Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 098
  • 68 322

JKyykka

Jäsen
Olin eilen kuuntelemassa ja katselemassa pitkästä aikaa livenä rock 'n' rollia. Oli kyllä mukavaa. Join yhden lonkeron ja musiikkiesityksen päätyttyä lähdin heti kotiin. Itse en siis ollut kovinkaan rock.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli hyvät normaalit pariskuntien väliset hulabaloot eilen. Tilanne eskaloitui hieman erimielisyyksiin, meitä oli 8, putkaan lähti 4 ja yks meinas ilmestyy murha.infon kadonneet osioon. Mä säästyin putkalta, mut vittu polvet ja kylet on ruvella ku heitti vähän mukkelismakkelis, johtuiko siitä että join 20 kaljaa ja pullon viinaa, tiedä näistä. Akan kanssa erottiin illan/yön aikana 3 kertaa, kai tääki oli joku ennätys.

Nyt saa huilata 5 päivää kunnes ens viikonloppuna on jokavuotiset kesäkisat mökillä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tossa mökin terassilla on muuten taas kuuma. Kuvittelin että lähtösiivouksen jälkeen olis viilentävä vaikutus käydä siinä istuskelemassa, mut ei. Tässä ilpun alla on hetkisen hyvä, kohta uimaan. Ruokaa, formulat ja himaan. Vois tänne jäädä. Työnantaja ei välttämättä tykkää.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta joo se oli legendaarinen espan puisto tai vielä legendaarisempi happy days, missä käytiin tinder-tyyliin metsästämässä lihaa. Sitten jos mennään vielä vähän ajassa taaksepäin, niin taisi olla hakiksessa se joku limudisko, missä sain ensimmäisen kielarini ja samalla luonnollisesti erektion. Se oli sitä aikaa kun meni chymoksen omenaviiniä ja vodka limeä.

@Hera80 Hyi helvetti niitä viinejä. Jääny kaamea kammo niistä. Joku omppu viini kun lekan osti niin sitte yrjöttiin. Maguar makso vissiin 27 markkaa ja oli halvinta mitä alkosta sai. Puistattaa vieläkin kun oli niin karmeaa. Gin lemon oli kans semmonen mihin on jääny ikuinen kammo ja sen helvetin katajanmarjan maku suuhun mutta ne oli niitä nuoruusvuosia ne. Kiljuahan sitä keiteltiin myös suht ahkeraan ja lauantaisin pelattiin lätkää eikä krapulasta ollut tietoakaan.

Lisään tähän Soaven, Bordeaux Blancin, Liebfraumilchin ja sitten sen kaakaoviinan vai oliko minttuviinaa, ehkä molempia. Suomuurain oli väkevä viini. Makjaari tais maksaa markan tai kaksi vähemmän kuin nuo ylläolevat viinit pois lukien Suomuurain, kun se oli "väkevä", no olihan se, ja hirveä makukin. Yhteistä noille kaikille oli, että ne oli ihan kaameeta paskaa mutta känniin tuli ja sitä haettiin. Vähän muutakin haettiin, mutta sitä ei tullut.

Minttukaakao oli aineen nimi!

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistäköhän se johtuu et nää krapulat pahenee iän myötä. Joku lääkäri saattas julistaa mut kuolleeks jos nyt näkis. Nuorempana ei tarvinnu kun vilkasta pimeeseen nurkkaan ryyppäämisen jälkeen nii oli jo täydessä toimintavalmiudessa.

Minttukaakao oli aineen nimi!
Aah, tää on parasta juomaa. Aina kun oon sammumispisteessä niin otan tämmösen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mistäköhän se johtuu et nää krapulat pahenee iän myötä. Joku lääkäri saattas julistaa mut kuolleeks jos nyt näkis. Nuorempana ei tarvinnu kun vilkasta pimeeseen nurkkaan ryyppäämisen jälkeen nii oli jo täydessä toimintavalmiudessa.

Aah, tää on parasta juomaa. Aina kun oon sammumispisteessä niin otan tämmösen.

Myöhemmin sitten tuli salmiakkikossu, se piristää! Aikoinaan kun hilluin baarissa, tuli tavaksi että viimeinen asia minkä muistin oli se että tilasin salmiakkikoskenkorvan.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Myöhemmin sitten tuli salmiakkikossu, se piristää! Aikoinaan kun hilluin baarissa, tuli tavaksi että viimeinen asia minkä muistin oli se että tilasin salmiakkikoskenkorvan.
Mä vedin joskus niin pahat koomat salmiakkikossulla et vieläkin kun edes ajattelen koko juomaa niin alkaa oksettamaan. Tuo on muuten jännä homma, vähän sama kun edellisiltana juot viinaa jonkun mehun kanssa nii seuraavana päivänä et pysty sitä samaa mehua juomaan etteikö viina maistus.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikähän siinäkin on?
Nämä ovat niitä tutkimattomia teitä. Vähän niinkun naisten mieli.

Onko kukaan kahtonu semmosta leffaa jossa joku murhaaja? tai joku ukko kiinnittää ihmiset nelinkontin jonoon, silleen että toisen naama on kiinnitetty toisen perseeseen. Sit se toinen paskoo sen toisen naamalle. Ihan terveenomaista ohjaustyötä, pitää vissiin aika sekasin olla päästään.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken

Tämä on tullut huomattua. Pakko olla korjaussetti nykyään krapulapäiväksi. Onneks huomenna on iltavuoro, korjailut johti yllättäen tähän että baarin terassille eksyi ja odottelen vormuloita.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei sellaista krapulaa olekaan, jolloin voi juoda jotain. Puhutaan muusta tilasta.
No, olonhelpottajaoluet. En pidä siitä olosta joka siitä seuraa kun vapaan viikonlopun ottaa olutta. Se olo lähtee kun korkkaa pari olutta. Älä ota niin kirjaimellisesti.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Maailmassa on taas jotkin asiat kohdallaan kun @pettter illä on krapula.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko kukaan kahtonu semmosta leffaa jossa joku murhaaja? tai joku ukko kiinnittää ihmiset nelinkontin jonoon, silleen että toisen naama on kiinnitetty toisen perseeseen. Sit se toinen paskoo sen toisen naamalle. Ihan terveenomaista ohjaustyötä, pitää vissiin aika sekasin olla päästään.

Human Centipede? Tosta on joku jynkkyversiokin tehty. Runkkasin molemmille niin että miltei katkes versuoni peästä.

Ja ystävät hyvät, edellämainittu väittämä oli mauton vitsi. Vai oliko taas...? Giggity! Giggity!

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniii. Näin tossa eilisiä riitapukareita. Kyllähän noilla tuntu pikkasen morkkista olevan, varsinkin kun tämä nainen oli monottanut putkan vartijaa munille ja mies oli paskantanut unissaan housuun. Mukava oli kuulemma putkasta päästyään lähtee ettimään kyytiä. Heh, amatöörit. Tällä miehellä oli putkaan päästyään välähtänyt pakosuunnitelma mielessä. Yritti teeskennellä sairaskohtausta et pääsis sairaalaan, ei ollu menny läpi. Vartija oli vaan kysyny että mikäs sairaskohtaus se tommonen olevinaan on missä sätkitään ja huudetaan kun hullu. Noh, oppirahoja, oppirahoja.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sepä juuri! Mielenkiintoinen elokuva kaikinpuolin

Tästä en ollut koskaan kuullutkaan, mutta Piratebay oli. Selailin vähän internetiä, jos jonkun elokuvan katsoisi ja nyt sellainen löytyi. Kaipa tämä pitäisi kunnon jurrissa katsoa vaan nyt ei malta odottaa tälläistä tekelettä.

En koskaan katso trailereita, mutta nyt niin tein, koska sen verran erikoista menoa kuulosti olevan.

Noniii. Näin tossa eilisiä riitapukareita.

Mielenkiintoisen porukan kanssa pyörit, jos pariskuntien peli-ilta menee noin. No, eivät taida olla korkeakoulutettuja jne, taatusti polttavat tupakkaakin jne.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Sekaisin Marista on kyllä loistava komedia.

Ja opetti ainakin mulle, että housujen vetoketjua ei kiskaista raivolla ylös.

Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Päätin paljastaa teille rakkaille ystävilleni jutunjuuriani, linkkejä joihin olin tämän mainion, yhteiskuntaamme rakentavan palstan keskusteluiden eli näkemysten innostamana ajautunut. Eli julkaisen aivan älyttömän loogisia linkkejä, jotka arvee oli ennen nukkumaan menoaan päättänyt jättää käyttämättä eli siis fiksusti pitänyt turpansa kiinni. Mutta nyt itseäni paljastan, uutta palstalla, sulkemattomattomat ja linkkaamattomat välilehdet:

Kulttuuriantropologia – Wikipedia
Kulttuurintutkimus – Wikipedia

Demla Ry - demla
Helge Rontu – Wikipedia
Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta – Wikipedia

Hoksaan kyllä, mitä linjaa olen hakenut, mihin olen halunnut närkkiä. Mutta on tuo kieltämättä surullista, kun joutuu kulttuuriantropologiaa ja kulttuurintutkimustakin vielä wikittelemään. Mut eiks olekin jännän paljastavaa, vähän kuin jokin parasiittihotellihomma. Mutta olin juovusten käsissä, sori siittä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy