Ei ollut kultaisella 90-luvulla tindereitä ei. Se piti itse hakea matchinsä/mätsinsä/osumansa paikan päältä, milloin mistäkin. Tai oikeastaan mullahan toi aika menee 80-luvun loppuun, kun vuodesta -91 olen ollut saman naisen kanssa. Mutta joo se oli legendaarinen espan puisto tai vielä legendaarisempi happy days, missä käytiin tinder-tyyliin metsästämässä lihaa. Sitten jos mennään vielä vähän ajassa taaksepäin, niin taisi olla hakiksessa se joku limudisko, missä sain ensimmäisen kielarini ja samalla luonnollisesti erektion. Se oli sitä aikaa kun meni chymoksen omenaviiniä ja vodka limeä. Faija haki tai kavereiden broidit. Mutta anyways se oli sellaista huoletonta räpellystä ja tää tinder homma taitaa olla hyvin suunniteltua ja valikoivaa toimintaa. Siinä saattaa mennä se elämän rakkaus, juuri se oikea, sivu suun ja tulla hylätyksi jonkun pienen kauneusvirheen takia, kun etsitään sitä täydellistä petikumppania. Tai enhän tiedä onko se tommosta, mutta ennakkoluuloissani näin luulen ilman parempaa tietoa. Nyt setämies sanoo over ja out sekä soronoo.