Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 095
  • 66 854

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Gretzkyllä oli Marty McSorley. Putinilla on miesvahvuudeltaan satojen tuhansien suuruinen kansalliskaarti.

Ei riittäisi ehkä edes Bill McCrearyllä pokkaa taklata Vladimir Vladimirovitsia tällä tavalla:



 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Ihan mielenkiinnolla odotan, että millaisen kirjan Petri Pykälä eli tuttavallisemmin Ilkka Remes tuuppaa pihalle loppuvuodesta. Voisi kuvitella, että alkuvuoden tapahtumat veti juonen täysin uusiksi. En ole miehen kirjoja lukenut enää vuosiin, mutta eiköhän Suomi ole taas vaarassa itänaapurin takia, kuten oli jo 2000-luvun alussa julkaistussa Ruttokelloissa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viime vuonna en liikkunut oikeastaan missään pääkaupunkiseudulla, vaan olin enimmäkseen sisällä milloin missäkin, koska tilanteeni ei sallinut sellaista.

Tänä vuonna olen ottanut täysin toisenlaisen asenteen ja siitä on kiittäminen oman tilanteeni paranemista. Kun on oma koti, niin on paljon helpompi ja ennen kaikkea mukavampi lähteä tutustumaan Stadiin. Näiden kuluneiden viikkojen ja kuukausien aikana Ogeli, Käpylä, Arabianranta, Vanhakaupunki, Herttoniemi ja Hakaniemi ovat tulleet taas osaksi elämääni. Lähes 20 vuotta sitten pyörin usein noilla kulmilla, joten ne ovat hyvinkin tuttuja paikkoja minulle.

Kevään ja kesän aikana ajattelin käydä tutustumassa ainakin Tuomiokirkkoon, Temppeliaukion kirkkoon, Lonnaan, Vallisaareen ja luultavasti Isosaareenkin sekä muihinkin luontokohteisiin. Onneksi kännykkäni on varustettu hyvällä kameralla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pikkuisen oli surrealistinen ilma tänään ja nyt työpäivä olisi pulkassa, alkoi sataa hiekka että taivaan täydeltä. Calima.
 

Liitteet

  • FB_IMG_1648152209477.jpg
    FB_IMG_1648152209477.jpg
    50,5 KB · kertaa luettu: 88

Glove

Jäsen
Kello käy kahtatoista eli kai tämä yöksi jo lasketaan ja yleensä yöllä nukutaan, mutta eipä ole uni lähelläkään. Joskus ennen tuli uni kun laittoi silmät kiinni, onnistuispa nykyäänkin.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä päivä takana.
Edessä vielä parempi, koska pääsen kotiin.
Tampereen ratikka-kokemus jäi näkemiseen. Ei kaduta. Ratikka on vaan ratikka riippumatta siitä miksi sitä kutsutaan ja missä se kulkee.
Illoista on vaikea luopua - mutta unta ei voita mikään, paitsi unen jälkeinen uusi aamu.

Hyvää yötä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Volodymyr Zelenskyi on kyllä niin karismaattinen ja komea mies että antaisin hänelle varmaan mitä vaan... Ikävä kyllä minulla ei ole ylimääräistä hävittäjää, panssarivaunua ja kasaa rynkkyjä nurkissa. ;-)
 
K

Kiekkokatsoja

Volodymyr Zelenskyi on kyllä niin karismaattinen ja komea mies että antaisin hänelle varmaan mitä vaan... Ikävä kyllä minulla ei ole ylimääräistä hävittäjää, panssarivaunua ja kasaa rynkkyjä nurkissa. ;-)
No mutta, sehän näyttelee.
Lisäys. Osa miehistä näyttelee, saadakseen haluamansa (naiselta).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onpas muuten paskoja bändejä linkattu ~tässä kuussa tuonne "Osaavia metallibändejä" -ketjuun. Minulla on myös oikeus mielipiteeseen, koska musiikkimakuni hipoo liki täydellisyyttä.

Jaa, tuliko Eviliä ikävä, tuliko häh?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onpas muuten paskoja bändejä linkattu ~tässä kuussa tuonne "Osaavia metallibändejä" -ketjuun. Minulla on myös oikeus mielipiteeseen, koska musiikkimakuni hipoo liki täydellisyyttä.

Jaa, tuliko Eviliä ikävä, tuliko häh?
Pitäisiköhän käydä lätkimässä ketju täyteen pörinää ja surinaa?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Piti käydä katsomassa ja siellä oli Reckless Lovea ja Skid Rowea. Selvä sit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös