ole vuosikausiin mennyt hyiseen veteen.

Missäpäin olit merellä? :D kokeilitko siikaa?

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tulilahti vielä puuttuu mysteerimurhien tapahtumapaikoista.

Ja Viking Sally, mutta sinne on nyt hankala päästä. Oli sekin tapaus, kukaan ei osaa epäillä sitä tyyppiä jolla on kädet veressä, kun se on partiopoika ja mormoni.
Ja Ulvilan surmatalo. Sinne nyt on vain aika vaikeaa mennä, kun uudet asukkaat jo. En kyllä itse välttämättä tuollaisessa talossa kauhean mielellään asuisi...

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Oikein mukava on ollut töissä kuunnella rockilta tätä apu pääsiäistä. Apulanta toimii, ja mukavia juontoja Tonilta ja Sipeltä!

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katson tässä Netflixin dokumenttia tunnetusta pedofiilista Jimmy Savilesta ja puhuttaessa hänen persoonastaan joku sanoi sanoi että Savilea ei voi ymmärtää jos ei katso häntä katolilaisesta näkökulmasta. Tämä lienee sitä tahatonta huumoria kun ottaa huomioon katolisen kirkon hyväksikäyttö skandaalit ja sen että dokumentti kertoo Savilen synkästä puolesta.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Millaista on olla ehdonalaisessa? Onko se enimmäkseen peukaloiden pyörittämistä sekä määräajan päättymisen odottamista yksikseen vai pitääkö odottaa jotain ehdonalaisvalvojaa, jonka kanssa tulee tavata tietyin väliajoin?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kyrpäjooseppi

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juuri näin ja Twitter on ihan hyvä keino edistää sitä. Ei sitä ole pakko seurata jos siellä olevat mielipiteet eivät miellytä.
Tämä. Tuntuu että nykyään ihmiset eivät osaa ollenkaan suodattaa lukemaansa. Jos twitterissä tai vastaavassa jotain mainitaan tämä otetaan täytenä faktana vaikka kertojana olisi "Pena". Tuntuu että ihmiskunta vain tyhmenee sitä mukaan, mitä enemmän tietoa saadaan tarjolle.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä. Tuntuu että nykyään ihmiset eivät osaa ollenkaan suodattaa lukemaansa. Jos twitterissä tai vastaavassa jotain mainitaan tämä otetaan täytenä faktana vaikka kertojana olisi "Pena". Tuntuu että ihmiskunta vain tyhmenee sitä mukaan, mitä enemmän tietoa saadaan tarjolle.
Lisäksi harva asia maailmassa on enää sellainen, josta ei joku loukkaantuisi ja noita loukkaantujia löytyy aina vain lisää. Joko kysymyksessä ovat trollit tai sitten kyseisillä loukkaantujilla on mielenterveydellisiä ongelmia.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ostettiin eilen uusi varsi-imuri (ks. liite). Tänään on tullut koeajettua ja ihan eto peli tuntuu olevan. Siinä on jopa ajovalot. Hyvin imee ja hurisee. Mukavasti lähtee kissankarvat sohvasta ja pienet roskat matosta. Kissa tykkää tästä yhtä vähän kuin edellisestä ja painuu yleensä sohvan alle nurkkaan sähisemään tai tärisemään kun imurin käynnistää.

Liitteet

• IMG_20220416_190318_HDR.jpg
    IMG_20220416_190318_HDR.jpg
    466,3 KB · kertaa luettu: 82
Kyllä pääsiäinen tuntuu niin pitkältä ja turhalta. Maanantai olisi normisti pajapäivä, mutta eipä ole huomenna tämän pääsiäisen takia tietenkään. Ensi viikolla pajapäiviä on vain yksi minulla ja se on tuo keskiviikko. Voisihan noita olla enemmänkin. Bussirahat olen onnistunut säästämään pajapäiville enkä ole lähtenyt hölmöilemään tiedätte kyllä minkä kanssa.

Pelirahaa ei edes ole yhtään kun kolme kymppiä hävisin toissapäivänä. Ei tuollaisella alkusummalla muutenkaan mitään saa aikaiseksi ja pelaaminen on silloin täysin turhaa. Kyllä panosta ja pelivaraa pitää olla 150-250 euroa vähintään että tuosta harrastuksesta on jotain hyötyä. Ja voin kertoa että ei ihan surkeesti ole aina mennyt tuolla tavalla kuitenkaan.

Hyvää päivän jatkoa.

Kyllä, tätä minä muistelinkin. Kaverin vuosia sitten antama piippu oli edelleen tallessa ja sitä kautta pystyi hyvin äsken polttamaan tupakkaa. Eli piippu ja puruja sinne vaan, muulla tavalla ei tarviikaan enää poltella.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oikein mukava on ollut töissä kuunnella rockilta tätä apu pääsiäistä. Apulanta toimii, ja mukavia juontoja Tonilta ja Sipeltä!
Vitut ole kiva. Espanjan kuumin sauna toi keittiö, eikö mikään mene tänään putkeen. Suorastaan alkaa vituttaa jo.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Metsolat-päivitys pt.II:

Paljaiden rintojen näkyminen on vähentynyt radikaalisti, mutta kahvia juodaan entiseen tahtiin, eli aivan helvetisti ja Riston elämä menee vain koko ajan enemmän alamäkeen. Pääasia, että Annikki keittää kyllä kireät sumpit uskollisesti vieraille.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toukokuun alussa pääsen ostamaan pimennysverhot, jotka tulevat kyllä täysin tarpeeseen, sillä valon lisääntyessä ja päivän pidentyessä ovat omat yöuneni jääneet kovin lyhyiksi. Tällä hetkellä käytän ainoastaan tavallisia päiväverhoja, jotka päästävät suunnilleen 90 prosenttia valosta läpi ja tämän johdosta olen viimeisen kuukauden aikana herännyt lähes tuntia normaalia aiemmin.

Kaiketi se on ihan hyväksi minulle tulevaa mahdollista työuraaa ajatellen, mutta tällä hetkellä se vaan rasittaa. Päiväunista on tullut osa elämääni ja viimekin viikolla otin kolme kertaa nokoset, koska olin nukkunut niin huonosti. Saattaa olla, että lähestyvä tapahtuma aiheuttaa stressiä vielä normaalia enemmän, mutta on näissä huonoissa yöunissa jotain muutakin taustalla.

No katsotaan monta enää löytyy. Neljä tölkkiä per kävelylenkki eli se tekee jo sen kahdeksan tölkkiä. Yhden join autossa ja yhden kuunnellessa musaa. Kaks on nokan edessä nyt kirjoittaessa tätä viestiä ja Salkkareita odotellessa ja jos jaksaa pari biisiä. No, nyt en voi ainakaan itkeä että kukaan muu olis juonut bissejäni kuin minä itse.

Miettikää, pelkkää huumeiden käyttäjää tarjolla frendiksi. Ihan oikeesti miksi noin. Ei ei, pysytään kaukana ja ollaan mieluummin yksin. Miul on järki näköjään sen verran.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miettikää, pelkkää huumeiden käyttäjää tarjolla frendiksi. Ihan oikeesti miksi noin. Ei ei, pysytään kaukana ja ollaan mieluummin yksin. Miul on järki näköjään sen verran.
Viitisen vuotta sitten istuskelin bussipysäkillä itä-Helsingissä miettien samalla, mihin sitä menisi sinä yönä nukkumaan, kun seuraani tuli joku nuori jannu viereisestä kerrostalosta. Siinä sitten ruvettiin juttelemaan ja jossain vaiheessa kerroin sitten tilanteeni hänelle. Välittömästi hän ehdotti, että tulisin hänen kämppäänsä ainakin viikoksi punkkaamaan ja lisäsi, ettei hänen avokkinsa välitä asiasta. Mitä enemmän puhuttiin, sitä nopeammin minulle selkeni, että kyseinen pariskunta oli aika rankasti viinaan sekä muihinkin päihteisiin kallellaan, joten kohteliaasti kieltäydyin tarjouksesta. Vietin tuon yön jossain muualla, mutta ainakin olin selvänä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy