Oma mataharisi on jo pitkään ollut julkinen salaisuus. Vaihtaisit välillä.Sain Mäkkäristä tilauksen numerolla 007. Onko sattumaa?
Viimeksi muokattu:
Oma mataharisi on jo pitkään ollut julkinen salaisuus. Vaihtaisit välillä.Sain Mäkkäristä tilauksen numerolla 007. Onko sattumaa?
Vaikuttaa tulevan tarpeeseen... terapia...Seiskan kannessa joku mirkku ilmoitti: "Stefu ajoi minut terapiaan". Ihan reilua, ei tarvinnut omalla kyydillä suoriutua paikalle.
Helvetin kaunis nainen kysyy sua festareille ja lähdet sinne vetämään vain viinaa koko viikonlopuksi - jotenkin ymmärrän, miksi sitä sutinaa ei ole ollut...Saatana nyt on vannoutunut metallimies mahdollisesti lyönyt kätensä paskaan. Lupauduin nimittäin lähtemään kesäkuun lopussa Himokselle iskelmäfestareille. Ei perkele...
Noh, koska kysyjänä oli aivan helvetin kaunis nainen, vastausta ei kauaa tarvinnut miettiä. Kavereita ollaan oltu jo reilu 30 vuotta, mutta ei ole mitään sutinaa kyllä ollut. Vähän ehkä puskista tuli kyllä nyt sitten tällainen neljän päivän reissuun kutsuminen. Tosin johonkin mökkiin asetutaan ja porukkaa on enemmänkin, mutta onpahan kyllä helvetin mukavat muutama päivä tiedossa. Itse festareille en kyllä mene - on siellä kuulemma porukkaa jotka ovat jo viisi vuotta tuolla festareiden aikaan käyneet, mutta itse festareille eivät ole vielä päässeet.
Eli heti paikalle päästyäni aion korkata enkä sitä korkkia pistä kiinni ennenkuin on kotiinlähdön aika. Siinä saa yrittää meikäläistä raahata jotain fucking iskelmää kuuntelemaan.
...
Helvetin kaunis nainen kysyy sua festareille ja lähdet sinne vetämään vain viinaa koko viikonlopuksi - jotenkin ymmärrän, miksi sitä sutinaa ei ole ollut...
Eipä tuota iskelmää pystykkään kuuntelemaan selvinpäin. Ainakaan festarin verran.Helvetin kaunis nainen kysyy sua festareille ja lähdet sinne vetämään vain viinaa koko viikonlopuksi - jotenkin ymmärrän, miksi sitä sutinaa ei ole ollut...
No, sitte tietenki...Niin siis kyllä se nainen lähtee sinne ihan samoin sitä juomaa kiskomaan, eli yhteiset harrastukset löytyy. Ja mä en mitään änkyräkännejä kuitenkaan kisko, vaan sillälailla sivistyneesti. Kattellaan mitä tapahtuu...
Minä oon ollu kauniin naisen pyytämänä oopperassakin... ja selvinpäin... melkein...Eipä tuota iskelmää pystykkään kuuntelemaan selvinpäin. Ainakaan festarin verran.
Ja hyvähän se on, jos löytyy sopivaa seuraa jakamaan tuota kuuntelukärsimystä.
MInäkin olen ollut naisen kanssa oopperassa. Voitin jostain arpajaisista liput Savonlinnan oopperajuhlille ja sitten äitini minut sinne puolipakolla vei. Äiti sen arvankin oli ostanut, mutta laittanut minun nimen sinne listoille. Taisin olla alle 10 v.Minä oon ollu kauniin naisen pyytämänä oopperassakin... ja selvinpäin... melkein...
<Huokaus> Minä olisin pienenä poikana oman äitini kanssa kyllä mennyt vaikka mihin...MInäkin olen ollut naisen kanssa oopperassa. Voitin jostain arpajaisista liput Savonlinnan oopperajuhlille ja sitten äitini minut sinne puolipakolla vei. Äiti sen arvankin oli ostanut, mutta laittanut minun nimen sinne listoille. Taisin olla alle 10 v.
MInäkin olen ollut naisen kanssa oopperassa. Voitin jostain arpajaisista liput Savonlinnan oopperajuhlille ja sitten äitini minut sinne puolipakolla vei. Äiti sen arvankin oli ostanut, mutta laittanut minun nimen sinne listoille. Taisin olla alle 10 v.
B + C eli kävelet kauppaan ja koppaat kopan lonkeroa kotiin ja katselet eilisen pelin uudelleen.Väsytää. Nyt olisi kaksi vaihtoehtoa. A) mennä päiväunille B) lähteä ulos raikkaaseen sateen jälkeiseen ilmaan lenkille. Nyt täytyy kyllä tarkkaan harkita kumman vaihtoehdon valitsen.