Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 209
  • 66 843

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniii. Näin tossa eilisiä riitapukareita. Kyllähän noilla tuntu pikkasen morkkista olevan, varsinkin kun tämä nainen oli monottanut putkan vartijaa munille ja mies oli paskantanut unissaan housuun. Mukava oli kuulemma putkasta päästyään lähtee ettimään kyytiä. Heh, amatöörit. Tällä miehellä oli putkaan päästyään välähtänyt pakosuunnitelma mielessä. Yritti teeskennellä sairaskohtausta et pääsis sairaalaan, ei ollu menny läpi. Vartija oli vaan kysyny että mikäs sairaskohtaus se tommonen olevinaan on missä sätkitään ja huudetaan kun hullu. Noh, oppirahoja, oppirahoja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sepä juuri! Mielenkiintoinen elokuva kaikinpuolin

Tästä en ollut koskaan kuullutkaan, mutta Piratebay oli. Selailin vähän internetiä, jos jonkun elokuvan katsoisi ja nyt sellainen löytyi. Kaipa tämä pitäisi kunnon jurrissa katsoa vaan nyt ei malta odottaa tälläistä tekelettä.

En koskaan katso trailereita, mutta nyt niin tein, koska sen verran erikoista menoa kuulosti olevan.

Noniii. Näin tossa eilisiä riitapukareita.

Mielenkiintoisen porukan kanssa pyörit, jos pariskuntien peli-ilta menee noin. No, eivät taida olla korkeakoulutettuja jne, taatusti polttavat tupakkaakin jne.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Sekaisin Marista on kyllä loistava komedia.

Ja opetti ainakin mulle, että housujen vetoketjua ei kiskaista raivolla ylös.
 
Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Päätin paljastaa teille rakkaille ystävilleni jutunjuuriani, linkkejä joihin olin tämän mainion, yhteiskuntaamme rakentavan palstan keskusteluiden eli näkemysten innostamana ajautunut. Eli julkaisen aivan älyttömän loogisia linkkejä, jotka arvee oli ennen nukkumaan menoaan päättänyt jättää käyttämättä eli siis fiksusti pitänyt turpansa kiinni. Mutta nyt itseäni paljastan, uutta palstalla, sulkemattomattomat ja linkkaamattomat välilehdet:

Kulttuuriantropologia – Wikipedia
Kulttuurintutkimus – Wikipedia

Demla Ry - demla
Helge Rontu – Wikipedia
Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta – Wikipedia

Hoksaan kyllä, mitä linjaa olen hakenut, mihin olen halunnut närkkiä. Mutta on tuo kieltämättä surullista, kun joutuu kulttuuriantropologiaa ja kulttuurintutkimustakin vielä wikittelemään. Mut eiks olekin jännän paljastavaa, vähän kuin jokin parasiittihotellihomma. Mutta olin juovusten käsissä, sori siittä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bordeaux Blancin

Ai perkele, legendaarinen porvoon lankku. Siinä varmaan pääsyyllinen siihen, että about 30-vuotta myöhemminkin jos juon valkoviiniä (en kyllä juo) niin paha olo tulee. Huikeeta kamaa, saakohan sitä enää? En yleensä viinihyllyn edessä seiso, niin en tiedä.

ne oli ihan kaameeta paskaa mutta känniin tuli ja sitä haettiin

Joku omppu viini kun lekan osti niin sitte yrjöttiin.

Veljet, rakkaat palstaveljet. Vaikka tiemme on ehkä ollut erilainen ja polkumme haarautuneet, niin tässä on yhteinen asia, jonka viemme hautaan asti.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on muuten sillä ja lailla, että tasan kuukauden kuluttua tai neljän viikon ei kuukauden, lähdetään vaimon kanssa Kyprokselle viikoksi. Ihanaa kun saa taas laittaa vyölaukun vyötärölle ja vetää bermudashortsit jalkaan. Ja aurinkorasvat jätetään himaan, ne on homoille noi rasvahommat. Jos vähän palaa, niin ei siihen kuole. Ainakaan heti. Mutta toi lentomatka taas vähän askarruttaa, kun koneessa on kuitenkin kosmista säteilyä enemmän kuin maassa. Ja siihen päälle vielä se, että koneen ilmastointi kierrättää kanssamatkustajien pöpöjä mun hengitysilmaan. No sitä onneksi voi vähän ehkäistä kun laitaa suun ja nenän eteen sellaisen suojan, hengityssuojaimen. Ja siihen pieni reikä ja juo pillillä niitä juomia mitä koneessa sitten juokin. On siinä aina omat juttunsa kun lähtee omaa pihaa pidemmälle, mutta riskeistä huolimatta kyllähän matkailu avartaa. Jaahas, jos tekis vähän etunojapunnerruksia ennen kuin menen vaimon viereen sitä halimaan. On se ihana.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ens vkl olis KuopioRock. Vähän kiinnostas käydä kattoo Cheekin vika Kuopion keikka. Mutta valitettavasti torstaina ei noilla festareilla oo oikein mitään muuta kiinnostavaa.

80e on kuitenkin aika suolanen hinta yhdestä artistista...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eilen mietitytti romanikysymys, joten paninkin kysymyksen Romanit-ketjuun. Ei ne varmaan edes huomanneet. Siellä oli kyllä muutenkin ihan timangia menoa. Ei mitään turhia vastaantulemisia, ehkä vähän väistämisiä. Höhö. Oon varmaan natsi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Osa saattaa minut tämän jälkeen yhdistää oikeaan nimeeni, mutta ihan sama. En minä sitä salaillut ole oikein koskaan.

Elämä on ollut yhtä urheiluprojektia jonkin aikaa. Tavoitteena on ollut luoda jotain ainutlaatuista. Toimin erään ison seuran maalivahtivalmennusvastaavana. Noin vuosi sitten aloin miettimään mitä voisin tehdä lajin yleisen kehityksen eteen itse. Päädyin alueelliseen projektiin, jonka tavoitteena on kehittää maalivahtipelaamisen kautta lajin tasoa kaikilla sarjatasoilla. Etävalmensin yhtä aikuismaalivahtia koekaniinina ja kun nopeasti päästiin tavoitteisiin olin valmis viemään ajatusta eteenpäin. Neuvottelin seuran kanssa mahdollisuudesta järjestää pitkä kesän mittainen kurssi modernista maalivahtipelaamisesta. Tälle saatiin siunaus nopeasti ja mallia lähdin miettimään pidemmälle. Kysymysmerkkejä oli, koska tällaista ei Suomessa lajin parissa ole koskaan järjestetty. Kuinka paljon todellisuudessa on kiinnostusta? Kuinka pitkään kurssiin ihmiset voivat sitoutua? Miten hinta saadaan sellaiseksi, että perheellisillä(?) harrastajilla on varaa siihen. Pyysin mukaan huomattavasti itseäni nimekkäämmän valmentajan, joka innostui ideasta. Hän on joskus minut opettanut valmentamaan sitä kuinka ajattelemme pelaamisesta.

Päädyin kahdeksan viikon pituuteen. Siinä ajassa pohjat saadaan luotua, saadaan hyvät hallivuorot ja joku kesälomareissu ei pilaa koko kurssia osallistujalla. Kesäkuun alkupuoliskolla aloitettiin ja ensi viikolla on viimeinen kerta. 6/8 takana. Optimistinen osallistuja tavoitteeni ylittyi, onneksi siihen olin varautunut sopimalla etukäteen yhdestä lisäohjaajasta jos sen yli mennään. Lopulta ilmoittautuminen jouduttiin sulkemaan eikä kaikki mahtuneet mukaan. Nyt kun kurssi lähestyy loppuaan, on asetetut tavoitteet tähän asti ylitetty kirkkaasti. On ollut helpotus huomata, että kurssille oli tilausta ja vastaanotto osallistujien keskuudessa on ollut erittäin positiivinen.

Viime talvena aloin pohtimaan lajikehitysprojektin toista osaa. Kuinka saadaan vietyä tätä myös alueen, jopa maan rajojen ulkopuolelle. Päädyin tuottamaan englanninkielistä, ilmaista opetusmateriaalia videoiden muodossa. Nyt ne on kuvattu ja editointia ja ääniraitojen luomista vaille valmis.

Loppuun se mitä haluan sanoa kaikille. Jos teillä on jokin idea johon uskotte, tehkää se itse. Avatkaa se ovi, josta menette ensin itse. Jos idea on hyvä, muut seuraavat siitä ovesta perässä.

Tsemppiä kaikkiin projekteihin!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olipas mukavan viileä loma-aamu, hyvä keli keräillä mustikoita. Varmaan pitäisi joku piirakka väsätä.

Ai Jatkis on taas seonnut ja joku kirjoittaa @Iisoppi nikillä. Laittakaa tämä nyt kuntoon.

En se minä ollut, se oli joku muu. Toiset reissaa sinne tänne keikoille, jotkut tappelee kännissä yms... Minä vaan tylsänä höpötän jotain mustikoista, lakoista, kurkuista ja teltoista. Huoh ja pöh... Elämä on parasta huumetta?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Youtubella on huvittavan erikoinen kuva päivityksistä. Se kun meinaa nykyään sivuston downgreidausta.

Eli ainakaan puhelimella ei voi enää kelata videota haluttuun kohtaan, vaan pitää runkata sitä palloa siihen minuuttimää, missä haluaa videon pyörivän. En voi olla miettimättä, käyköhän tuolle sivustolle kohta ns. Myspacet.
En se minä ollut, se oli joku muu. Toiset reissaa sinne tänne keikoille, jotkut tappelee kännissä yms... Minä vaan tylsänä höpötän jotain mustikoista, lakoista, kurkuista ja teltoista. Huoh ja pöh... Elämä on parasta huumetta?
Sienet on parasta huumetta
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin ekaa kertaa selvinpäin uimassa muutamaan vuoteen. Koko ajan pelotti et joku iso makrilli nappaa jalasta tai herranjumala vaikka siitä pyhimmästä palasen(tosin sama kun mä menisin koittaa purra metalliputkea). En mee ikinä enää selvinpäin uimaan. Rohkeita olette te jotka menette uimaan kuolemaa ja vammautumista uhmaten, nosta hattua teille. Ihailen teitä ja haluaisin palan rohkeuttanne elämänpolulleni.
 
Joku ihmeen neiteilypäivä menossa. Ensin tosiaan kävin poimimassa mustikoita ja sitten väsäsin ihan ok mustikkapiirakan ja nyt, kun leikkasin nurtsin paahteisella pihalla, niin alkoi tulla mieleen sellainen ajatus, että pitäisi istuttaa jotain yrttejä ja salaatteja tonne ensi kesänä. Kai sinne voisi jotain kukkiakin tunkea... ei helvetti varmaan paahde on sulattanut pään.
 

Bacon

Jäsen
Ens vkl olis KuopioRock. Vähän kiinnostas käydä kattoo Cheekin vika Kuopion keikka. Mutta valitettavasti torstaina ei noilla festareilla oo oikein mitään muuta kiinnostavaa.

80e on kuitenkin aika suolanen hinta yhdestä artistista...
Itse olisin valmis sijoittamaan 80e, jos ei tarvitsisi kuunnella Cheekiä enää missään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös