Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 402
  • 66 860

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt tulee piirakkaa. Äitini tuli tänään tekemään perinteiset joulupiirakkansa. Nyt on jo ehditty paistamiseen ja se on minun vastuulla... Ja kohta pitäisi tehdä muussia perunapiirakoita varten. Kyllä tässä vielä hommaa piisaa...

Mitä mieltä jengi mahtaa olla perunapiirakasta? Minä toki olen sen verran sivistymätön, että suosin riisipiirakkaa.

PS: I MISS YOU JOHNNY!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olisinpa alkanut formulakuskiksi, voisin jäädä joskus 10 vuoden päästä eläkkeelle. Nyt saattaisin olla ajamassa rallia.
Tai sitten ajaisit tuollaisella hienolla Volvolla.
 

Liitteet

  • Roger & Volvo P1800.jpg
    Roger & Volvo P1800.jpg
    193 KB · kertaa luettu: 63

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tämä olisi kyllä herrasmiehen vaihtoehto.
Ikäkin taitaa täsmätä edes suunnilleen? Sir Roger oli Volvon ratissa 35-42 ikävuoden kieppeillä. Sitten hypättiin hieman suurempiin agentin saappaisiin ~46-vuotiaana. Tässä hommassa jatkettiinkin sinne 58 ikävuoteen saakka.

Ei siis mitään eläkepuheita vielä muutamaan vuosikymmeneen.

Jännällä tavalla brittiläiset auto tuntuivat kiertävän Roger Mooren kaukaa. Bondina ei tainnut ajaa Aston Martinilla kertaakaan. Pyhimyksenäkin ajeli ruotsalaisella autolla. Jonkun tarinan mukaan Jaguar kieltäytyi antamasta Pyhimykseen E-typeä. Saattoi hieman kaduttaa myöhemmin. Aika ikoninenhan tuosta Volvosta tuli (E-typestä toki tuli muutenkin).
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jännällä tavalla brittiläiset auto tuntuivat kiertävän Roger Mooren kaukaa. Bondina ei tainnut ajaa Aston Martinilla kertaakaan. Pyhimyksenäkin ajeli ruotsalaisella autolla. Jonkun tarinan mukaan Jaguar kieltäytyi antamasta Pyhimykseen E-typeä. Saattoi hieman kaduttaa myöhemmin. Aika ikoninenhan tuosta Volvosta tuli (E-typestä toki tuli muutenkin).
Joo tosin Kanuunakuularallissa Roger ajoi Aston Martinilla. Hahmohan oli sellainen Rookerin James Bond -parodia muutenkin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ja helvetti Bondeissa tietysti Lotuksella :D

@CuJo#31
Joo, tuli sama ajatuskatko itselleni. Toki Aston Martin on se ikonisin Bond-merkki.

Ei ole tullut vissiin vieläkään tarpeeksi katsottua agenttimme seikkailuja. Ensi kesänä uusiksi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Vitoselta tulee joku nollabudjetin jenkkijoululeffa ja tunnistin siinä olevan naisen heti alkuperäisestä Dexter-sarjasta Dexterin vaimo Ritana. Hänen ensimmäiset sanansa olivat " Aina kun katson Jimiä niin saan perhosia vatsaan" naurahdin koska uudessa Dexter: New Blood -sarjassa Dexterin uusi peitenimi on Jim....


Ei mulla muuta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Rupesin katselemaan, että mitä ulkoinen blu-ray lukija maksaa. Hinnathan ovat törkeät, joutuu jopa satasen maksamaan. Sitten menin katsomaan mitä tori.fi maksaa PlayStation 3 konsoli. 50€. Pitänee ostaa tommonen, kun tulee halvemmaksi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rupesin katselemaan, että mitä ulkoinen blu-ray lukija maksaa. Hinnathan ovat törkeät, joutuu jopa satasen maksamaan. Sitten menin katsomaan mitä tori.fi maksaa PlayStation 3 konsoli. 50€. Pitänee ostaa tommonen, kun tulee halvemmaksi.
Luovuin omasta PS3:sta kun en kestänyt sitä kuumenemista (ja siitä seuraavaa tuulettimen melua) bluray toistossa. Tilasin Panasonicin soittimen Saksasta, makso kuuskymppiä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on yhä epävarmaa onko jouluaattona työvuoro minulla vai ei. Olen lupautunut olemaan silloin tarvittaessa käytettävissä mutta asia ratkeaa vasta huomenna. Tämä sairauslomalla oleva työntekijä ilmoittelee näemmä poissaoloistaan päivä kerrallaan. Mutta minä olen valmis kuin partiolainen!

Hyvin todennäköistä se on että olen jouluaaton töissä kello 8-16. Ihan yhdentekevä asia tuo nyt ei ole tällaiselle innokkaalle jouluihmiselle mutta kyllä se nyt menee kun tämän ja huomisen aikana ehdin varmaan valmistella joulun myös kotiini ja sitten voin olla aaton töissä ja nauttia joulusta kotona joulupäivänä ja Tapanina. Ja emäntä jonka kanssa aaton olenkin töissä vähän jo lupaili että saisin edes joulurauhan julistuksen katsella myös töissä, ainakin sen itse julistuksen mikä nyt se tärkein osuus onkin.

Kai siellä töissä olisi ollut tarvetta huomisellekin minulle myös mutta silloin en suostunut olemaan käytettävissä. Olen järjestellyt aikatauluni oman joulun valmistamisen eteen niin että olen aatonaaton vapaana niin kuin on sovittu ja jos olisin silloin töissä niin sitten saattaisi koko joulu olla uhattuna. Kun ei työvuorojen jälkeen oikein mitään jaksa tehdä. Kai se riittää kun aattona tarvittaessa taas venyy työpaikan eteen. Ei se palkkakaan nyt kovin kummoinen ole kuitenkaan.

Vielä pitäisi asuntoa vähän siivota, loput jouluruoat hommata ja tehdä että kyllä tässä tekemistä vielä on ennen jouluaattoa mutta enköhän minä ehdi. Minulle joulu on iso juhla niin kuin olette jo varmaan huomanneetkin.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Krista Kiuru ja Gary Bettman. Siinä lienee maailman kaksi onnellisinta ihmistä tällä hetkellä
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onko Gary Bettman Krista Kiurun tulevan lapsen isä?
Ei. Lapsen isä Simo "Slayer" Rahikainen on Atakhaman kitaristi sekä sijoituspalveluyhtiön myyntijohtaja, varainhoitaja. Kiurusta tuleekin mieleen sellainen black- ja death-metal-fanin prototyyppi.

 
Viimeksi muokattu:

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää korona on kyllä engelsmannien katala juoni tehdä kaikista hörökorvia. Stna joka päivä monta tuntia on maski päällä, kohta on korvat kuin Charlesilla. Ja kun tarpeeksi kauan jatkuu, niin alkaahan tuo näkymään jo perimässä :).
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tää korona on kyllä engelsmannien katala juoni tehdä kaikista hörökorvia. Stna joka päivä monta tuntia on maski päällä, kohta on korvat kuin Charlesilla. Ja kun tarpeeksi kauan jatkuu, niin alkaahan tuo näkymään jo perimässä :).
Käyttää sidottuvia maskeja, niin ei korvat hörötä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Voisko Tami ajaa jaggellaan Wuhanin flunssan kovaa vauhtia kauas pois?
 

Nick Neim

Jäsen
Tee neljäs yövuoro putkeen, kun edelliseltä viikonlopultakin on karmeat unet alla -> lähde suoraan töistä lentokentälle, kun ei sitä ehdi enää (t)yövuoron jälkeen nukkumaankaan --> aja auto heti parkkiin, jotta pääset nauttimaan olutta ja siirtämään väsymystä eteenpäin ---> saa tietoosi, että sen alkuperäisen 2,5h ajan sijasta tuleekin vielä lähes tunti lisää odoteltavaa, kun lento on myöhässä ----> huomaa olevasi jo nyt aika sievässä

Saatanan saatana. Onneksi ei ole illasta mitään suunnitelmia, mutta huomenna pitäisi pukin keikka vetästä. Jos alkaa humala kolkuttelemaan jo klo 10 aamulla, niin ei se taas iltaa ajatellen kovin hyvää lupaile.

Ja olen kuitenkin hyvin ehdoton pukin nollatoleranssille, joten jarru täytyy alkaa piakkoin löytymään, kun ei kukaan darrapukkiakaan halua haistella. Saatanan saatana.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensiapukaapissa lukee 9 kielellä, että se on ensiapukaappi. Savolaisillekin se on käännetty "liäkekuappi".
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Kari Runk muistan kun lähdin neljäntoista 11h yövuoron jälkeen Miamiin, en tosin ihan suoraan, niin kun nukkumaan pääsin, olin ollut hereillä 26h. Oli rapsakka alku lomalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös