Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 198
  • 68 322

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bordeaux Blancin

Ai perkele, legendaarinen porvoon lankku. Siinä varmaan pääsyyllinen siihen, että about 30-vuotta myöhemminkin jos juon valkoviiniä (en kyllä juo) niin paha olo tulee. Huikeeta kamaa, saakohan sitä enää? En yleensä viinihyllyn edessä seiso, niin en tiedä.

ne oli ihan kaameeta paskaa mutta känniin tuli ja sitä haettiin

Joku omppu viini kun lekan osti niin sitte yrjöttiin.

Veljet, rakkaat palstaveljet. Vaikka tiemme on ehkä ollut erilainen ja polkumme haarautuneet, niin tässä on yhteinen asia, jonka viemme hautaan asti.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on muuten sillä ja lailla, että tasan kuukauden kuluttua tai neljän viikon ei kuukauden, lähdetään vaimon kanssa Kyprokselle viikoksi. Ihanaa kun saa taas laittaa vyölaukun vyötärölle ja vetää bermudashortsit jalkaan. Ja aurinkorasvat jätetään himaan, ne on homoille noi rasvahommat. Jos vähän palaa, niin ei siihen kuole. Ainakaan heti. Mutta toi lentomatka taas vähän askarruttaa, kun koneessa on kuitenkin kosmista säteilyä enemmän kuin maassa. Ja siihen päälle vielä se, että koneen ilmastointi kierrättää kanssamatkustajien pöpöjä mun hengitysilmaan. No sitä onneksi voi vähän ehkäistä kun laitaa suun ja nenän eteen sellaisen suojan, hengityssuojaimen. Ja siihen pieni reikä ja juo pillillä niitä juomia mitä koneessa sitten juokin. On siinä aina omat juttunsa kun lähtee omaa pihaa pidemmälle, mutta riskeistä huolimatta kyllähän matkailu avartaa. Jaahas, jos tekis vähän etunojapunnerruksia ennen kuin menen vaimon viereen sitä halimaan. On se ihana.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ens vkl olis KuopioRock. Vähän kiinnostas käydä kattoo Cheekin vika Kuopion keikka. Mutta valitettavasti torstaina ei noilla festareilla oo oikein mitään muuta kiinnostavaa.

80e on kuitenkin aika suolanen hinta yhdestä artistista...

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eilen mietitytti romanikysymys, joten paninkin kysymyksen Romanit-ketjuun. Ei ne varmaan edes huomanneet. Siellä oli kyllä muutenkin ihan timangia menoa. Ei mitään turhia vastaantulemisia, ehkä vähän väistämisiä. Höhö. Oon varmaan natsi.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Osa saattaa minut tämän jälkeen yhdistää oikeaan nimeeni, mutta ihan sama. En minä sitä salaillut ole oikein koskaan.

Elämä on ollut yhtä urheiluprojektia jonkin aikaa. Tavoitteena on ollut luoda jotain ainutlaatuista. Toimin erään ison seuran maalivahtivalmennusvastaavana. Noin vuosi sitten aloin miettimään mitä voisin tehdä lajin yleisen kehityksen eteen itse. Päädyin alueelliseen projektiin, jonka tavoitteena on kehittää maalivahtipelaamisen kautta lajin tasoa kaikilla sarjatasoilla. Etävalmensin yhtä aikuismaalivahtia koekaniinina ja kun nopeasti päästiin tavoitteisiin olin valmis viemään ajatusta eteenpäin. Neuvottelin seuran kanssa mahdollisuudesta järjestää pitkä kesän mittainen kurssi modernista maalivahtipelaamisesta. Tälle saatiin siunaus nopeasti ja mallia lähdin miettimään pidemmälle. Kysymysmerkkejä oli, koska tällaista ei Suomessa lajin parissa ole koskaan järjestetty. Kuinka paljon todellisuudessa on kiinnostusta? Kuinka pitkään kurssiin ihmiset voivat sitoutua? Miten hinta saadaan sellaiseksi, että perheellisillä(?) harrastajilla on varaa siihen. Pyysin mukaan huomattavasti itseäni nimekkäämmän valmentajan, joka innostui ideasta. Hän on joskus minut opettanut valmentamaan sitä kuinka ajattelemme pelaamisesta.

Päädyin kahdeksan viikon pituuteen. Siinä ajassa pohjat saadaan luotua, saadaan hyvät hallivuorot ja joku kesälomareissu ei pilaa koko kurssia osallistujalla. Kesäkuun alkupuoliskolla aloitettiin ja ensi viikolla on viimeinen kerta. 6/8 takana. Optimistinen osallistuja tavoitteeni ylittyi, onneksi siihen olin varautunut sopimalla etukäteen yhdestä lisäohjaajasta jos sen yli mennään. Lopulta ilmoittautuminen jouduttiin sulkemaan eikä kaikki mahtuneet mukaan. Nyt kun kurssi lähestyy loppuaan, on asetetut tavoitteet tähän asti ylitetty kirkkaasti. On ollut helpotus huomata, että kurssille oli tilausta ja vastaanotto osallistujien keskuudessa on ollut erittäin positiivinen.

Viime talvena aloin pohtimaan lajikehitysprojektin toista osaa. Kuinka saadaan vietyä tätä myös alueen, jopa maan rajojen ulkopuolelle. Päädyin tuottamaan englanninkielistä, ilmaista opetusmateriaalia videoiden muodossa. Nyt ne on kuvattu ja editointia ja ääniraitojen luomista vaille valmis.

Loppuun se mitä haluan sanoa kaikille. Jos teillä on jokin idea johon uskotte, tehkää se itse. Avatkaa se ovi, josta menette ensin itse. Jos idea on hyvä, muut seuraavat siitä ovesta perässä.

Tsemppiä kaikkiin projekteihin!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olipas mukavan viileä loma-aamu, hyvä keli keräillä mustikoita. Varmaan pitäisi joku piirakka väsätä.

Ai Jatkis on taas seonnut ja joku kirjoittaa @Iisoppi nikillä. Laittakaa tämä nyt kuntoon.

En se minä ollut, se oli joku muu. Toiset reissaa sinne tänne keikoille, jotkut tappelee kännissä yms... Minä vaan tylsänä höpötän jotain mustikoista, lakoista, kurkuista ja teltoista. Huoh ja pöh... Elämä on parasta huumetta?

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Youtubella on huvittavan erikoinen kuva päivityksistä. Se kun meinaa nykyään sivuston downgreidausta.

Eli ainakaan puhelimella ei voi enää kelata videota haluttuun kohtaan, vaan pitää runkata sitä palloa siihen minuuttimää, missä haluaa videon pyörivän. En voi olla miettimättä, käyköhän tuolle sivustolle kohta ns. Myspacet.
En se minä ollut, se oli joku muu. Toiset reissaa sinne tänne keikoille, jotkut tappelee kännissä yms... Minä vaan tylsänä höpötän jotain mustikoista, lakoista, kurkuista ja teltoista. Huoh ja pöh... Elämä on parasta huumetta?
Sienet on parasta huumetta

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin ekaa kertaa selvinpäin uimassa muutamaan vuoteen. Koko ajan pelotti et joku iso makrilli nappaa jalasta tai herranjumala vaikka siitä pyhimmästä palasen(tosin sama kun mä menisin koittaa purra metalliputkea). En mee ikinä enää selvinpäin uimaan. Rohkeita olette te jotka menette uimaan kuolemaa ja vammautumista uhmaten, nosta hattua teille. Ihailen teitä ja haluaisin palan rohkeuttanne elämänpolulleni.

Joku ihmeen neiteilypäivä menossa. Ensin tosiaan kävin poimimassa mustikoita ja sitten väsäsin ihan ok mustikkapiirakan ja nyt, kun leikkasin nurtsin paahteisella pihalla, niin alkoi tulla mieleen sellainen ajatus, että pitäisi istuttaa jotain yrttejä ja salaatteja tonne ensi kesänä. Kai sinne voisi jotain kukkiakin tunkea... ei helvetti varmaan paahde on sulattanut pään.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Ens vkl olis KuopioRock. Vähän kiinnostas käydä kattoo Cheekin vika Kuopion keikka. Mutta valitettavasti torstaina ei noilla festareilla oo oikein mitään muuta kiinnostavaa.

80e on kuitenkin aika suolanen hinta yhdestä artistista...
Itse olisin valmis sijoittamaan 80e, jos ei tarvitsisi kuunnella Cheekiä enää missään.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Johnny B. Goode Ei kannata tänään suudella vaimoa. Voi olla että siellä maistuu sämpylän elixiirit. Kunhan varoitin. Ei muuta!
No wittu, mää aloin jo epäileen ku se "töistä" tullessa oli kumman hilpeen olonen. Sitten mää muistin sun järvi, soutu ja kulumisviestin. Oli sitten pakko tehä tiedettä ja kokeilla. Tosa ku se tiskas, niin sisiliskomaisella sähäkkyydellä nostin hameenhelmaa, siirsin stringin nyärin sivuun ja tuuttasin tavin koloseen. Ja eikö mitä, oli tunnelma kun olis pyrhältäny mopoautolla lentokonehangaariin! Oli pakko vetää kaks rullaa mustaa erkkaria kullin ympärille että sai ees vähän kitkantuntua. Ei sitä ny keskenkä jätetä jos on sille tiälle lähretty. Sitä suuvärkkiä mää en sen jälkeen ees viittiny testata. Saatana.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuu ompi komiana nyt.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen iltakävelyllä kuu ja aurinko olivat yhdessä taivaalla. Olisi siis pitänyt varmaan kerätä kaikki pihalle esiin ja polttaa, mutta metsäpalovaroitukset ovat kaiketi kaupungissakin päällä.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisi siis pitänyt varmaan kerätä kaikki pihalle esiin ja polttaa.

Minä muuten tiedän, miltä tuntuu lämmittää käsiä palaneen kodin (ei oman) tuhkassa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä muuten tiedän, miltä tuntuu lämmittää käsiä palaneen kodin (ei oman) tuhkassa.
Ja jos eräällä legendaarisella, edesmenneellä(?) kysymyspalstalla kysyisi, viittaako se "kotien" kotiin vai kotaan, vastaus olisi "kyllä" tai "tarkoittaa". Varmaan ihan sen takia, kun Yrkki on lappilainen, olen tulkinnut sen viittaavan kotaan.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Schumin vaimo sitten osti huvilan 30 000000€. Kyllä. 30 miljoonalla eurolla. Voihan vitalis. Vitalista äiti aina laitto mun poskiin kun lähdin pakkasella pelaamaan ulkojäille lätkää ettei mun posket jäätyny. No ei ne jäätynytkään. Varpaat jääty. Ai niin toi huvila. On Schumilla massia, pätäkkää, tuohta ja rahaa. Silloin kun mä harrastin autourheilua, niin olin näköjään väärän lajin parissa. Formuloita mun ois kandennu ajaa neppaamisen sijasta. No olihan nekin hienoja aikoja hiekkalaatikolla, ei siinä mitään. Jaahas, jos lähtis heittää tikkaa nyt kun ilmakin on viilee näin kolmen aikaan yöllä. Heittäis 1-10 ja sitten alkais leipoo karjalanpiirakoita, ni ne ois juuri tuoreita kun vaimo herää. Pitäkää huolta eläimistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy