Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 345 744
  • 66 867
Kyllä, tätä minä muistelinkin. Kaverin vuosia sitten antama piippu oli edelleen tallessa ja sitä kautta pystyi hyvin äsken polttamaan tupakkaa. Eli piippu ja puruja sinne vaan, muulla tavalla ei tarviikaan enää poltella.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oikein mukava on ollut töissä kuunnella rockilta tätä apu pääsiäistä. Apulanta toimii, ja mukavia juontoja Tonilta ja Sipeltä!
Vitut ole kiva. Espanjan kuumin sauna toi keittiö, eikö mikään mene tänään putkeen. Suorastaan alkaa vituttaa jo.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Metsolat-päivitys pt.II:

Paljaiden rintojen näkyminen on vähentynyt radikaalisti, mutta kahvia juodaan entiseen tahtiin, eli aivan helvetisti ja Riston elämä menee vain koko ajan enemmän alamäkeen. Pääasia, että Annikki keittää kyllä kireät sumpit uskollisesti vieraille.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Toukokuun alussa pääsen ostamaan pimennysverhot, jotka tulevat kyllä täysin tarpeeseen, sillä valon lisääntyessä ja päivän pidentyessä ovat omat yöuneni jääneet kovin lyhyiksi. Tällä hetkellä käytän ainoastaan tavallisia päiväverhoja, jotka päästävät suunnilleen 90 prosenttia valosta läpi ja tämän johdosta olen viimeisen kuukauden aikana herännyt lähes tuntia normaalia aiemmin.

Kaiketi se on ihan hyväksi minulle tulevaa mahdollista työuraaa ajatellen, mutta tällä hetkellä se vaan rasittaa. Päiväunista on tullut osa elämääni ja viimekin viikolla otin kolme kertaa nokoset, koska olin nukkunut niin huonosti. Saattaa olla, että lähestyvä tapahtuma aiheuttaa stressiä vielä normaalia enemmän, mutta on näissä huonoissa yöunissa jotain muutakin taustalla.
 
No katsotaan monta enää löytyy. Neljä tölkkiä per kävelylenkki eli se tekee jo sen kahdeksan tölkkiä. Yhden join autossa ja yhden kuunnellessa musaa. Kaks on nokan edessä nyt kirjoittaessa tätä viestiä ja Salkkareita odotellessa ja jos jaksaa pari biisiä. No, nyt en voi ainakaan itkeä että kukaan muu olis juonut bissejäni kuin minä itse.
 
Miettikää, pelkkää huumeiden käyttäjää tarjolla frendiksi. Ihan oikeesti miksi noin. Ei ei, pysytään kaukana ja ollaan mieluummin yksin. Miul on järki näköjään sen verran.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miettikää, pelkkää huumeiden käyttäjää tarjolla frendiksi. Ihan oikeesti miksi noin. Ei ei, pysytään kaukana ja ollaan mieluummin yksin. Miul on järki näköjään sen verran.
Viitisen vuotta sitten istuskelin bussipysäkillä itä-Helsingissä miettien samalla, mihin sitä menisi sinä yönä nukkumaan, kun seuraani tuli joku nuori jannu viereisestä kerrostalosta. Siinä sitten ruvettiin juttelemaan ja jossain vaiheessa kerroin sitten tilanteeni hänelle. Välittömästi hän ehdotti, että tulisin hänen kämppäänsä ainakin viikoksi punkkaamaan ja lisäsi, ettei hänen avokkinsa välitä asiasta. Mitä enemmän puhuttiin, sitä nopeammin minulle selkeni, että kyseinen pariskunta oli aika rankasti viinaan sekä muihinkin päihteisiin kallellaan, joten kohteliaasti kieltäydyin tarjouksesta. Vietin tuon yön jossain muualla, mutta ainakin olin selvänä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuota Jompan putkea katsellessa mieleeni tuli, että saatan kesällä vuokrasopimuksen jatkon varmistuttua ostaa sen kunniaksi jotain Alkosta. En mitään olutta kuitenkaan, vaan ehkä jotain astetta fiinimpää. Luultavasti viskiä, rommia tai konjakkia, sillä on kulunut vähintään vuosikymmen siitä, kun olen viimeksi mitään noista juonut.
 
80e riittää noille neljälle pajapäivälle ja sit kun et ota yhtään poissaoloa niin uutta rahailmoitusta menee. Kilometrikorvaukset siihen päälle. Mulle jää joku 16e käyttörahaa näistä rahoista laskujeni mukaan loppujen lopuksi. Pantit tölkeistä ja pulloista siihen päälle lisäksi niin vähän käyttörahaa mul sitten.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
- 3 x viikon penaltti
- 1 x rikepiste (ei enää voimassa)
- 2 x ohjeistava yksityisviesti
- 1 x väliaikainen ketjunavauskielto (ei enää voimassa)
- 1 x ikuinen ketjunavauskielto (ei enää voimassa, mutta kesti vuosia, ne olivat pitkiä, vuodet, ja ketjut toki, KATEELLISET)

Järjestelmä antaa poikittaista mutta kavaraani kulkee in case epäseläää !!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
- 3 x viikon penaltti
- 1 x rikepiste (ei enää voimassa)
- 2 x ohjeistava yksityisviesti
- 1 x väliaikainen ketjunavauskielto (ei enää voimassa)
- 1 x ikuinen ketjunavauskielto (ei enää voimassa, mutta kesti vuosia, ne olivat pitkiä, vuodet, ja ketjut toki, KATEELLISET)

Järjestelmä antaa poikittaista mutta kavaraani kulkee in case epäseläää !!
Damn right my friend!! Br Warpuli in case epäselvää ja way over 99 viestiä aikana jolloin hammaslääkäri ei manipuloinut lukuja (messages) JA:n laadukkaimmassa ketjussa (par excellence) -!!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
- 3 x viikon penaltti
- 1 x rikepiste (ei enää voimassa)
- 2 x ohjeistava yksityisviesti
- 1 x väliaikainen ketjunavauskielto (ei enää voimassa)
- 1 x ikuinen ketjunavauskielto (ei enää voimassa, mutta kesti vuosia, ne olivat pitkiä, vuodet, ja ketjut toki, KATEELLISET)

Järjestelmä antaa poikittaista mutta kavaraani kulkee in case epäseläää !!

Missä on kuukauden kakut, mää kysyn vaan, mää häpeän ettei ole.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Toinen osapuoli tuossa omassa casessani ei ole vieläkään tajunnut, että hänkin on joutumassa samaan kuseen kuin minä. Hän maalailee innokkaasti omia tulevaisuuden suunnitelmiaan vailla huolta huomisesta eikä suostu uskomaan, että häntäkin tullaan syyttämään samoista asioista kuin minua. Vitut. Turha tulla minulle itkemään siinä vaiheessa, kun virkavalta tulee hakemaan häntä istuntoon. Tosin näyttää siltä, että olen menossa yksikseni kuulemaan syytteet, sillä tuo toinen osapuoli on piiloutunut "pahalta maailmalta" ja kuvittelee, että pari viikkoa piilossa saa oikeuslaitoksen unohtamaan hänet.

Itse menen pääkallopaikalle ja vieläpä hieman etuajassa, jotta saan tämän vuosia vaivanneen paskan päättymään. Tuomion kanssa tulee vain jotenkin oppia elämään ja onneksi tuo aika soljuu varsin nopeasti. Eniten ottaa päähän suuri korvaussumma, mutta enköhän minä siitäkin selviä. En ole hakemassa mihinkään sellaiseen duuniin, jossa tarvittaisiin kirjanpidollista osaamista, joten sikäli tuo tuleva tuomio ei varmaankaan tule haittaamaan minua työnhaussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös