Moi ja terveisiä kaikille. Olen juuri nyt, tänään tässä ja nyt, tällä hetkellä, right now, in the moment, tällä sekunnilla, jne. ruotsin laivan hytissä pojan kanssa, joka opetti juuri nyt, tänään tässä ja nyt, tällä sekunnilla, in the moment ja right now wifin käyttöä. Hassua. Tekniikka on ihmeellistä. Niin tosiaan, oli mulla asiaakin. Tämä matka on taas opettanut mulle sen, että älkää pitäkö omia muistojanne ja ajatuksianne historiasta ainoina oikeina Joku muu on voinut kokea asiat aivan toisin. Annan esimerkin.
Meillä oli aikoinaan koira, joka oli käytöshäiriöinen. Se oli todella rasittava ulkoilutettava, kun rähisi kaikille. Otettiin se aikoinaan meille, kun muuten se olisi lopetettu. Kysyin sitten nyt matkan aikana pojalta ihan muuten vaan, että kuka on sille ollut läheisin koira. Ja poika vastasi juuri tämän koiran. Siksi, koska se on ollut ainoa meidän koirista joka on kiivennyt pojan sänkyyn nukkumaan yönsä. Eli koira, jonka itse olen kokenut työläimmäksi koiraksi, on ollut ainoa koira, joka on antanut pojalle turvaa yöksi.
Tämä olkoon esimerkkinä siitä, että todellisuus vaihtelee kokijan mukaan eikä voida pitää omaa mielikuvaa ainoana oikeana. Tai jotain sinnepäin. Rauhaa ja rakkautta kaikille. Ja antakaa rakkautta eläimille sekä huolenpitoa. Sekä muutama lihapulla. Nyt moido ja moikka. Peace and love and rock'roll.