Mutta joo se oli legendaarinen espan puisto tai vielä legendaarisempi happy days, missä käytiin tinder-tyyliin metsästämässä lihaa. Sitten jos mennään vielä vähän ajassa taaksepäin, niin taisi olla hakiksessa se joku limudisko, missä sain ensimmäisen kielarini ja samalla luonnollisesti erektion. Se oli sitä aikaa kun meni chymoksen omenaviiniä ja vodka limeä.
@Hera80 Hyi helvetti niitä viinejä. Jääny kaamea kammo niistä. Joku omppu viini kun lekan osti niin sitte yrjöttiin. Maguar makso vissiin 27 markkaa ja oli halvinta mitä alkosta sai. Puistattaa vieläkin kun oli niin karmeaa. Gin lemon oli kans semmonen mihin on jääny ikuinen kammo ja sen helvetin katajanmarjan maku suuhun mutta ne oli niitä nuoruusvuosia ne. Kiljuahan sitä keiteltiin myös suht ahkeraan ja lauantaisin pelattiin lätkää eikä krapulasta ollut tietoakaan.
Aah, tää on parasta juomaa. Aina kun oon sammumispisteessä niin otan tämmösen.Minttukaakao oli aineen nimi!
Mistäköhän se johtuu et nää krapulat pahenee iän myötä. Joku lääkäri saattas julistaa mut kuolleeks jos nyt näkis. Nuorempana ei tarvinnu kun vilkasta pimeeseen nurkkaan ryyppäämisen jälkeen nii oli jo täydessä toimintavalmiudessa.
Aah, tää on parasta juomaa. Aina kun oon sammumispisteessä niin otan tämmösen.
Mä vedin joskus niin pahat koomat salmiakkikossulla et vieläkin kun edes ajattelen koko juomaa niin alkaa oksettamaan. Tuo on muuten jännä homma, vähän sama kun edellisiltana juot viinaa jonkun mehun kanssa nii seuraavana päivänä et pysty sitä samaa mehua juomaan etteikö viina maistus.Myöhemmin sitten tuli salmiakkikossu, se piristää! Aikoinaan kun hilluin baarissa, tuli tavaksi että viimeinen asia minkä muistin oli se että tilasin salmiakkikoskenkorvan.
vähän sama kun edellisiltana juot viinaa jonkun mehun kanssa nii seuraavana päivänä et pysty sitä samaa mehua juomaan etteikö viina maistus.
Nämä ovat niitä tutkimattomia teitä. Vähän niinkun naisten mieli.Mikähän siinäkin on?
Mistäköhän se johtuu et nää krapulat pahenee iän myötä. Joku lääkäri saattas julistaa mut kuolleeks jos nyt näkis. Nuorempana ei tarvinnu kun vilkasta pimeeseen nurkkaan ryyppäämisen jälkeen nii oli jo täydessä toimintavalmiudessa.
No, olonhelpottajaoluet. En pidä siitä olosta joka siitä seuraa kun vapaan viikonlopun ottaa olutta. Se olo lähtee kun korkkaa pari olutta. Älä ota niin kirjaimellisesti.Ei sellaista krapulaa olekaan, jolloin voi juoda jotain. Puhutaan muusta tilasta.
On se muuten jännää kun ei janota yhtään ja tietää että pitäis juoda, mutta suu ja nielu ei vastaanota alkoholitonta. Se on vissiin korvien välissä tai jotain.Ei sellaista krapulaa olekaan, jolloin voi juoda jotain. Puhutaan muusta tilasta.
Tää on itellä vähän riskaabelia. Päähän jos nousee niin mulla on ainakin miltei mahdotonta lopettaa. Eli krapulan siirtämistä enemmänkii omalla kohdalla kun korjausta.Pakko olla korjaussetti nykyään krapulapäiväksi
Onko kukaan kahtonu semmosta leffaa jossa joku murhaaja? tai joku ukko kiinnittää ihmiset nelinkontin jonoon, silleen että toisen naama on kiinnitetty toisen perseeseen. Sit se toinen paskoo sen toisen naamalle. Ihan terveenomaista ohjaustyötä, pitää vissiin aika sekasin olla päästään.
Sepä juuri! Mielenkiintoinen elokuva kaikinpuolinHuman Centipede?
Sepä juuri! Mielenkiintoinen elokuva kaikinpuolin
Noniii. Näin tossa eilisiä riitapukareita.
Toinen on opettaja ja toinen insinööri tästä kaikista pahimmasta pariskunnasta. Älylliset lahjat laitetaan ilmeisesti narikkaan kun korkki aukeaa.No, eivät taida olla korkeakoulutettuja jne, taatusti polttavat tupakkaakin jne.
Sekaisin Marista on kyllä loistava komedia.
Ja opetti ainakin mulle, että housujen vetoketjua ei kiskaista raivolla ylös.
Human Centipede?