Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 258
  • 68 312

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään mustikassa. Ei ne nyt ihan kypsiä olleet kaikki että sai valikoiden kerätä. En minä tänään kerännyt kuin piirakkamustikat. Ihan mukavasti oli kyllä mustikkaa eli varmaan saan hyvin kerättyä omiksi tarpeiksi sekä kerätä parille tutulle normitilaukset. Ja veljelle myös vähän voi kerätä. Äiti ilmoitti että he ostaa torilta jos ei itse ehdi (/viitsi) kerätä (eli vanhemmille ei tarvi kerätä). Tein mustikkapiirakan pyhäpiirakan tapaan eli muropohja ja marjojen päälle kermaviilikuorrutus. Hyvin on maistunut.

Ralph

Jäsen
Kohta mennään taas, päivitystaukoa luvassa kymmenen minuutin päästä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kohta mennään taas, päivitystaukoa luvassa kymmenen minuutin päästä.
Joo, ei tiedä miten tässä käy. Varmaan tällä kerralla hyvin... tai siis se nähdään sitten joskus jos tulee edes päivityksiä (kuten eilen).

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kello on jo 22.03 ja vielä voi kirjoittaa... Mutta voiko lähettää. Kokeillaan...

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen nyt siellä reissussa Porissa. Yövyn tällaisessa hostellissa aivan Porin ydinkeskustassa. Kun tämä on keskustassa niin ulkoa kuuluu liikenteen melu ja lintujen laulut hyvin sisälle.

Olisikin pitänyt ostaa korvatulpat kaupasta, ei taida nukkumisesta tulla muuten mitään. Ehkä ainakin tuo liikenteen melu tuosta hiljenee yötä kohti mentäessä.

Huomenna menen sitten Porissa järjestettäville asuntomessuille. En ole koskaan ennen käynyt asuntomessuilla joten ihan mielenkiinnolla odotan tätä tapahtumaa. Lipun hinta oli ennakkoonkin maksaen aika korkea, joten toivottavasti kiinnostavaa näkenistäkin sitten piisaisi.

Tänään tuli vietettyä ihan kiva päivä niin kuin jo tuonne mikä tekee mielen iloiseksi tai muuhun vastaavaan ketjuun kirjoitin. Kelikin oli ainakin ensimmäisenä reissupäivänä kohdallaan, kun aurinko paistoi. Toivottavasti sama meno jatkuu muinakin reissupäivinä.

Facebookkiin tekisi mieli kirjoittaa reissukuulumisia muttta onkin kai parempi olla sinne kirjoittamatta mitään. Ehtii sitä sittenkin kun tulee takaisin kotiin. Kaiketi turvallisempaa kirjoitella tänne nimimerkin takaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanotaan että ryyppääminen käy työstä, mutta mikä työ on niin rankkaa? Nyt kyllä ollaan jo voiton puolella. Eilen 4+8 kaljaa, ekaa kertaa kolmeen päivään sain syötyä ja kroppa otti vähän vettäkin sisään. Onneks sain kaks tuntia nukuttua tai no heräshän siinäkin muutaman kerran painajaisiin. Eilen iltakaljoja hakiessa lepakot hyökkäsi kimppuun tai sekunnin päästä paljastui koivun oksiksi ja ojasta hyökännyt hauki olikin laudanpätkä jne. Toissapäivänä taas tein sen virheen että olin 15h juomatta kun kolmeen asti Ekesissä ja kuudelta vasta Horseen euron häppäriin, mutta hitto ulos asti jono. Hikipisarat valui ja jalat spagettia. Kaks tyyppiä oli enää ennen mua niin oli pakko kävellä ulos. Käsikin olis väpättänyt niin että miten osuu raha kouraan tai isoin murhe oli miten riittää voimat kantaa kahdella kädellä se tuoppi pöytään. No pienen kävelyn jälkeen Konjasta nopea kalja ja se päivä vielä mentiin.

Ralph

Jäsen
Käskin hakemassa yöpalaa McDonaldsin autokaistalta. Siinä oli useampi auto ja autottomia ihmisiäkin jonossa sekä edessäni että takana. Kun tulin itse tiskille, maksoin tilaukseni ja jäin odottamaan ateriaani. Huomasin siinä peilistä, että takana useiden autojen ohi tuli seinänvierustaa nainen ja änkesi autoni sekä tiskin väliin. Kolkutti sitten lasia ja kun työntekijä avasi sen, nainen sanoi "minun käskettiin tulla tälle tiskille".
Ilmeisesti minä ja autoni ollaan kovin näkymättömiä. Tänään olin aivan normaalisti Citymarketissa jonossa, kun eteeni meni taas joku nainen. Olin melko lähellä edellä jonottavaa, mutta silti mahtui siihen änkeämään. Hämilläni ensin ajattelin, että ottaa kassan viereisestä hyllystä jotain purkkaa tai jotain, mutta tulikin jonottamaan. Kun asiasta huomautin, sanoi "anteeksi, en yhtään huomannut".

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ilmeisesti minä ja autoni ollaan kovin näkymättömiä. Tänään olin aivan normaalisti Citymarketissa jonossa, kun eteeni meni taas joku nainen. Olin melko lähellä edellä jonottavaa, mutta silti mahtui siihen änkeämään. Hämilläni ensin ajattelin, että ottaa kassan viereisestä hyllystä jotain purkkaa tai jotain, mutta tulikin jonottamaan. Kun asiasta huomautin, sanoi "anteeksi, en yhtään huomannut".
Oletko varmasti jästi? Entä jos kuulutkin niihin Potterin porukoihin ja jollain ilveellä olet jästeille (ainakin osittain) näkymätön?

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Panteran The Sleep on aika vitun kova biisi.

Veljekset rokkaa nyt taivaassa. Alkaa tippumaan tosiaan näitä "oman aikakauden" tyyppejä.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Saatana kun en muista kuka se lohduttavin herra oli joka pyysi muita antamaan ilmoituksia. Mutta palaan tähän viestiin

Olen todella taitava olemaan saamatta vastauksia eri foorumeilla kirjoittamiin viesteihini. Joka aamu kun herään nappaan iloisena luurin käteen ja kurkkaamaan foorumit läpi vain todetakseni että hälytykset: 0.

Tällä kertaa onnistuin katkaisemaan yhden foorumin aktiivisimmista ketjuista(tämän) kesken useiden kesäloman, aivan viattomalla viestillä joita tähän ketjuun tulee yleensä kymmeniä päivässä. En ymmärrä miten onnistun tässä. Olen myös yksinäinen sinkku. Pitäskö jo luopua vyötärölaukusta? Kenties se huokuu jo modeemeista läpi.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sulkava takana ja mukavaa oli. Jos tuota nyt voi ilman keskimääräistä vakavampaa aivovammaa kutsua mukavaksi. Siitä ei paljoa jäänyt jälkipolville kerrottavaa. Veto huutoja, pysykää tahdissa ja välillä vedettiin tiukkaa, perse hellänä, kädet rakoilla ja väsy. No lopputulokseen voi olla tyytyväinen, eikä oksettanut tai tullut mitään hikeä kummempaa housuunkaan. On toi vitun tyhmää ja hullua touhua. Tosin lupauduin jo lähtemään ensi vuodelle mukaan, jos vain joukkueeseen mahtuu. Nyt tässä on menty tuolissa puoltoista tuntia ees ja taas ja välillä tullut keinuttua. Saisi nuo korvat jo asettua.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Jos se nainen olikin joku palstan nimimerkki ja on laittanut sut ignoreen eikä siksi huomannut sua jonossa.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eikö se Cheek lopettanutkaan uraansa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy