Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 328 072
  • 66 845

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tuleepa pyöräiltyä samalla, hyvä keli siihen hommaan. Laatikkoa tai vastaavia määriä vähän hankala mankelilla kuljettaa kerralla.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ottia tuota, reppuuni muuten mahtuu 18-pack lähes täydellisesti.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kello on 8 lauantai iltana ja naista tekisi mieli. Keskustaan en ole lähdössä, mutta onko näista ympäristön pikkububeista mahdollista löytää seuraa? Iällä ja koolla ei merkitystä.

Enkä asu Kalliossa.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kello on 8 lauantai iltana ja naista tekisi mieli. Keskustaan en ole lähdössä, mutta onko näista ympäristön pikkububeista mahdollista löytää seuraa? Iällä ja koolla ei merkitystä.

Enkä asu Kalliossa.

Kyllä nyt kasvukeskusten lähibaareista aina naisen löytää, varsinkin noilla kriteereillä.

Ainoa este voi olla kunnon riittävyys, sinulla tai naisella.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Nyt on karmivaa touhua Jatkoajan veljillä! Aivan liian karmaisevaa touhua, ja siksi suljen silmäni, korvani ja selaimen kahdeksaksi ajanmitaksi! E-ei muuta kuin laita läski lyllertämään kontillaan ja pistä pyllerö pyörittämään py-yllyyään! Liiskaa lorton lollot littaniksi ja tiristä emakosta nesteet matolle! Seison käsi lipassa koko hereillä oloni ajan tänään, ja teen sen sinun urheutesi vuoksi! Taistelet meidän kaikkien puolesta, taistelet miehisyyden olemassaolon puolesta pyyteettömästi ja pelkäämättä! Pojat, rukoillaan jumaliamme veljemme puolesta! Hän tekee kaiken sen mitä me emme koskaan uskaltaneet, laittaa itsensä vaaralle alttiiksi, jotta me saisimme elää vapaina! Ja jos et selviä koitoksesta, niin rauha sinun sielullesi. Amen.

Mä luulin, et sä olit saanu jo bannit tälle palstalle. Mutta joo... Ehkä vähän tervehenkisemmän yksilön mielipidettä olin vailla.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kaljan ja läppärin yhdistymisen johdosta läppärin vasen shifti ei enää toimi.

Kesken läppärini käytön aiemmin tänään näyttö ns. pixelöityin (kuin elokuvissa) ja oli pakko resetoida vekotin. Sain vehkeen käyntii.

Seurataan tilannetta. Luultavasti Gigantti kutsuu lähitulevaisuudessa.

TuntuuPahaltaMies
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ei tässä kylään ketään pyydetty, vaan ihan asiallisesti kyselin. Pieni kylä tämä Helsingiksi kutsuttu, että ei täällä montaa tuntematonta kulmaa ole. Toivottavasti natsaa, vaikka me tietyt palstalaiset sinua kiukutammekin!

Vitutusketjuun tää varmaan pitäis laitta. Mutta vituttaa kun kaltaisenne pellet vievät kaikki helsingin epähaluttavat naiset. Mitä sä luulet, että meille muille jää? Runkataan joillekki Amanda Harkimon kuville? Syljen kulliini mielummin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen viime päivinä vasta kirjoittanut blogiini että minua on myös aikoinaan koulukiusattu ja kiusattu myös armeijassa. Ei ehkä ollut aikoinaan viisasta, mutta olen näistä asioista ollut hiljaa aina näihin päiviin saakka. En ole koskaan kenellekään aiemmin puhunut siitä että olen joutunut kärsimään kiusaamisesta. En vaikka kiusaamiseni oli välillä aika pahaakin.

Mutta sen verran jäänyt nuo koettelemukset painamaan pääkoppaani että näin parhaaksi edes nyt monien vuosien jälkeen kertoa joutuneeni nuoruudessa kiusaamisen uhriksi.

En sitten tiedä kiinnostaako ketään enää se että myös minua on kiusattu. Mutta eipähän ole enää tuotakaan asiaa salattavien asioiden listalla. En edes tiedä kuinka pystyin tuon kaiken aikoinaan pitämään sisälläni ja olemaan kertomatta siitä kenellekään. Muistan että olin välillä henkisesti kovillakin ja luulen että nimenomaan se puhuminen vaikka vanhemmilleni olisi sittenkin auttanut.

Vaikeneminen ei tässä tilanteessa ollut kyllä kultaa. Kiusaaminen kannattaisi mielestäni heti ottaa puheeksi vaikka tiedän omasta kokemuksestani että helppoa se ei todellakaan aina ole. Mutta helppoa ei ole myöskään olla yksin vaikeuksiensa kanssa.

Ehkä paljon muutakin tulisi kiusaamisesta mieleen mitä voisi tänne kirjoittaa mutta tässä nyt sanottuna ainakin olennaisin asia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kavereitani on ollut jo pitkin iltaa terassilla mutta minä vain nynnyilen kämpilläni ja katson samalla sivusilmällä Mies ja alaston aseen kolmososaa. Ihmiset on ihan sekaisin vaan helteestä, lomista ja kaikista juomista. Tuiran saunalautalla saunoin ja pyöräilin. Tälleenkö sitä eletään nätisti.

Eilen kuulin kun kaksi miestä puhui noin 20 m takanani aikeista ryöstää mut ja varmaan samalla oisivat yllätyshyökkäyksessä pahoinpidelleet tai puolivahingossa jopa tappaneet. Vaan skarppina tein supernopean spurtin sen 150 m matkan mitä oli kämpilleni. Avaimen otin valmiiksi käteeni. Toinen niistä kai yritti juosta minua kiinni, vaan luovutti huomattuaan, että olin nopeampi.

Saavat tänä yönä ryöstää joitain muita.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Silli on ihan helvetin pahaa. Sen jalompi muoto on silakka, mikä taas on helvetin hyvää, varsinkin uusien pottujen kanssa. Kiitos vaan teille joilla ei ole makuaistia, niin silakkaa ei enää saa, tai kilohinta on sairas ja tota paskasilliä hyllyt täys.

Kiitti vaan, aikanaan silakkaa sai hyvin. Ja kyllä, olen katkera.

Alat syömään kilohailia ja on mustansuden elämä taas mallillaan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
On kyllä mielenkiintoista teillä tupakoivilla miten sen sytyttäminen ja polttaminen onnistuu vaikka mite kaatokännissä olisi. Seurailin tässä terassilla istuessa kun kaverilta läikkyi puolet tuopista matkalle ja seiniä pitkin pöytäänsä istumaan mutta rööki syttyi ja palaa silmät kiinni kuin ei känniä olisi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
"Olen Frank Drebin poliisista ja meidän täytyisi päästä sisään?" "Joo ja minä olen Robert De Niro." Herra De Niro meidän täytyy paastä sisään." Leslie Nielsen ja tuo leffasarja toimii edelleen kuin junan vessa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nielsen ja tuo leffasarja toimii edelleen kuin junan vessa.
Ja tuubaan on jo ehditty yrjötä. Kyllä ne toimii ja nykyään vitsit muistaa jo ennakolta ja hymyilyttää valmiiksi. Joo, en katsonut tällä kertaa...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmiset jotka jaksavat itkeä jonkun nimimerkin perään, viettävät ihan liikaa aikaa täällä.
Kyseessä on varmaan hieno mies, tai siis ihminen eikun nimimerkki. Kyllä olen seurannut casea eikä se herätä minussa tunteita puolesta eikä vastaan. Olen niin neutriino...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Huomenna ajateltiin miehen kanss laittaa teltta pystyyn pihalle. Tänään oli sateen uhka vielä liian suuri (joo, ei satanut). Teltta on jo kaivettu esille...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Huomenna ajateltiin miehen kanss laittaa teltta pystyyn pihalle. Tänään oli sateen uhka vielä liian suuri (joo, ei satanut). Teltta on jo kaivettu esille...
Vai huomenna sitten väljät vaatteet päällä mies ulos ja teltta pystyyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös