Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 425
  • 68 367

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haalariväki oli liikkeellä Meilahdessa. Soittivat Mattia ja Teppoa. Hyvä meininki!

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minulla ei oikeastaan ole talvikenkiä ollenkaan. Yhdet nilkkurit on, joita käytän äärimmäisessä hädässä. Nekään eivät varsinaisesti ole talvikengät. Kesäkenkiä on kyllä vaikka kuinka. Ei siis kenkien puutteesta ole kyse.

Kyse on asenteesta. Minä en tunnusta talvea. Kävelen tennareissa ja lenkkareissa läpi talven. Talvi voi painua vittuun.
Minullakaan ei ole varsinaisia talvikenkiä ollut yli pariin kymmeneen vuoteen.
Kauppareissut teen lenkkareilla ja jos tyylikkäämmin pitää olla, nahkaiset kävelykengät jalkaan. Koirien aamulenkit pääsääntöisesti talvella nastapohjakengillä, jotka ovat ainoat vain talvikäyttöön tarkoitetut jalkineeni. Piha-/lumitöissä joko nastapohjakengät tai kumisaappaat villasukkien kanssa, joskus harvoin kovilla pakkasilla vaelluskengät, joissa eivät varpaat palele juuri koskaan.

Minä pidän talvesta, varsinkin kevättalvesta, kun valoisuus alkaa lisääntyä ja ulkona on mukava olla ja liikkua.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään käytiin vähän metsäretkellä. Ei täällä nyt ihan niin lämmin ollut kuin viikolla mutta aurinko kuitenkin paistoi ja lämmitti tumman takin selkää... varsinkin kun kiivettiin yhtä rinnettä ylös. Rinteestä löytyi jo avoimia valkovuokkoja. Niin se kevät vaan etenee.

Liitteet

• IMG_20220423_142454_HDR.jpg
    IMG_20220423_142454_HDR.jpg
    816,1 KB · kertaa luettu: 44

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaveri osti eilen uudet vapaa-ajan housut Tokmannilta.

Tänään kaverin piti mennä toiseen liikkeeseen ja ennen lähtöä pohti, että leikkaisiko sen hälytinlapun pois, mutta housujen riisuminen ja lapun leikkaaminen - ääähhh, turhaa, ehtiihän sen. Eikä ollut muutoinkaan menossa Tokmannille.

Meni sitten siihen toiseen kauppaan.

A) arvaatteko mitä tapahtui?
B) arvaatteko kuka tuo kaveri on?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Haalariväki oli liikkeellä Meilahdessa. Soittivat Mattia ja Teppoa. Hyvä meininki!
Joo haalariväkeä liikkeellä. Itse siirryin kotiin kun alkaa vanhalla väsy iskeä.

Glove

Jäsen
Saakelin yksinäistä elämä aina näin eroamisen jälkeen.
En toki ole eronnut kuin kerran, mutta oma kokemukseni täysin päinvastainen. Näki (ja näkee yhä 7v jälkeenkin) kavereita paljon useammin kuin avioliiton aikana.
Minä taas nautin eron jälkeen siitä, että sain tehdä asiat omaan tahtiini ja silloin kun huvittaa. Kukaan ei ole sanomassa, että:"pitää tänään tehdä sitä ja tätä ja huomenna tuota." Yksin on hyvä olla enkä minä tähän toista pyörää kaipaa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taisit tuntea, kuinka vauhti kiihtyy.
Kyllä, kun katsoin nuoria hyväperseisiä opiskelijatyttöjä, niin tunsin todellakin vauhdin kiihtyvän. Mietin toki sitäkin, että tuossa minä olin 20 vuotta sitten ja nyt minä olen tässä. Pitäisiköhän tässä 40+ ikäisenä lähteä vielä haalareissa vetämään. Haalarit on toki tallella.

Mutta mikään ei ole niin kiinnostava kuin nuoren naisen hyvä perse.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuo on yksi kauneimmista lauseista, mitä olen koskaan lukenut tällä palstalla ja olen siitä täysin samaa mieltä. 16 vuotta piti odottaa tuota viestiä ja nyt kun sen näin, niin heti tuli mieli paremmaksi. Onneksi elämme juuri sitä vuodenaikaa, jolloin noita pääsee näkemään koko ajan enemmän ja enemmän.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyllä, kun katsoin nuoria hyväperseisiä opiskelijatyttöjä, niin tunsin todellakin vauhdin kiihtyvän. Mietin toki sitäkin, että tuossa minä olin 20 vuotta sitten ja nyt minä olen tässä. Pitäisiköhän tässä 40+ ikäisenä lähteä vielä haalareissa vetämään. Haalarit on toki tallella.

Ei niistä haalareista oikein näe läpi millainen perse on. Toki riippuu käyttäjästä. Joillakin opiskelijoilla on hyvin tiukat haalarit ja niistä voi tehdä johtopäätöksiä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo on yksi kauneimmista lauseista, mitä olen koskaan lukenut tällä palstalla ja olen siitä täysin samaa mieltä. 16 vuotta piti odottaa tuota viestiä ja nyt kun sen näin, niin heti tuli mieli paremmaksi. Onneksi elämme juuri sitä vuodenaikaa, jolloin noita pääsee näkemään koko ajan enemmän ja enemmän.
Me olemme veljeksiä! Rakastan sinua ikuisesti! Vaikka toki enemmän rakastan niitä nuorten tyttöjen hyviä perseitä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei niistä haalareista oikein näe läpi millainen perse on. Toki riippuu käyttäjästä. Joillakin opiskelijoilla on hyvin tiukat haalarit ja niistä voi tehdä johtopäätöksiä.
Hyvän perseen näkee aina, mistä vain. Toki sen näkee esimerkiksi trikoista paremmin.

Mikään ei ole niin kiinnostavaa kuin hyvä naisen perse. Se on lopulta asia, jonka ympärillä tämä maailma pyörii. Se jalkoväli toki toinen.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En toki ole eronnut kuin kerran, mutta oma kokemukseni täysin päinvastainen. Näki (ja näkee yhä 7v jälkeenkin) kavereita paljon useammin kuin avioliiton aikana.
Minä taas nautin eron jälkeen siitä, että sain tehdä asiat omaan tahtiini ja silloin kun huvittaa. Kukaan ei ole sanomassa, että:"pitää tänään tehdä sitä ja tätä ja huomenna tuota." Yksin on hyvä olla enkä minä tähän toista pyörää kaipaa.
Kyllä pojat, kyllä. Tottakai nämä olivat ne teidän ensimmäiset fiilikset eron jälkeen. Ei jumalauta nyt taas...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä näin avioliitossani paljon kavereita. Muija vehtasi parin kaverini kanssa ja pari kertaa yllätin heidät kolmen kimpasta. Ja sitten nainen sanoi, että on vaan kaverillisia fiiliksiä ollut minua kohtaan jo monta vuotta, niin silleenhän näin kaveria joka päivä. Avioliiton jälkeen en niitä paria kaveria enää nähnyt - enkä sitä muijakaveriakaan.

Ainakin ajatusleikkinä noin.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kyllä pojat, kyllä. Tottakai nämä olivat ne teidän ensimmäiset fiilikset eron jälkeen. Ei jumalauta nyt taas...
Yleensä olen jopa ymmärtänyt itseeni ja ystäviini kohdistuneen vittuilun (josta olet kiitettävästi ollut lusimassa) mutta tätä nyt en. Jos paskaksi muuttuneesta liitosta eroaa niin mitä ihmettä sitä sitten pitäisi miettiä? Uutta pillua? No moni sitäkin tekee, mutta ei se kaikille tule ensimmäisenä mieleen.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Yleensä olen jopa ymmärtänyt itseeni ja ystäviini kohdistuneen vittuilun (josta olet kiitettävästi ollut lusimassa) mutta tätä nyt en. Jos paskaksi muuttuneesta liitosta eroaa niin mitä ihmettä sitä sitten pitäisi miettiä? Uutta pillua? No moni sitäkin tekee, mutta ei se kaikille tule ensimmäisenä mieleen.
No vähän kyllä peräänkuuluttaisin sinultakin tilannetajua. Jos nimimerkki tulee kertomaan eron jälkeisestä yksinäisyydestä, niin onko se ihan oikea hetki tulla hehkuttamaan eron ihanuutta? Ja pistän vaikka pääni pantiksi, että ensimmäisenä ajatuksena ei sinullakaan eron jälkeen ole ollut "jeeeee, vihdoinkin pääsee näkemään kavereita". Tai no, tarkemmin kun ajattelee, niin ei sekään kyllä ihmetyttäisi.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aloitin ties kuinka monennen kerran katsomaan Roberto Benignin Life is beautiful -leffaa, joka tunnetaan suomeksi nimellä Kaunis elämä. Vaikka pidänkin italialaisista sekä joistain heidän leffoistaan (ylivoimaisena ykkösenä on Cinema Paradiso), on tämä Benignin tekele jäänyt usein kesken, koska tyypin naama ärsyttää niin paljon. Nyt yritän purra hammasta ja selviytyä tästä taistelusta voittajana.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aloitin ties kuinka monennen kerran katsomaan Roberto Benignin Life is beautiful -leffaa, joka tunnetaan suomeksi nimellä Kaunis elämä. Vaikka pidänkin italialaisista sekä joistain heidän leffoistaan (ylivoimaisena ykkösenä on Cinema Paradiso), on tämä Benignin tekele jäänyt usein kesken, koska tyypin naama ärsyttää niin paljon. Nyt yritän purra hammasta ja selviytyä tästä taistelusta voittajana.
Nyt on pakko kommentoida tätä, sillä kyseinen leffa on ollut salainen suosikkini ja olen nähnyt sen noin 8-10 kertaa.

Leffa on puoliväliin saakka lapsellisen siirappista. Sen tyylilaji on tietysti tietoisesti sellainen. Melko tasan miinuutilleen puolivälissä leffaa alkaa sota, jonka jälkeen alkaa kuin toinen elokuva. Kahdella viime katsomalla jätinkin alkupuoliskon katsomatta, jolloin leffafiilis maksimoitui.

Enää en ole leffaa katsonut noin 10 vuoteen, muistan sen jo, ja aikuisuuden myötä se alkoi muutenkin tuntua liian höttöiseltä jopa loppuosaltaan. Mutta se Benignin hahmon polvennostokävelykohtaus elokuvan loppupuolella on jäänyt erityisesti mieleeni.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Canceloidaankohan Zorro joskus tässä lähiaikoina? Ainakin se miekalla tehtävä merkki aiheuttaa pahennusta.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy