Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 374 369
  • 66 961

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mummothan syövät:
1. Pectus
2. Voi
3. Nitro
4. Pihlajanmarjakarkki
5. Kissanmakkara

Jos olet katsonut Vintiöitä, tajuat missä mennään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Yöllä ajaminen on kivaa. Just saavuin mökille ja matkalla piti muutaman kerran jarruttaa rajusti. Yksi johtui peurasta ja toinen siitä, että kameran kohdalla olisi ollut hieman liikaa vauhtia. Vaikeaa on.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mietin keikalla Norjassa onko nämä siis tosiaan yhdeksän euron tuoppeja mitä tässä kaksin käsin kiskon. Kylläpäs vain olivatkin, mutta sitten ajattelin eihän tämä juuri Nordiksesta eroa.

Siellä on tosin aina pippelipullo mukana. Näihin ei oikein uskalla, kun ei ole varmuutta mitä seuraa kiinnijäädessä. Eipä taaskaan tosin olisi jäänyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jassoo, hauskaa, että tämä toinen vittuilu elämänasenteena -nimimerkki on asetettu ns. framille, kun Kirjoittelija kengittiin palstalta. Näin yleisenä huomiona tuolta ketjusta, missä kysellään modeilta ja oliko ylläpidoltakin, että kummassa lahkeessa on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää oon ny hämilläni. Järkyttyny jopa. Ainakin ymmälläni. Vaimon kaveri (nainen, 30v.) on viikonlopun pois kotoo ja se nakitti emännän ruakkiin sen kissat yms. No, ite oon kotosalla ja rouva pääsee vasta myähemmin, niin se delegoi sen duunin mulle tälle päivälle. Siis mä oon aina pitäny tätä mimmiä täysin tolkun ihmisenä. Kuuntelee heviä, kiroilee, ei syle mukiin, vihaa hippejä ja hipstereitä ja osaa vittuillakkin ihan kelvollisesti. No kävin äsken siä sen kämpillä hoitamassa luvatut hommat, niin mitä mää näänkään. Tällä on jääkaapin ovessa joku vitun "kesän to-do-list" jossa lukee mm. "hulluttele", "kuntoile", pyöräile", "leivo sitä sun tätä" ja muuta paskaa. Ei kait noissa mitään väärää ole, mutta miksi täysjärkinen ja ei alzheimeria sairastava tarvii jotain listoja oviin että mitä pitäs tehdä? Takuulla jostain akkojen lehdestä opittua paskaa. Ymmärrän että jonkun ajanvarauksen tms. pistää ylös mutta toihan nyt on ihan vammaista. Kermana kakun päällä sillä oli taas joku lista, keskeneräinen sellanen, tiskipöydällä. Siinä oli viimeisenä kohta isolla ja alleviivattuna "Lue Jari Sarasvuo!". Hetki tämän jälkeen bongasin em. speden raamatun "Sisäinen Sankari" siitä jostain kaapin päältä. Olin saada paniikkikohtauksen ja luulin pyörtyväni. Oli pakko paeta paikalta. Mitä olette mieltä? Onko tuo aiemmin niin tolkun ihmisenä pitämäni ystävämme enää pelastettavissa vai onko saatana saanut jo pysyvästi otteeseensa? Olisiko joku interventio paikallaan? Kun muija tulee kotiin niin se saa mennä toteen tilanteen vakavuuden. Täytyy myäs sanoo että kattoo löytyykö nurkista jotain cosmopolitaneita, karppausoppaita tai arveluttavia DVD-boxeja (kuten esim. Sinkkuelämää tmvs.). Ja jos löytyy niin poltaa ne pyhällä tulella. Tässä ollaan nyt tuttavapiirissä vakavien asioiden äärellä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mietin keikalla Norjassa onko nämä siis tosiaan yhdeksän euron tuoppeja mitä tässä kaksin käsin kiskon. Kylläpäs vain olivatkin, mutta sitten ajattelin eihän tämä juuri Nordiksesta eroa.

Siellä on tosin aina pippelipullo mukana. Näihin ei oikein uskalla, kun ei ole varmuutta mitä seuraa kiinnijäädessä. Eipä taaskaan tosin olisi jäänyt.
Joudut kuritushuoneelle ja syntyy kansainvälinen selkkaus. Turskan hinta nousee pilviin ja Norjalaisissa ilta-paskoissa kommenttikentät täyttyy Suomalaista ryyppykulttuuria kauhistelevien kommenteista. Ihan hyvä, että hillitsit itseäsi ja tyydyit dokailemaan paikallista saatanan kallista kaliaa muovituopeista.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mahtaako Kirjoittelija olla 14 101 viestillään jatkoajan foorumeiden historian eniten viestejä palstalle kirjoittanut elinikäisen kirjotuskiellon pokannut käyttäjä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mahtaako Kirjoittelija olla 14 101 viestillään jatkoajan foorumeiden historian eniten viestejä palstalle kirjoittanut elinikäisen kirjotuskiellon pokannut käyttäjä?

schollilta lähti oikeudet yli 20 000 viestin päätteeksi, mutta sai ne takaisin. Hieno saavutus silti mr. Kirjoittelijalta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
schollilta lähti oikeudet yli 20 000 viestin päätteeksi, mutta sai ne takaisin. Hieno saavutus silti mr. Kirjoittelijalta.
schollia mietin itekin, mutta hänet päästettiin häkistään ulos, joten näin ollen hän ei kuulu enää palstan elinkautisvankien listalle vaikka aikanaan sinne on kuulunut.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mistä toi puolikas tulee? Et syö kissanmakkaraa, mutta kissoja kuitenkin?

Ei kun voi. On aina jääkaapissa ruoanlaittoa ja leipomista varten, mutta en nyt varsinaisesti sitä kuitenkaan syö. Tai laita edes leivän päälle. Eli täyttä mummopistettä siitä ei ainakaan kehtaa ottaa.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Tässä on parin päivän aikana tullut vietettyä hyvä tovi aikaa Hailuodon pohjoisrannoilla, ja aika nopeasti samat ajatukset on palanneet mieleen kuin lapsena samoissa maisemissa. Siellä nimittäin paarmoja riittää näin helteillä enemmän kuin missään muualla ja nuo paarmat ovat luomakunnan vittumaisimpia ja julmimpia otuksia.
Itse vihaan kaikista eniten mäkäräisiä seurauksena viime lomareissusta. Kaikki illat monta kymmentä mäkäräistä parvina puremassa milloin mihinkin. Kokeilin karkotettakin, sen jälkeen ne tulivat silmiin, suuhun jne. Puremat kutiavat helvetin paljon, varsinkin kun niitä on sellainen 20.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jassoo, hauskaa, että tämä toinen vittuilu elämänasenteena -nimimerkki on asetettu ns. framille.. .
Opettele tägäämään... Testipalsta on täällä ihan sitä varten luotu ..
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin eilen itse tankkaamassa kun autonkuljettaja on kesälomalla ja katselin siinä tankatessa kun mustalaiset meni kauppaan. Pitkät housut jokaisella ja nahkatakit. Lämpötila eilen siihen aikaan 28-30. Tuli vaan mieleen, että onneksi en ole mustalainen, kun muutenkin hikoan helposti. Ei näköjään nekään jousta noista pukeutumiskoodeistaan edes helteillä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kyllikki Saaren murhaaja riehuu vapaana ja täällä sakotellaan turvavöistä. En tiedä mitä sanos taas.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Helvetti, näin näitä turhia sivukuluja tulee. Ihan tavallinen turvatarkastus, mutta reppu ei kelvannut virkailijalle. En keksinyt ollenkaan mitähän sinne on voinut jäädä.

Kaksi oluttölkkiä sinne oli jäänyt pohjalle mistä ei ollut mitään tietoa. Olisin ehtinyt juoda ne vielä tuossa pihalla sen sijaan, että ostin uudet ja vieläpä samaa merkkiä.

Unohtamatta Jukka Lahden fileeroijaa. Ihmeelliseks on maailma mennyt.

Taidan perustaa kansanliikkeen joka vaatii poliiseja oikeisiin töihin.

Bodominkin tekijä tiedetään, mutta unohdettiin laittaa telkien taakse edes muutamaksi vuodeksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lakka on ihan perkeleen arvokasta. Kilohinta kohdillaan. Itse en mausta niinkään tykkää mutta kyllä nuo mummot niitä kuulemma syö.
En minäkään pidä lakoista. Kerään niitä lähinnä kuntoilun ja löytämisen ilon takia. Suolla rämpiessä tuntee liikkuvansa kunnolla ja tulee hiki. On myös mukavaa kun löytää saalista. Putsaan marjat, laitan pieniin purkkeihin ja myyn ne. Minulla on yksi tuttava joka ostaa kaiken mitä saan kokoon (ja se ei ole paljon).
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En minäkään pidä lakoista. Kerään niitä lähinnä kuntoilun ja löytämisen ilon takia. Suolla rämpiessä tuntee liikkuvansa kunnolla ja tulee hiki. On myös mukavaa kun löytää saalista. Putsaan marjat, laitan pieniin purkkeihin ja myyn ne. Minulla on yksi tuttava joka ostaa kaiken mitä saan kokoon (ja se ei ole paljon).

Se on hienoa se. Itse kalastelen jonkun verran ja niitä haukia tulee väkisinkin. Yhden aina perkaan ja fileroin mummolle ja ukille. Itselle ei oikein maistu.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Rovaniemi, Pori, Hanko, Seinäjoki, Salla
Aina vähän haavi auki
Meill' on pari kunnon vania ja 69-Scania
Ja kamala ammattitauti


Ei miulla muuta nyt tässä kohtaa vielä.

69-Scania - YouTube
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös