Naisten intoa masturboida ns. kummallisissa paikoissa voi vähentää se että naiset (yleisesti ottaen) syttyvät hitaammin ja "vaikeammin" kuin miehet. Luulen että monille naisille itsetyydytystilanne pitää olla rauhallinen ja ns. turvallinen että kykynee rentoutumaan niin että saa nautintoa. Mutta tämä kaikki on vaan jotain hiton mutua. En minä ole mikään suuri naisasiantuntija. Itsetyydytys on naisten keskuudessa muutenkin harvinaisempaa kuin miesten (en etsi tähän mitään linkitettävää tutkimusta) tai jos sitä harrastetaan niin ei myönnetä. Ei me paljon minun kaveripiirissä olla puhuttu asiasta tai jaeltu masturbointivinkkejä.Osaako vaikka @Iisoppi kertoa että onko naisilla samanlaisia taipumuksia masturboida mitä kummallisimmissa paikoissa ja tilanteissa nuorena ja miksei aikuisenakin?
Seuraavassa elämässä tavataan. Sattumalta jossain erämaassa kun olet satuttanut jalkasi ja satun ihmeellisesti juuri paikalle kantaen sinut turvaanJa täytyy myöntää että tämän kirjoittaminen on ollut lievästi kiihottavaa mutta en minä tästä masturboimaan riennä vaan syömään.
Aamu alkoi kossuvissyllä. Nyt alkaa olemaan jo normaali olo.
Kohta vesijetillä retkeilemään.
Pilluakin tuli. Puolikovalla munalla
Kiitos. Sinullekin!
Jätkät ja @Iisoppi ! Minulla on idea ja ehdotus! Älkää koskaan sanoko vartijalle, joka on ottanut joltain kaljatölkin, että "Hei, työajal ei sais juoda!". Olin mielestäni veljellinen ja hauska, mutta nyt naamani on käynyt junan ikkunassa ja mieleeni tuli nuolaista sitä, mutta en tietenkään nuollaissut. Olenhan aikuinen.
Elä nyt lähre sinne! Varattu ja kaikkea!Ampukaa minut! Tehkää se nyt! Tytöt juttelee seksistä ja mä... Saatana, toi tuli nyt tähän viereen ja hymyilee mulle. Saaaatanaaaaa.
Nyt mies otat itseäsi niskasta kiinni ja sanot että jos sä seurustelet niin sitten kerrot sen, tai muutoin mennään sinne huussin taakse hommiin.Eiku ei oo! Tai sano äsken, et ei seurustele. Kosketti äsken jalalla mun jalkaa ja hymyili täs ruokapöydässä. Mitä vittua!?
Minulla taas oli tarkoitus käydä kaverin kanssa parilla rauhallisella oluella, mutta hetken päästä mukaan tuli kaverini hirveässä kännissä oleva kaveri seurueineen ja kaverin kaverin agenda oli soittaa minulle suutaan ja uhota koko ilta. Jos sitä olisi jäänyt katselemaan pikkutunneille asti, niin olisi varmaan päässyt nujuamaan.Ihme juhannus ku on helvetin iso porukka mut riitaa ei oo kellää ollu. Eikös se suomalaiseen juhannukseen aina kuulu tökätä kännissä kaveria puukolla.
Joo, kyllä sen tässä iässä saa jo unohtaa pikku hiljaa, kun kahden päivän settikin tekee tiukkaa. Tiukasta puheenollen, niin vastauksena kysymykseesi veikkaisin, että korjaussarja terassilla artesaanioluiden maailmaan tutustuen ei ole kyllä ratkaisu. 40% ja siitä ylöspäin vaan koneeseen. Paljon viinaa, mutta blandiksetkin sitä myöten, ettei viuna maistu ja kunnon känni päälle heti aamusta. Siitä se sitten lähtee, jos on lähteäkseen, tai sitten Nukkumatti armahtaa.Ammattimiesten vinkkejä otetaan vastaan et millä sais kolmannen päivän helposti menemään.